X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Euh sorry maar dit argument gaat toch echt niet op voor een park in een land zo klein als het onze. In minder dan drie uur ben je van in Oostende in Aarlen, dus dat Bobbejaanland 'te ver' zou zijn om er om 10U te geraken is echt een argument dat enkel voor buitenlanders opgaat. En mij goed als je wilt uitslapen, maar dan kies je er zelf voor om je tijd in het park te verkorten.

    Maar ja, dat is iets van het 'general public' zeker?! Gisteren zelf kunnen aanschouwen hoeveel volk er nog kwam opdagen tussen 12u en 14u in Plopsaland. Een zondag in een verlengd weekend, goed weer en dan vinden sommige mensen het nog vrij normaal om zo laat binnen te gaan en zijn ze verbaasd dat het druk is. Daar kunnen de parken weinig aan doen hoor, moeten ze ook niks aan doen. Dat brengen die mensen zelf over hun heen.
    Nou, ik ben ook iemand die altijd voor openingstijd er is hoor. Ik snap dus zeker je punt dat je veel kan doen de eerste 2 uren en ik ga dit niet ontkennen. Dat zeg ik ook nergens trouwens. Ik zeg maar, ik kan er in komen dat dat niet voor iedereen gaat. Misschien moet je iemand ophalen, misschien mis je een trein (of wordt er een trein afgeschaft, ook al meerdere keren meegemaakt), of whatever. Niet iedereen heeft een auto for that matter. Maar ik snap je punt wel zeker hoor met andere woorden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Vorige week zondag naar Bobbejaanland geweest, twaalf uur gearriveerd en alle attracties gedaan, sommige zelffs meermaals en om vijf uur sloot het park. Ik snap dat sommige willen dat alle parken even lang open blijven, maar zeggen dat je niet kan rond raken in Bobbejaanland is toch echt wel vreemd.
    Ik zit nergens ook te zeggen dat je nooit kan rondraken op 5 uur tijd hé. Maar ik kan me inbeelden dat 5 uur tijd toch wel zeer weinig is als het eens écht pittig druk is in dat park en je bijvoorbeeld een uur ofzo moet wachten op de Typhoon.

    Goed ja kijk. I rest my case hoor. Het urenbeleid van BBJ is niet correct te noemen. (Dan heb ik het over de logica van alles open te houden tot sluitingstijd enkel als het druk is hé; dat ze ervoor kiezen om tot 17u open te blijven is an sich niet fout te nomen, want ze communiceren het inderdaad goed. Dat vind ik gewoon zielig en goedkoop.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten

    Goed ja kijk. I rest my case hoor. Het urenbeleid van BBJ is niet correct te noemen. (Dan heb ik het over de logica van alles open te houden tot sluitingstijd enkel als het druk is hé; dat ze ervoor kiezen om tot 17u open te blijven is an sich niet fout te nomen, want ze communiceren het inderdaad goed. Dat vind ik gewoon zielig en goedkoop.
    Wat je daar zegt klopt ook niet helemaal, tijdens het weekend blijven de attracties open tot sluitingsuur van het park, of het nu druk is of niet. Door de week sluiten sommige attracties inderdaad een kwartier of half uur vroeger, maar dat geven ze mooi aan boven de ingang alvorens je het park binnenkomt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •