Naast de enquête van Bobbejaanland, heeft zusterpark Tusenfryd blijkbaar een gelijkaardige enquête waar uit exact dezelfde attractietypes kan gekozen worden. Bij Tusenfryd zijn de keuzes misschien zelfs nog vreemder. Waterattracties hebben ze echt wel genoeg. Ze hebben met Thors Hammer en Nightmare twee attracties met filmprojecties. De lanceerachtbaan hebben ze natuurlijk ook al. Rollercoasters zonder looping zijn er ook. Een vrijevaltoren lijkt me ook niks: ze hebben al een SpaceShot. De positie van interactieve shooter wordt ook al door Nightmare ingevuld. Enkel een simulator hebben ze niet echt.
Ik stel me toch wat vragen bij het feit dat Bobbejaanland en Tusenfryd met dezelfde opties afkomen. Bij Bobbejaanland leek alles te hinten naar die lancering 'als een raket', maar wat is de bedoeling bij Tusenfryd dan? Deze enquête van Tusenfryd (misschien zijn er nog wel andere Parques Reunidos-parken met dezelfde enquête?) doet me toch nog meer vraagtekens zetten bij de bedoeling van die van Bobbejaanland...