Ik ben heel blij dat iedereen erg nuchter is over deze "poll". Want dit is uiteraard complete onzin . De wachttijd voor een achtbaan is al minstens een jaar, bij sommige bouwers 2 jaar . Dus is er al lang een idee en offertes van wat er gaat komen (Walibi heeft een 10-jaren plan.. dat zullen zij toch ook wel hebben?) . Dit is "doen alsof" er iets inspraak is. De keuzes zijn ook zo voor de hand liggend, dat het overgrote merendeel een launchcoaster gaat zeggen. Wat in de wandelgangen al lang gezegd wordt aangezien er in juni of juli iemand gezien is door de operatoren met een jas van HM ;-) .
Stel je stapt met een paar vrienden het stadion van (voor mij) Anderlecht uit en hebt goed wat pinten achterover geslagen en de keuze om te gaan eten zijn: Frietjes van de frituur, een fris lenteslaatje, Wok of Chinees. Dat is niet werkelijk een poll hè, dit is hetzelfde naar mijn mening ;-) .
Over de Caves ... daar hoorde ik van een operator een grappig verhaal over. Iets met: er zou een achtbaan komen, maar omdat er al zoveel staan in het park, voor iets anders gekozen. Al denk ik dat de mensen die ervoor verantwoordelijk zijn/waren(?) intussen hebben ingezien dat het verkeerd was .
Als park moet je naar mijn mening dingen zoeken die je onmogelijk thuis, in de buurt, (of op de kermis in mindere mate) ziet. Een 3,4D beleving hoort daar in mijn opinie niet bij, net zoals iets met projecties en een bril. De gemiddelde Playstation 4 speler heeft zo'n ding thuis en kan er actief iets mee doen, ipv gewoon rondkijken.