X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 53

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    [Linnanmäki] 2018 / 2019

    De watercoaster Vonkputous zal deze winter afgebroken worden:



    Volgens geruchten zal het park uitbreiden met een S&S coaster:



    Bron: Blooloop.com

  2. #2

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Officieel: nieuwe coaster in 2019 met een maximale snelheid van 106 km / h:



    Bron: https://www.facebook.com/linnanmaki/

  3. #3

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    106 km/u is niet niks!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #4

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Toffe toevoeging! Al vind ik het wel jammer dat de watercoaster daarvoor moet verdwijnen, omdat ik dat best een leuk en uniek baantje vond...

  5. #5

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Toffe toevoeging! Al vind ik het wel jammer dat de watercoaster daarvoor moet verdwijnen, omdat ik dat best een leuk en uniek baantje vond...
    Vind je het nog steeds jammer?

  6. #6

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    WTF: Linnanmäki kondigt een Taron 2.0 aan: Taiga!

    Specs:

    - Gebouwd door Intamin
    - 52 meter hoog
    - 1104 meter lang
    - 2 lancering waarvan eentje van 106 km/u
    - 4 inversies
    - Opening: 2019



    Vron: https://www.sttinfo.fi/tiedote/linna...aseId=66986964

    Europa blijft maar pareltjes krijgen, een ware pretpark-renaissance. driewerf hoera! Zet Finland nog meer op mijn To-Do lijstje!

  7. #7

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Wauw, erg leuk nieuws

    Voor nog meer informatie en wat quotejes van het park: http://www.pretparken.be/article/1929/
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. 22-03-18, 16:35

    Reden
    dubbelpost

  9. #9

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Inderdaad, met dat Gröna Lund zijn coaster wat uitstelt, is Finland wel een mooie optie geworden dan Wat een beest!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  10. #10

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Allememaggies!
    Ik weet nu al welk nooit eerder bezocht Europees park volgend jaar op m'n persoonlijke n° 1 prijkt.
    Helaas niet zo budget-vriendelijk bereikbaar in vergelijking met Stockholm.

  11. #11

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Allememaggies!
    Ik weet nu al welk nooit eerder bezocht Europees park volgend jaar op m'n persoonlijke n° 1 prijkt.
    Helaas niet zo budget-vriendelijk bereikbaar in vergelijking met Stockholm.
    Waarom niet? Vluchtprijzen zijn toch vergelijkbaar, soms zelfs goedkoper dan naar Stockholm...

  12. #12

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Van een investering gesproken!!! Ik ben enorm benieuwd nar de lay-out, want op de huidige afbeelding is die best moeilijk te bekijken ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #13

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Het is inderdaad niet makkelijk te volgen, maar ik heb toch een poging ondernomen.
    We starten met een opwarmlaunch en komen daarbij in het witte circuit terecht.
    Linksachter in de afbeelding volgt een tweede launch richting de tophat, het witte circuit zou dan aansluiten op het rode circuit.
    Na het rode circuit bollen we relatief rustig uit in enkele groene lussen.

    De richting van de lussen zelf omkeren is wat mij betreft in geen enkel geval logisch. Dan zou de trein van duidelijk lagere coasterstukken plotseling pakken hoger moeten geraken. Wat eventueel ook kan is dat de groene lus op de witte lus volgt: de aansluiting is daar vanachter moeilijk te zien. Dan zouden we wel iets meer in een finale eindigen met dat pittige rode stuk. Wat denken jullie?

  14. #14

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019


  15. #15

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Als we google translate mogen vertrouwen hebben we een hoop Fins bijgeleerd:

    kaikkien= alle
    aikojen= ooit
    odotetuin = verwacht

    Räjähtävällä* = ontplofbaar
    nopeudella = met een snelheid van
    106km/u = 106km/u

    Huimaavaan = maar de duizelingwekkende
    korkeuteen = hoogte
    52m = 52m

    lentavaä = vliegend
    menoa = gaan door
    1104m = 1104m

    *persoonlijke favoriet

  16. #16

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Als ik het zo zie lijkt het dus op een alternatieve versie van iSpeed. Die 52 meter lijkt zo klein, maar ik denk dat het puur mijn perceptie is omdat ik natuurlijk ook al een Stealth en Red Force gezien heb
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  17. #17

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Intamin is going wild! Elementje na de launch lekker gewaagd!



    Foto geleend van www.coasterfriends.de

  18. #18

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Intamin is going wild! Elementje na de launch lekker gewaagd!



    Foto geleend van www.coasterfriends.de
    Het gaat over een Gerstlauer, die durven al eens speciaal uit de hoek komen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #19

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Het gaat over een Gerstlauer
    nope

  20. #20

    Re: [Linnanmäki] 2018 / 2019

    Intamin is toch ook zo goed juist omdat ze grenzen op zoeken en soms vreemde baanfiguren zetten? Okee, er zijn er die dat vaker doen, maar ze kunnen het zeker.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •