Pagina 19 van de 19 EersteEerste ... 9171819
Resultaten 361 tot 369 van de 369

Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    De Wild Water Slide was afgelopen donderdag de hele dag gesloten. Weet iemand waarom? Het park sloot ook al om 17u. (zoals aangegeven op de kalender). Ik had verwacht dat ze langer zouden open houden omwille van de drukte. Maar dat bleek niet zo te zijn.
    De reden is simpel: ze zijn daar al jaren niet meer klantvriendelijk, en zullen het blijkbaar ook dit seizoen niet worden. Ik heb daar altijd de indruk dat ze denken: "Dank je wel voor je toegangsgeld, trek nu maar je plan. We zullen wel zien wanneer we attracties openen, sluiten en bij drukte heb je gewoon dikke vette pech."

Gewoon een storing denk ik: Wild Waterslide is ondertussen antiek .
    Mit Liebe Gemacht!

De reden van Boris is uiteraard zever in pakskes. De echte reden is dat ze in de vaargeul herstellingen uitvoeren, hoogstwaarschijnlijk om een lek of lekken te dichten. Zaterdag zag ik hoe ze met glasvezel aan de slag waren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De reden van Boris is uiteraard zever in pakskes.
    Zo uiteraard vind ik dat niet... Een beetje pretpark communiceert redenen van sluiting, dat voorkomt frustratie. En een deftig pretpark heeft ook geen aparte sluitingsuren van attracties, maar houdt alles netjes open vanaf de parkopening tot -sluiting. (Maar dat gesprek is al veel keren gevoerd)
    Bobbejaanland blijft het slechts park op het vlak van klantvriendelijkheid en communicatie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Zo uiteraard vind ik dat niet... Een beetje pretpark communiceert redenen van sluiting, dat voorkomt frustratie. En een deftig pretpark heeft ook geen aparte sluitingsuren van attracties, maar houdt alles netjes open vanaf de parkopening tot -sluiting. (Maar dat gesprek is al veel keren gevoerd)
    Bobbejaanland blijft het slechts park op het vlak van klantvriendelijkheid en communicatie.

Doorheen het park hangen tv schermen met daarop openingsuren en ook sluiting van wild water slide, geen communicatie? Wanneer er drukte is, blijven de attracties geopend tot slutingstijd van het park, enkel op heel kalme dagen niet.

Hahahah, je typt het zelf: "bij drukte blijven de attracties openen tot het park sluit". Bobbejaanland BLIJFT dus attracties later openen en vroeger sluiten naargelang ze goesting hebben.

Op Facebook blijft het klachten regenen dat zelfs op drukke dagen het park al om 17u sluit en de attracties al voor dat sluitingsuur.
    Nu goed, ze doen maar... zonder kortingstickets zou er geen kat meer heengaan.

Er was wel degelijk communicatie rond de sluiting van WWS. Er stond zelfs de hele dag een MW om bezoekers te informeren. Ik ben het gewoon niet gaan navragen .
    Allereerste achtbaan van mijn dochter... https://youtu.be/nlaAvNi8Dw8
    Mijn YouTube-kanaal: ParkspotTV
    Mijn foto's: Parkspot.eu

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Hahahah, je typt het zelf: "bij drukte blijven de attracties openen tot het park sluit". Bobbejaanland BLIJFT dus attracties later openen en vroeger sluiten naargelang ze goesting hebben.

Op Facebook blijft het klachten regenen dat zelfs op drukke dagen het park al om 17u sluit en de attracties al voor dat sluitingsuur.
    Nu goed, ze doen maar... zonder kortingstickets zou er geen kat meer heengaan.
    Ja, eerlijk gezegd, goedpraten kan ik dit toch ook niet doen hoor...
    Je vois la vie en des biscuits.

Ik ga bjl niet snel goedpraten, maar wij waren er ook vorige donderdag en ik heb eigenlijk weinig klachten. De meeste attracties waren open van 10u tot 17u. Hoewel het redelijk druk was toch nergens lang gewacht. Uiteraard omdat we weten wanneer je wat moest doen... De wachtrijen voor typhoon en sledge hammer waren smiddags leeg. Na 16u stonden deze volledig vol. Als je pas om 12u toekomt en pas s avonds deze wilt doen dan krijg je idd niks gedaan...

We hadden ook een all inclusive eetbandje en ook daar verliep alles vlot..vrijwel nergens gewacht aan horeca.

Forum Rechten