X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 30 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 582
  1. #121

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Als ik me niet vergis hebben zijn iets te maken met Sonar & Childhood Fears ...

  2. #122

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dat zou inderdaad wel kunnen maar, op de site van IMAscore zelf kan ik nergens terugvinden dat ze voor Bobbejaanland hebben gewerkt. Bobbejaanland staat ook niet tussen hun cliënten. Daarmee vond ik het nogal vreemd.

  3. #123

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Weet er iemand al iets over de Aztek Express. Na het tragische ongeval vorig jaar, is de Aztek Express gesloten geweest tot het einde van het seizoen. Wat ik wel verwacht, is dat er aanpassingen zijn gebeurd. Een zeil tussen de gondels zal denk ik een oplossing voor het ongeval zijn geweest. Wordt er eigenlijk samengewerkt met MACK-rides in zo'n situaties. Het lijkt me toch noodzakelijk dat Mack notie neemt van wat er is gebeurd.

    De aanpassingen gaan misschien wel moeilijk zijn. Als je als persoon per ongeluk tussen de gondel stapt i.p.v. in de gondel is een ongeval snel gebeurd.

  4. #124

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Weet er iemand al iets over de Aztek Express. Na het tragische ongeval vorig jaar, is de Aztek Express gesloten geweest tot het einde van het seizoen. Wat ik wel verwacht, is dat er aanpassingen zijn gebeurd. Een zeil tussen de gondels zal denk ik een oplossing voor het ongeval zijn geweest. Wordt er eigenlijk samengewerkt met MACK-rides in zo'n situaties. Het lijkt me toch noodzakelijk dat Mack notie neemt van wat er is gebeurd.

    De aanpassingen gaan misschien wel moeilijk zijn. Als je als persoon per ongeluk tussen de gondel stapt i.p.v. in de gondel is een ongeval snel gebeurd.
    Ik heb soms de indruk dat er iets niet klopt met dat ding ...
    (1)
    https://youtu.be/iJF7UnzPk5A?t=18 Dit is een filmpje uit 2014 blijkbaar.
    (2)

    Waarom zijn er zoveel wél aangepast en deze niet ?
    Laatst gewijzigd door chupacalabra; 13-01-18 om 16:34.

  5. #125

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Bobbejaanland heeft zonet laten weten dat ze hun "Big Bang" gaan vernieuwen.



    Groot formaat: https://www.facebook.com/bobbejaanla...type=3&theater

    Naar mijn mening ziet het er goed uit!!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 15-01-18 om 21:38. Reden: Graag ook foto insluiten en niet enkel een link posten.

  6. #126

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ja oké, maar ze gaan toch met meer moeten afkomen hoor.
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #127

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Een goede stap vooruit! Benieuwd of er ook dingen veranderen aan het nabijgelegen Monorail-station en het Reuzenrad. Stap voor stap raken ze er wel. In 2019 moet er wel iets nieuws komen!

    Weet er iemand trouwens welk soort thema dit is. Ik kan het moeilijk onderbrengen in een thema.

  8. #128

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Weet er iemand trouwens welk soort thema dit is. Ik kan het moeilijk onderbrengen in een thema.
    Ik weet ook niet goed of dit ook moet aansluiten bij Adventure Valley. Dit thema doet mij een beetje denken aan de banana battle maar toch met een beetje een cowboy-touch

  9. #129

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de Big Bang willen aansluiten bij Adventure Valley, er ligt een reuzenrad tussen de twee attracties. Ik denk eerder dat ze de stijl van El Rio willen doortrekken.


    Niets mis hiermee, maar op zich vind ik het niet meer dan een povere toevoeging aan een attractie die nu niet bepaald om een thema schreeuwde. Ik heb alvast nog nooit iemand horen klagen over het gebrek hiervan bij deze attractie. Waarom niet Oki Doki eens eindelijk een mooi stationnetje geven? Hopelijk is dit niet het enige dat we van Lichtaart horen en bouwen ze zulke onthulling op van 'leuk gedaan' naar 'wauw!'.

  10. #130

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik weet ook niet goed of dit ook moet aansluiten bij Adventure Valley. Dit thema doet mij een beetje denken aan de banana battle maar toch met een beetje een cowboy-touch
    Ja en er zit een vreemd paars mannetje in een bootje boven de uitgang. Een nieuw soort volkje dat ze introduceren?

  11. #131

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    op zich vind ik dit wel een goede zet, als ze ook die hele zone aanpakken, van het pleintje na DC tot en met het reuzenrad, want dit was toch wel een doods stukje in het park

  12. #132

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ja en er zit een vreemd paars mannetje in een bootje boven de uitgang. Een nieuw soort volkje dat ze introduceren?
    Inderdaad een vreemd mannetje.

    Tot slot hebben ze nu ook de huisstijl toegevoegd op het huisje van de foto's. Krijgen we er nóg een nieuwe huisstijl bij?

  13. #133

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik vind het er alvast tof uitzien. Volgens mij wordt het geen deel van Adventure Valley, maar zal het deel uitmaken van een nieuwe themazone waarin ook Dreamcatcher (met de nieuwe VR) deel van zal uitmaken.

    Net als sommige anderen hier hoop ik ook dat het thema nog wat verder uitgetrokken wordt met nog een paar attracties. Op die manier krijgen we een derde themazone in het park!

  14. #134

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik vind het er alvast tof uitzien. Volgens mij wordt het geen deel van Adventure Valley, maar zal het deel uitmaken van een nieuwe themazone waarin ook Dreamcatcher (met de nieuwe VR) deel van zal uitmaken.

    Net als sommige anderen hier hoop ik ook dat het thema nog wat verder uitgetrokken wordt met nog een paar attracties. Op die manier krijgen we een derde themazone in het park!
    DAn zou het bv DC, AZtek en reuzenrad kunnen worden en wie weet een extra speeltuin

  15. #135

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de Big Bang willen aansluiten bij Adventure Valley, er ligt een reuzenrad tussen de twee attracties. Ik denk eerder dat ze de stijl van El Rio willen doortrekken.
    Ik weet het, andere tijden, maar herinner je de "jungle" zone nog die aan twee kanten van het meer lag met de Bobby Drop tussen die niet in jungle thema was, maar we moesten onze verbeelding gebruiken! Misschien hoort dit ook nog bij het Adventure thema en moeten we ook hier onze verbeelding gebruiken?

  16. #136
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    We krijgen nog gelijk... iemand voorspelde "we zullen blij mogen zijn als er in 2018 een nieuwe glijbaan bijkomt"... Dit komt toch in de buurt: er wordt een glijbaan gethematiseerd.

  17. #137

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zolang ze dat herthematiseren maar niet aankondigen als de nieuwigheid van 2018 is het wel ok Hopelijk blijft het hier niet bij en wordt 2018 het jaar van het in-ere-herstellen van het park.

  18. #138

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Zolang ze dat herthematiseren maar niet aankondigen als de nieuwigheid van 2018 is het wel ok Hopelijk blijft het hier niet bij en wordt 2018 het jaar van het in-ere-herstellen van het park.
    Bwa, ik denk dat vooral de VR-upgrade van Dreamcatcher als nieuwigheid zal gepresenteerd worden... En mede daarbij zie ik een nieuwe themazone rijzen die wellicht ook als nieuw wordt aangekondigd.

  19. #139

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Bwa, ik denk dat vooral de VR-upgrade van Dreamcatcher als nieuwigheid zal gepresenteerd worden... En mede daarbij zie ik een nieuwe themazone rijzen die wellicht ook als nieuw wordt aangekondigd.
    Ik vermoed ook een nieuwe show in de zomervakantie. Tegenwoordig kan de consument wel makkelijk doorzien of iets nieuw is of niet. Zeker in Bobbejaanland.

  20. #140

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hoe zit het eigenlijk nu met Mount Mara? Ik dacht dat het contract met Samsung maar voor een beperkte periode was en nu ze toch met de dreamcatcher in zee gaan met VR denk ik dat Mount Mara zal verdwijnen? Of zit ik nu totaal verkeerd te beredeneren...?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •