X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik wil veel geloven, maar zelfs Bobbejaanland gaat niet zo dom zijn om voor de schijn een enquête te houden en vervolgens de resultaten van die enquête volledig naast zich neer te leggen. Waarom zou je dan überhaupt de moeite doen om een enquête te organiseren. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar de keren dat ik een of ander enquête-wicht aan de telefoon krijg heeft dat zelden een positieve invloed op mijn appreciatie voor het bedrijf in kwestie. In tegendeel zelfs...
    Als je weet dat je publiek het meest geïnteresseerd is in A en het minst geïnteresseerd in X. Dan hoef je toch geen al te groot zakelijk inzicht te hebben om te weten dat je investering in X je veel minder gaat opleveren dan je investering in A?

    Ik weet niet of je je leeftijd locatie en geslacht moest opgeven voor die nieuwsbrief.... Als dat het geval is kan het goed zijn dat Bobbejaanland een random selectie heeft gemaakt waarbij alle leeftijdscategorieën ongeveer gelijk vertegenwoordigd zijn. Dat verklaart waarom sommigen met de nieuwsbrief wel een enquête kregen toegestuurd en anderen niet. Het is dan ook logisch dat er geen online link is naar de vragenlijst: anders zouden de resultaten gegarandeerd scheefgetrokken worden door een leger aan enthousiaste pretparkfanaten.

  2. #2
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik wil veel geloven, maar zelfs Bobbejaanland gaat niet zo dom zijn om voor de schijn een enquête te houden en vervolgens de resultaten van die enquête volledig naast zich neer te leggen.
    We zullen zien in de paasvakantie he, als BJL weer opengaat.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik wil veel geloven, maar zelfs Bobbejaanland gaat niet zo dom zijn om voor de schijn een enquête te houden en vervolgens de resultaten van die enquête volledig naast zich neer te leggen. Waarom zou je dan überhaupt de moeite doen om een enquête te organiseren.
    Zo veel werk om een enquête te maken is dat vandaag de dag alles behalve hoor. Op 10 minuten maak je er een en verspreid je hem.

    Waarom ze die resultaten naast zich zouden leggen? Simpel lijkt me? Geld.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •