X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 15 van de 30 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 582
  1. #281

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vreemd dat de VR niet op tijd klaar raakt. Ze hebben volgens mij wel tijd genoeg gehad in het off-season. Gelukkig is al de rest wel klaar. Ik ben eens benieuwd hoe het park er gaat bij liggen en daar zullen we morgen snel achter komen.

  2. #282

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vandaag was ik weer zo zot om vanuit Merksem(Antwerpen stad) met de fiets naar Bobbejaanland te rijden!

    Een kleine 2uurtjes later kwam ik aan en heb ik volgende korte samenvatting voor jullie:


    -Park ligt er vrij ok bij!
    -kettingmolen heeft een nieuw bovenzeil(denk ik) en nieuwe trapjes.
    -Cowboydorp lijkt me nog niet volledig af, maar ligt er ook netjes bij.
    -Dreamcatcher ziet er goed uit! Heeft ook nieuwe beugels gekregen.
    -Revolution heeft terug zijn originele muziek en had 3 operatoren!
    -Bananabattle & de speeltuin bij de convoytrucks waren gesloten.
    -Men is volgens mij bezig met de attractieborden te vervangen. Er was heel at random borden vervangen in het park.
    -Spelletjeshal aan wild water slide is vernieuwd.
    -Het rad is eindelijk weg!
    -Attracties open tot sluitingstijd! Hoera!





























    Laatst gewijzigd door Megaminion; 31-03-18 om 23:20.

  3. #283

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Die thematisatie van het station van Dreamcatcher ziet er eigenlijk héél cava uit! Enkel spijtig van die blauwgroene trap ervoor! Plus dat de theming echt precies tegen de facade geplakt is en erachter gewoon het kale oude gebouw te zien is.
    Ik weet niet of ik blij moet zijn met de terugkomst van de Revolution-muziek. Je kan nl. maar goed doen voor een van de twee versies van de coaster, nu vrees ik dat Mount Mara minder tot z'n recht gaat komen...
    En ik weet niet waarom, maar ik had eigenlijk de glijbaan van El Rio nog staande verwacht. Wellicht dat er enkel maar gesproken werd over het reuzenrad.
    En vanwaar komen die twee (park)treintjes?

    Bedankt voor deze update!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 31-03-18 om 23:26.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. 31-03-18, 23:19


  5. #284

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    En vanwaar komen die twee (park)treintjes?
    Geleend van een pretpark uit De Panne? haha!


  6. #285

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Grappig dat ze daar zo "spaarzaam" zijn. Leuk om de oude parktreinen (dat veronderstel ik toch, van Time Tunnel, waren dat deze treinen?) te zien terugkomen als decoratie, al vind ik die nu toch niet zo mooi staan daar bij de Speedy Bob. Net zoals die Bobbejaanland-boog van boven de Big Bang, die komt toch iets meer tot zijn recht als hij zich iets verder van de grond bevindt naar mijn mening.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik weet niet of ik blij moet zijn met de terugkomst van de Revolution-muziek. Je kan nl. maar goed doen voor een van de twee versies van de coaster, nu vrees ik dat Mount Mara minder tot z'n recht gaat komen...
    Ik heb vorige zomer Mount Mara gedaan met de Revolutionmuziek en ik vond het zeker geen nadeel.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaminion Bekijk Berichten
    -Het rad is eindelijk weg!
    Ik begrijp niet wat iedereen hier zo over loopt te juichen. Waarom stoorden jullie zich zo aan dat rad, stond het in jullie weg of zo? Jammer dat ik bij mijn laatste bezoeken El Rio niet heb gedaan, twee jaar geleden vonden we het te koud en vorig jaar was hij kapot. En nu is het weg, ben ik nu echt de enige die hier niet blij mee is? Ik vond het er leuk uitzien, iig beter dan deze lege vlakte.

    En ik begrijp eigenlijk ook niet waarom BJL het weggedaan heeft. Het stond er al zo lang gewoon te staan en kijk, dit jaar gebruiken ze zelfs hun oude parktreinen om te decoreren. En dat oude rad doen ze dan weg. Of zouden ze dat gedaan hebben omdat iedereen er maar over liep te zeuren zoals hier

  7. #286

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik herinner me die blauwe trein uit het grote resto nabij de park-ingang.
    @Minion: waren de attracties ook al open vanaf 10:00?
    Reed Dreamc. met twee treinen?

  8. #287

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Die thematisatie van het station van Dreamcatcher ziet er eigenlijk héél cava uit! Enkel spijtig van die blauwgroene trap ervoor! Plus dat de theming echt precies tegen de facade geplakt is en erachter gewoon het kale oude gebouw te zien is.
    Idd, die trap is zo een gemiste kans weeral, die gaat al echt van Air Race al mee. In diezelfde blauwgroene kleur. Ipv die dan bruin te verven.
    En dan de zijkant, zo jammer dat dat kleine stukje niet mee gedaan werd. Hopelijk komt dit nog op een latere fase.

  9. #288

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    de oude muziek....toch niet de Capriccio Italien:
    https://www.youtube.com/watch?v=VNFWy2EHw7k
    Anders vertrek ik nu nog naar Lichtaart !

  10. #289

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Idd, die trap is zo een gemiste kans weeral, die gaat al echt van Air Race al mee. In diezelfde blauwgroene kleur. Ipv die dan bruin te verven.
    En dan de zijkant, zo jammer dat dat kleine stukje niet mee gedaan werd. Hopelijk komt dit nog op een latere fase.
    Was die trap er al op Air Race, want toen liep via een tunnel naar kinderland, de bovenverdieping.

  11. #290

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    die tunnel ligt nog altijd te koop in Lochristi, misschien kunnen ze hem terugplaatsen ....
    https://www.google.be/maps/@51.06805...7i13312!8i6656

  12. #291

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    de oude muziek....toch niet de Capriccio Italien:
    https://www.youtube.com/watch?v=VNFWy2EHw7k
    Anders vertrek ik nu nog naar Lichtaart !
    Nee, het gaat hier gewoon om Bones on the beach .

  13. #292

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik begrijp niet wat iedereen hier zo over loopt te juichen. Waarom stoorden jullie zich zo aan dat rad, stond het in jullie weg of zo? Jammer dat ik bij mijn laatste bezoeken El Rio niet heb gedaan, twee jaar geleden vonden we het te koud en vorig jaar was hij kapot. En nu is het weg, ben ik nu echt de enige die hier niet blij mee is? Ik vond het er leuk uitzien, iig beter dan deze lege vlakte.

    En ik begrijp eigenlijk ook niet waarom BJL het weggedaan heeft. Het stond er al zo lang gewoon te staan en kijk, dit jaar gebruiken ze zelfs hun oude parktreinen om te decoreren. En dat oude rad doen ze dan weg. Of zouden ze dat gedaan hebben omdat iedereen er maar over liep te zeuren zoals hier
    Dat rad was niet meer bruikbaar (roest) en zag er gewoon niet meer uit. Zeg nu zelf, dat ziet er toch veel netter uit?

    Dit is de eerste keer in jaren dat ik dingen uit dat park hoor/zie komen die me wat hoopvol stemmen. Gaat er dan toch een nieuwe wind door dat park waaien? Krijgen ze meer geld vanuit Spanje, of hebben ze het gewoon slimmer besteed?

    Alleen al voor de aankondiging van die nieuwe coaster en het rad van El Rio krijgen ze al een pluim van mij. Misschien ook wat nieuwe rotsen voor de wildwaterbaan volgend jaar? Of is dat toch nog ietsje te veel gevraagd?

    EDIT: Het enige waar ik me aan stoor zijn die letters "Bobbejaanland" van Big Bang op de parking. Was dat nu nodig? Ik mag hopen dat het tijdelijk is, want dat ziet er toch behoorlijk klungelig uit.
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 01-04-18 om 17:44.

  14. #293

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Was die trap er al op Air Race, want toen liep via een tunnel naar kinderland, de bovenverdieping.

    Ja, want voor kinderland, werd die trap gebruikt als uitgang. Dan tunnel toen kinderland erbij kwam, en vlak voor omvorming naar nieuwe thema werd de trap terug gebruikt dacht ik.

  15. #294

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Dat rad was niet meer bruikbaar (roest) en zag er gewoon niet meer uit. Zeg nu zelf, dat ziet er toch veel netter uit?
    Tja, smaken verschillen zeker, ik vond het er gewoon leuk uitzien en om onder de glijbaan door te varen. Niet in de hoop dat het ooit nog zou in gebruik genomen worden, ik weet ook wel dat dat niet kon. Ik vond het goed zoals het was, als decoratie. ik herinner mij nog een schoolreis vroeger waar we vol bewondering naar dat rad keken en concludeerden dat dat niet echt was, dat dat puur decoratie was, dat je met ronde bootjes nooit van zo'n helling af kon gaan. Ik vraag mij af wat de gewone bezoeker ervan dacht die het nog nooit in werking heeft gezien. Maar soit, het is weg, het zij zo.

    Nog een paar andere nieuwtjes:

    Blijkbaar heeft men voor dit seizoen de deurtjes van het Reuzenrad van sloten voorzien:



    Bron: Bobbejaanland Central op Twitter


    Een iets minder positief nieuwtje - Typhoon rijdt al een tijdje met minder treintjes dan er geweest zijn, wat is er met de rest gebeurd? Iemand heeft er eentje gespot dat gewoon buiten achter Kinderland ligt:



    Bron: Bjorn Wanten op Twitter

  16. #295

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Typhoon rijd al sinds 2004 met minder treintjes dan er geweest zijn .

    Ik vind dat je een niet-werkend (onderdeel van een) attractie bezwaarlijk thematisering kan noemen . Rare nieuwe sloten, kon je die deurtjes vroeger dan gewoon heel de rit open maken?

  17. #296

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Rare nieuwe sloten, kon je die deurtjes vroeger dan gewoon heel de rit open maken?
    Zoals bij praktisch elk oud reuzenrad kon je die poortjes idd openen wanneer je wou, dat is ook de reden van de nieuwe maatregel. Vorig jaar enkele malen een paar snotneuzen die grappig wilden zijn door ze te openen.

  18. #297

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Vorig jaar enkele malen een paar snotneuzen die grappig wilden zijn door ze te openen.
    Vermoedelijk dachten ze ook: als mensen zelfs tussen rappe-rups-bakjes naar beneden kunnen tuimelen, is het een mirakel dat er nog niemand uit dat reuzenrad is gesukkeld. Gedaan met het lot tarten!

  19. #298

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Vermoedelijk dachten ze ook: als mensen zelfs tussen rappe-rups-bakjes naar beneden kunnen tuimelen, is het een mirakel dat er nog niemand uit dat reuzenrad is gesukkeld. Gedaan met het lot tarten!
    Dat zou natuurlijk mogelijk kunnen zijn, dat ze het gehele park onder de loepe genomen hebben. Bij Aztek zal er alvast niemand meer tussen sukkelen.


  20. #299

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Tiens! Dit valt me nu pas op: als je deze foto bekijkt (uit het nieuwsbericht van Pretparken.be dat na het ongeval gepubliceerd werd) en vergelijkt met die van bobby turbo hierboven, zou je bijna zeggen dat die nieuwe metalen platen achter elk bakje daar vroeger ook al gezeten hebben?


  21. #300
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    En zo is een rupsattractie ook veilig-voor-sukkels gemaakt. Nu nog allemaal in dezelfde richting rijden bij botsauto's en we zijn helemaal Amerikaans.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •