X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Ik snap wel dat ze deze maatregel invoeren. Ik zat een paar jaar geleden in de El rio, volgeladen bootje met een paar stevig gebouwde mensen aan boord, na de drop van de draaikolk botste de boot tegen de wand waardoor deze erg schuin ging hangen door het gewicht, het zeg maar soort van schuin dat je je echt moest vasthouden om in de boot te kunnen blijven zitten.
    Mij lijkt dit amateurisme. In geen enkel park heb ik dit al gezien. Succes aan de operator die mensen moet aanspreken om op een weegschaal te gaan staan.
    Wat het schuin hangen van een ronde boot betreft, dit heeft meer te maken met gewichtverdeling dan overgewicht.
    Volgens mij zijn die boten zo ontworpen dat je ze niet kan overladen, je kan ze wel verkeerd laden.
    Lang geleden nog gewerkt in de Meli, aan de splash en aan apirama.
    In apirama keken we wel naar de verdeling door bvb niet alle volwassenen aan dezelfde kant van de boot te laten plaatsnemen.
    Laatst gewijzigd door Ollivier; 16-06-18 om 22:29.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •