X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 30 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 582
  1. #221

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vier jaar geleden zei de Kleverige baas - ik denk zelfs in een interview met deze webstek - dat BJL binnen enkele jaren het toonaangevende park van België zou worden ...

  2. #222

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Vier jaar geleden zei de Kleverige baas - ik denk zelfs in een interview met deze webstek - dat BJL binnen enkele jaren het toonaangevende park van België zou worden ...
    Altijd lachen met die man! En dat, lieve kinderen, is waarom je een onbekende man nooit zomaar mag geloven op zijn woorden ...

  3. #223

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Eerlijk gezegd denk ik dat hij daar zelf ook van overtuigd was:
    - Parques Reunidos had hem wellicht toch wel wat investeringsbudget beloofd (in ruil voor het behalen van resultaten)
    - De investeringen in ons Belgenlandje stonden op een historisch dieptepunt, we werden hier als het ware gelukkig van een dooie mus

  4. #224

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik vind ook niet dat je kan inschatten of je 'in de toekomst toonaangevend' gaat worden. Of je een bepaalde periode toonaangevend was, kan je enkel besluiten door achteraf terug te blikken.

    Misschien bedoelden ze daarmee gewoon het organiseren van 'influencer-events' en VR-brillen in de Benelux. Als dat het soort toonaangevende acties is dat ze bedoelden, hoeft het voor mij ook niet meer.

  5. #225

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik vind ook niet dat je kan inschatten of je 'in de toekomst toonaangevend' gaat worden.
    Ik vind dat Walibi dit wel kan zeggen voor de komende vijf jaar.

  6. #226
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ze zijn wel toonaangevend voor containerparken in de toekomst.

  7. #227

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Op themepark.nl weet er iemand te vertellen dat BJL een triple launch Gerstlauer infinity zal openen in 2019. Meer info volgt...

    Bron zou Facebook BJL zijn.

    Edit: Typhoon blijft dus gewoon staan. Het gaat om een nieuwe zone.
    Laatst gewijzigd door vampire; 27-02-18 om 12:52.

  8. #228

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    11-12-17, 19:39 #87
    Croeky

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hun beslissing ligt al lang vast. Het zal een bijna kloon worden van wat ze in Slagharen en Movie park hebben gezet. Wil ik gerust voor wedden. :-D

    Ik wil niet stoefen, maar blijkbaar had ik gelijk .
    Natuurlijk kijk ik er naar uit. Eindelijk iets deftig in Bobbejaanland!

  9. 27-02-18, 12:56

    Reden
    verkeerde topic

  10. 27-02-18, 13:04


  11. #229

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    2 biljoen naar Disney Parijs, een nieuwe achtbaan in Bobbejaanland? What’s happening???

  12. #230

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    2 biljoen naar Disney Parijs, een nieuwe achtbaan in Bobbejaanland? What’s happening???
    Mooie dag voor pretparkfans vandaag

  13. #231

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    2 Amerikaanse biljoen = 2 miljard. Niet overdrijven, hé

  14. #232

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    We mogen zo te zien ook een extra speeltuintje in Cowboy Town verwachten.

    Naam:     28514445_10156034923055822_6614269492894415703_o.jpg
Bekeken:  806
Groote:   102,0 KB
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  15. #233

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    We mogen zo te zien ook een extra speeltuintje in Cowboy Town verwachten.
    Dat zou best wel kunnen aangezien het hout er vrij nieuw uitziet, het enige wat ik mij afvraag is waarom ze dat houten huisje tegen de ingang hebben gefotoshopt. Normaal gezien staat dat "huisje" ver voor de ingang.

  16. #234

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Volgens mij hebben ze dat huisje verwijdert of gaan ze het verplaatsten, want locatie speeltuin lijkt me dat bosje waar dat huis, of prieeltje oorspronkelijk stond.

    Naam:     2018-03-05_191015.jpg
Bekeken:  688
Groote:   89,4 KB

  17. #235

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Dat zou best wel kunnen aangezien het hout er vrij nieuw uitziet, het enige wat ik mij afvraag is waarom ze dat houten huisje tegen de ingang hebben gefotoshopt. Normaal gezien staat dat "huisje" ver voor de ingang.
    Jij denkt aan dat smurfenhuisje denk ik ? Dat staat naast El Paso aan het Ben & JErry's pleintje.

  18. #236

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Jij denkt aan dat smurfenhuisje denk ik ? Dat staat naast El Paso aan het Ben & JErry's pleintje.
    Om misverstanden te vermijden: ik had het over het huisje dat bobby turbo omcirkeld had.

  19. #237

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Toch fijn dat ze blijven investeren in zulke kleine dingen. Het is nog niet wat het in de andere parken in de buurt is, maar stilstaan (en dus achteruit gaan) doen ze toch niet. Ik zag op de Facebook van Bobbejaanland ook dat Sledgehammer nieuwe beugels heeft gekregen en ook de werken aan Dreamcatcher mogen we niet vergeten. Daarbij komt dat we pas in 2019 het echte werk gaan zien. We hebben veel ergere jaren gehad denk ik dan.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #238
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Het is nog niet wat het in de andere parken in de buurt is, maar stilstaan (en dus achteruit gaan) doen ze toch niet.
    Het is nog LANG niet wat het in de andere parken in de buurt is: Walibi, Efteling, Phantasialand, Toverland, ... Eén coastertje zal heus hun reputatie niet veranderen.

  21. #239

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Het is nog LANG niet wat het in de andere parken in de buurt is: Walibi, Efteling, Phantasialand, Toverland, ... Eén coastertje zal heus hun reputatie niet veranderen.
    Nee, dat klopt, daar zal jij wel voor zorgen

    Maar alle gekheid op een stokje, Efteling, Phantasialand,Toverland, zijn dat nu wel de parken waarmee je een bobbejaanland moet vergelijken? Die parken zitten niet in de wurggreep van een groep, Walibi wel, maar kijk hoe lang het daar stil heeft gestaan.

  22. #240

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik denk / hoop dat ook de stilstand van PR voorbij is, in navolging van de mega-investeringen van de onafhankelijke top-parken en later ook CdA.

    - Slagharen heeft er de laatste jaren behalve de triple launch ook een aardig zwembad bij (voor mij: beter dan Plopsaqua). Ook de verblijfsaccommodatie werd vernieuwd en nu zijn ze er bezig met de parking en de toegang. Het zou me niet verbazen indien daar binnen 2 à 3 jaar een nieuwe fluim of andere waterattractie zou komen met meer capaciteit. Als BJL de concurrerende parking 'aan de overzijde' zou kunnen overnemen, is er heel veel mogelijk op de huidige parkeerterreinen.

    - MPG: de meningen over Star Trek zijn verdeeld, maar als je kijkt naar thematische en capaciteit, zou deze niet misstaan in enkele top-parken. En momenteel wordt de rapid er opgewaardeerd. Ik verwacht voor 2019 iets gelijkaardigs met wijlen de Ice Age darkride.

    - Tusenfryd: kort na twee bescheiden maar aardige indoor-attracties (een zeldzaamheid in Scandinavië) kwam een al even aardige rapid. Ondertussen werd er ook de houten coaster (deels) ge-her-spoord.

    - Warner Madrid: uitgebreid waterpark, nu ook te bezoeken los van het pretpark en dus (verondersteld) dagvullend.

    - PdA Madrid: actuele uitbreiding kinderzone

    De VR-rage: ik hoop dat dit tijdelijk is, om elk jaar met iets nieuws af te komen. Dat komt idd lachwekkend over tegenover de vernieuwingen van de concurrerende parken.

    @ Bobby: Eft, Phl en binnenkort ook Wal. Bel. zijn buiten bereik. Maar BJL zou toch moeten mee kunnen met Toverland. BJL heeft z'n ligging en z'n naambekendheid mee. Al kan je cynisch opmerken dat die naambekendheid misschien negatieve connotaties opwekt door het afgelopen anderhalf decennium.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •