X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik begrijp niet wat iedereen hier zo over loopt te juichen. Waarom stoorden jullie zich zo aan dat rad, stond het in jullie weg of zo? Jammer dat ik bij mijn laatste bezoeken El Rio niet heb gedaan, twee jaar geleden vonden we het te koud en vorig jaar was hij kapot. En nu is het weg, ben ik nu echt de enige die hier niet blij mee is? Ik vond het er leuk uitzien, iig beter dan deze lege vlakte.

    En ik begrijp eigenlijk ook niet waarom BJL het weggedaan heeft. Het stond er al zo lang gewoon te staan en kijk, dit jaar gebruiken ze zelfs hun oude parktreinen om te decoreren. En dat oude rad doen ze dan weg. Of zouden ze dat gedaan hebben omdat iedereen er maar over liep te zeuren zoals hier
    Dat rad was niet meer bruikbaar (roest) en zag er gewoon niet meer uit. Zeg nu zelf, dat ziet er toch veel netter uit?

    Dit is de eerste keer in jaren dat ik dingen uit dat park hoor/zie komen die me wat hoopvol stemmen. Gaat er dan toch een nieuwe wind door dat park waaien? Krijgen ze meer geld vanuit Spanje, of hebben ze het gewoon slimmer besteed?

    Alleen al voor de aankondiging van die nieuwe coaster en het rad van El Rio krijgen ze al een pluim van mij. Misschien ook wat nieuwe rotsen voor de wildwaterbaan volgend jaar? Of is dat toch nog ietsje te veel gevraagd?

    EDIT: Het enige waar ik me aan stoor zijn die letters "Bobbejaanland" van Big Bang op de parking. Was dat nu nodig? Ik mag hopen dat het tijdelijk is, want dat ziet er toch behoorlijk klungelig uit.
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 01-04-18 om 17:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •