En staat de VR bij Mount Mara dan eindelijk op punt?
De Dreamcatcher heeft nu ook zijn goede brillen, de Tv-schermen werken, maar de kwaliteit is nog altijd niet zo goed? Ik dacht dat ze geleerd hadden uit hun fouten bij Mount Mara. Blijkbaar niet. Het gaat me niet verbazen moesten ze binnen enkele jaren ook VR installeren op Speedy Bob of de Bob Express.

Wel blij dat Bobbejaanland de Tv-schermen heeft ontdekt. De laatste jaren zetten ze hun park daar aardig vol mee. Ingangsplein, TFC, MM, Dreamcatcher, Hall 2000, Cowboy Dorp. Geen slechte keuze naar mijn mening, gezien hun grote verscheidenheid aan infoborden en verschillende lay-outen. Op die schermen kunnen ze alles snel veranderen en snelle boodschappen verspreiden moest het nodig zijn.

- Ook een nieuwigheid. Er kwam ook een nieuw infobord aan de wachtrij-ingang van Indiana River, net zoals eerder bij Dreamcatcher, Oki Doki en de Big Bang gebeurde. Dat ze daar hun park maar direct vol mee zetten en die bruinbeige dingen maar vaarwel zeggen (al vond ik het altijd zalig hoeveel technische info daar op stond )