Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
Vandaag zat Bobbejaan Central in het park, toch enkele interessante zaken zien passeren.

- Dreamcatcher (uiteraard) nog steeds zonder VR. Zouden ze er in slagen om dat nog voor augustus in orde te krijgen zelfs?
- Eerste aftakelingen van nieuwigheden (Big Bang, letters van het fotopunt vallen al af...)
- Nieuwe mascotte's, wel zeer geslaagd vind ik. Als het goed is, moet het gezegd worden.
- De stuntshow Wicked Wheels ging ook in première, net als de Cowboy Town Celebrations, laatste zag er leutig uit op de foto's.
- Spuuglelijke Fanta-stand naast de typhoon. Wat doet dat daar zelfs?

Foto's: https://twitter.com/BJLCentral

Ik ga hier niet verder doorgaan over mijn gevoel over dat park. Ze doen wel moeite, maar elke stap vooruit gaat ten koste van iets anders heb ik het gevoel altijd bij hun. Besparingen in TFC, VR die niet werkt (Mount Mara lag er vandaag ook een hele dag uit), korte openingsuren...

Maar kijk, met de 2 shows doen ze weer een stapje in de goede richting, dat moet gezegd. Maar er is nog veel werk aan de winkel daar.
Mmm, ik hoop dat ze Dreamcatcher VR snel in orde krijgen, want het wordt toch wel hoog tijd! Ook de letters die afvallen bij Big Bang zijn een zeer jammere zaak.

De nieuwe mascottes zien er inderdaad goed geslaagd uit. Ik hoop dat die spuuglelijke emoji's weggeduwd hebben aan de inkom!

De Cowboy Town Celebrations, vindt die dan plaats naast de Speedy Bob? Dat was toch de locatie voor een nieuw avonturenparcous? Of ben ik verkeerd?

De Fanta-stand is iets dat jaarlijks terugkomt, ook in Walibi btw. Sponsoring é

Is de nieuwe wachtrij bij TFC nu volledig op punt? Zijn hier al foto's van?