X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Eventjes tussendoor: Vrienden van ons zijn met hun nogal actief zoontje van 8 jaar 3 weken geleden naar BJL geweest en hadden een leuke dag. Ze zijn vorige week naar DLP geweest (enkel het eerste park) en de reactie van hun zoontje: "BJL was veel leuker, in DLP is bijna alles voor baby's... "

    Even erbij vermelden dat in DLP de Indiana Jones en Phantom Manor dicht waren...

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Eventjes tussendoor: Vrienden van ons zijn met hun nogal actief zoontje van 8 jaar 3 weken geleden naar BJL geweest en hadden een leuke dag. Ze zijn vorige week naar DLP geweest (enkel het eerste park) en de reactie van hun zoontje: "BJL was veel leuker, in DLP is bijna alles voor baby's... "

    Even erbij vermelden dat in DLP de Indiana Jones en Phantom Manor dicht waren...
    Dus ? Snap de toegevoegde waarde niet eigenlijk. Meningen zijn relatief, ook van kinderen natuurlijk . Plus, de Studios is nogal gekend om zijn 'steviger' karakter. Tot daartoe dus...

    Oei ze hebben het in lichtaart precies nog steeds niet op orde, nochtans zag hun opzet er wel de moeite uit.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Dus ? Snap de toegevoegde waarde niet eigenlijk. Meningen zijn relatief, ook van kinderen natuurlijk . Plus, de Studios is nogal gekend om zijn 'steviger' karakter. Tot daartoe dus...

    Oei ze hebben het in lichtaart precies nog steeds niet op orde, nochtans zag hun opzet er wel de moeite uit.
    Lol, Inderdaad, meningen zijn relatief..

    Ik vind het gewoon vreemd dat als je de jeugd vraagt, welk pretpark ze verkiezen, ze redelijk vaak dat parkje in Lichtaart verkiezen .. Dus ... ondanks alle gebreken die hier op gelijst staan, hebben ze het blijkbaar WEL in orde. Ze slagen erin hun doelpubliek een leuke dag te bezorgen.

    Dus ik snap de toegevoegde waarde van jouw reply eigenlijk niet, door een duidelijk mening van iemand van het doelpubliek zomaar weg te lachen en op basis van een andere mening te concluderen dat ze het nog steeds niet in orde hebben. De mening van dat kind past natuurlijk niet in de kraam van het anti BJL front hier op het forum.

    Dus kom ik terug op jouw mening met een kleine aanpassing:
    Inderdaad, meningen zijn relatief.. ook die van volwassen pretparkfreaks natuurlijk :-)

    PS: Mijn eigen mening: BJL zou zoveel veel sjeiker kunnen zijn mits een beter beleid en een paar kleine inspanningen ... maar ook dat is maar een mening. En ohja: DLP en de studio's vind ik verouderd, veel te duur, slechte horeca, onvriendelijk personeel en op de ene of andere manier als ik er kom is de Indianna Jones altijd gesloten .. de 2 slechtste parken van de top 10 van beste bezochte parken van Europa! Maar deze mening hoort misschien thuis in een andere topic ;-)

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Lol, Inderdaad, meningen zijn relatief..

    Ik vind het gewoon vreemd dat als je de jeugd vraagt, welk pretpark ze verkiezen, ze redelijk vaak dat parkje in Lichtaart verkiezen .. Dus ... ondanks alle gebreken die hier op gelijst staan, hebben ze het blijkbaar WEL in orde. Ze slagen erin hun doelpubliek een leuke dag te bezorgen.

    Dus ik snap de toegevoegde waarde van jouw reply eigenlijk niet, door een duidelijk mening van iemand van het doelpubliek zomaar weg te lachen en op basis van een andere mening te concluderen dat ze het nog steeds niet in orde hebben. De mening van dat kind past natuurlijk niet in de kraam van het anti BJL front hier op het forum.

    Dus kom ik terug op jouw mening met een kleine aanpassing:
    Inderdaad, meningen zijn relatief.. ook die van volwassen pretparkfreaks natuurlijk :-)

    PS: Mijn eigen mening: BJL zou zoveel veel sjeiker kunnen zijn mits een beter beleid en een paar kleine inspanningen ... maar ook dat is maar een mening. En ohja: DLP en de studio's vind ik verouderd, veel te duur, slechte horeca, onvriendelijk personeel en op de ene of andere manier als ik er kom is de Indianna Jones altijd gesloten .. de 2 slechtste parken van de top 10 van beste bezochte parken van Europa! Maar deze mening hoort misschien thuis in een andere topic ;-)
    Was geen persoonlijke aanval hoor . Alvast excuses als dat zo mogen blijken. Ook ben ik niet echt een bjl-basher of anti-bjl in any way, ik kijk eerder met een neutrale blik naar het park. Een haat-liefde verhouding om het zo cru te zeggen eigenlijk. Als kind was ik er dol op, als volwassene ben ik er minder aan gehecht. Niet dat het boeit, maar als kind zie je de details/gebreken niet die een park heeft. Kanttekening: ik vond als jonge tiener walibi in de jaren 2005 geweldig, maar dat was eigenlijk een van de meest beschaamtelijke periodes van het park. DLP net andersom: als kind had ik er geen feeling mee, nu net hoe meer hoe liever. Heeft allemaal te maken met het perspectief waarmee naar je het park kijkt uiteraard.

    Het jammere bij het park is dat ze wel proberen, maar net vast zitten aan structurele problemen wat investeren niet ten goede komt. Ook het feit dat ze al enkele jaren hun bezoekersaantallen niet willen vrijgeven, attracties nog steeds laat openen en vroeg sluiten plus praktisch overal rondstooien met kortingtickets voor een appel en een ei... In mijn ogen komt dat dan eerlijk gezegd niet al te best over helaas en hebben ze het niet allemaal in orde. Ik insinueer daar helemaal niet mee dat hierdoor niemand een toffe dag kan hebben in bjl hoor, totaal niet, maar het park heeft het gewoon duidelijk moeilijk en dat probleem wordt vaker duidelijk dan omgekeerd. Dat is geen mening gevormd onder invloed van een andere persoon, maar een kijk op een park dat ik als kleine bedagger heb zien groeien en vallen in een snel ratio...

    Laatste keer dat ik er was is geloof ik twee jaartjes geleden. Heb zeker een toffe dag gehad, maar het park was toen doods op een mooie zomerdag en er waren wel vaker momenten dat ik gefronst had bij verschillende veranderingen en dergelijke dan anders. Net als bij pld heb ik niet de drive om terug te keren, een beetje een gegeven bij alle Belgische parken (met uitzondering van WB).

    Ik mag gewoon hopen dat hun nieuwe achtbaan de vruchten afwerpt! Btw: hoe zit het nu eigenlijk met hun VR bij dreamcather?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •