Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
Via een nieuwsbrief werd deze verspreid Ik heb inderdaad ook schrik dat men voor een IP gaat kiezen. Dat gaat niet passen in BJL volgens mij.
Maar hoe kom je op die nieuwsbrief? Ik heb me al meermaals aangemeld en nog nooit reactie hierop gekregen...

Wat betreft de IP's, voor mij hoeven deze ook niet. In Plopsa-parken horen ze zeker thuis, dus laat IP's hier maar passeren. Indien ze zo graag film-IP's willen aantrekken in Bobbejaanland, dan moeten ze meteen alles in een filmjasje stoppen en kunnen ze het park hernoemen naar Movie Park Belgium. Klinkt misschien ook wat internationaler dan.

Zoniet, gelieve zich dan te houden aan tijdloze, IP-loze themazones die voor meer sfeer zorgen, zonder snel gedateerd te zijn.

De redenering die werd aangehaald dat bepaalde IP's aangekocht werden en in meerdere parken gebruikt kunnen worden klinkt inderdaad heel logisch, en zal hier en daar ook wel passen, maar om dan in bepaalde parken 1 attractie in filmthema te steken, zal volgens mij weer eerder averechts werken... Tenzij ze het hele park meteen omtoveren in een Hunger Games park bvb.

Neen, gebruik die IP dan in de parken waarvoor het geschikt is, zoals MPG, Parque Warner, Motiongate...