X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Er moet ook niet overdreven worden he. Ben het ook lang niet altijd met Boris eens, maar tegenwoordig mag niks meer bij naam genoemd worden. Een Marokaan is een Marokaan, een allochtoon is een allochtoon, een homo is een homo, een gehandicapte is een gehandicapte, ... Als mensen daar moeite mee hebben, mjah, sorry hoor. Tegenwoordig mag niks meer, alles moet blijkbaar nu 100% politiek correct zijn. Ik was vroeger erg mager, maar kan me niet inbeelden dat er 20 jaar geleden over zo'n zaken gevallen werd als ik 'magere spriet' genoemd werd.

    Maar goed, het gaat dit eigenlijk concreet in zijn werk in Bobbejaanland? Ik stel me hierbij een weegschaal van de Blokker voor die tevoorschijn gehaald moet worden bij twijfel en dat de jobstudent met een telmachine de gewichten moet optellen? Professioneler dan dat kan ik het mij niet voorstellen van Bobbejaanland.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 18-06-18 om 12:01.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Er moet ook niet overdreven worden he. ...

    Maar goed, het gaat dit eigenlijk concreet in zijn werk in Bobbejaanland?
    Helemaal akkoord.

    Ik veronderstel inderdaad dat er een klassieke huis-weegschaal ter beschikking is, maar ik veronderstel dat de jobstudent in kwestie gewoon zelf bezoekersgroepen al dan niet opsplitst op basis van een eigen schatting. Die weegschaal gaat er normaal zelden tot nooit aan te pas komen.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Helemaal akkoord.

    Ik veronderstel inderdaad dat er een klassieke huis-weegschaal ter beschikking is, maar ik veronderstel dat de jobstudent in kwestie gewoon zelf bezoekersgroepen al dan niet opsplitst op basis van een eigen schatting. Die weegschaal gaat er normaal zelden tot nooit aan te pas komen.
    Dit dus, ik denk dat Peggy zelf ook al geregeld heeft uitgelegd dat ze eerst groepjes opsplitsen als het erop lijkt dat ze het maximumgewicht gaan overschrijden, en dat ze dan pas gaan wegen als ze dat niet willen. (En dan lijkt het mij niet fout om te verwachten dat ze dat dan ook willen bewijzen.)

    Dit is verder weer zo'n belachelijke heisa om niks. Ja d'r staan weegschalen om bezoekers te wegen. Maar het zou me niks verbazen moesten die dingen op het einde van het seizoen niet gebruikt geweest zijn...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •