X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 28 van de 30 EersteEerste ... 182627282930 LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 560 van de 582
  1. #541

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Natuurlijk moet je de echte reden niet geven indien je massa paniek wilt vermijden. Maar iets meer communicatie in de trend van "wegens uitzonderlijke problemen kunnen we voorlopig niet opendoen. Nieuws volgt zo meteen."
    Eh ... jouw voorstel is eigenlijk een voorbeeld van iets zeggen (woorden) maar tegelijk ook niets zeggen (informatie). Al weet ik ook niet goed hoe je dan wel communiceert om paniek te vermijden. 'Gewoon' wat personeel tussen de massa plaatsen zou misschien al wat gerustheid creëren. Al zouden die mensen 100en keren moeten zeggen "Wij weten ook niet waarom." Met digitale borden die reclame maakten voor een abo en vrolijke muziek uit de speakers, leek het alsof het park de massa niet zag. Dat vond ik echt absurd/wereldvreemd.

    Ik snap de frustratie van de massa. Wij schoven 75 min. onwetend aan, sommigen minstens even lang en na misschien een autorit van > 2 uur. Dan wil je eigenlijk eerst en vooral een toilet en wat beweging. Wie naar voor drong, mocht onder begeleiding naar het toilet. Ik schat dat 20 mensen op > 2000 daar gebruik heeft van gemaakt.

    Die ophokplicht voor de rugzakken-partytent was behalve vanwege een potentiële bomber bovendien reëel gevaarlijk qua verkeer: op de parking, op het fietspad, zelfs op de drukke steenweg. Daar zag ik in hel de massa niemand van het personeel. En het ophokken voor de poorten tussen 10:45 en 11:00 leek me ook geen voorbeeld van safety first. Als ik het goed heb, openen die poorten naar voren en het volk stond tot tegen die poorten. Hier hadden personeelsleden een veilige perimeter moeten inleggen voor het geval de poorten alsnog zouden opengaan. Ik heb het Heizeldrama live op tv gezien, destijds.

    Door onze positie dicht bij de poorten, konden wij wel de info om 11:00 begrijpen, maar de massa ver achter ons niet. Een geluk voor ons: zo waren we één van de eersten om het park te verlaten. Al heb ik onderweg naar m'n auto wel nog enkele kinderwagen-gezinnen - o.a. Duitse - geïnformeerd. En bij het uitrijden ontstond natuurlijk een niet te vermijden chaos, maar het enige personeelslid dat ik toen op de parking zag, was vrijkaarten aan het uitdelen. Ook nog geen politie gespot, toen.

    Of het een flauwe plezante, een dief of een ontploffer was weet ik niet. Mijn idee tijdens het wachten was: geen algemene stroompanne (dat hadden we vorige maand in zusterpark Tusenfryd al meegemaakt, zij het voor 1,5 uur in de namiddag) omdat de infoborden en de speakers wel werkten. Een verdacht persoon / object leek me ook niet van toepassing, want ik zag niks van politie. Eigenlijk dacht ik aan lokale schade t.g.v. beginnende werken aan de nieuwe coaster. Conclusie: ik kan me dus ook grondig vergissen.

    BTW: de compensatie-tickets vermelden bovenaan in 't groot 'Ticket / Seizoen 2018' en onderaan, kleiner: 'geldig van .../04/2018 t..m. .../11/2019". Ik ga ze dus echt wel sparen voor volgend jaar, hopelijk verwijzen ze dan niet naar het verwarrend bovenschrift.

  2. #542

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik was ook verbaasd van de gebrekkige communicatie gisteren, maar ergens wil je natuurlijk geen grote paniek veroorzaken. Toch vond ik ook dat het park beter had kunnen informeren vanaf het begin, in plaats van gewoon de mensenmassa onwetend te laten wachten.

    Zoals velen ook aangaven, vind ik de rugzakcontrole vaak meer slecht dan goed. Je moet onnodig langer wachten en er ontstaan meer opstoppingen, waarbij iemand me slechte bedoelingen al sneller iets in zijn hoofd kan halen.

    Op vlak van compensatie hebben ze wel een mooie geste gedaan, waarbij je een gratis ticket voor dit/volgend seizoen kreeg aangeboden, alsook een kilometervergoeding kon opvragen. Het park zal inderdaad heel wat inkomsten mislopen zijn doordat andere parken in ons landje uitverkocht waren, en dit zal hen ook heel wat kosten.

    Persoonlijk dacht ik gisteren dat er een dode was aangetroffen, en dat men daarom op de politie moest wachten voor verder onderzoek. Gelukkig was dit niet het geval, maar ik vraag me toch ook af of we de ware toedracht te weten zullen komen.

    Op Facebook zag ik ook al mensen vragen of STUK TV er weer voor iets tussen zat, maar dat werd al snel ontkracht. Als het opnieuw een gestoorde wannabe YouTube ster is, hoop ik dat er eens harder zal opgetreden worden. Dit is en blijft inbraak, met gisteren een heel duur kostenplaatje!

  3. #543

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Nog enkele updates van Halloween in Bobbejaanland. Verschillende spookhuizen hebben een andere locatie gekregen.

    Sonar start recht tegenover de Oki Doki. Zou de Time Tunnel terug in gebruik worden genomen, in combinatie met het gebouw achter de horeca aan Indiana River?
    https://twitter.com/BJLCentral/statu...17002005401600

    Welp start aan de dienstingang van het depot van de monrorail, onder de glijbaan.
    Opvallend is dat er op staat dat dit spookhuis gecombineerd is met klimelementen.
    https://twitter.com/BJLCentral/statu...99378878033920

    Toch wel vreemd deze aanpassingen. Op het plattegrond van Halloween op de website, staan de spookhuizen helemaal ergens anders. Toch fijn dat ze Sonar uitbreiden en de wachtrij optimaliseren. Die wachtrij op dat pleintje van Indiana River vond ik altijd zo chaotisch. Zeker met de stijgende populariteit kan dit goed zijn.

  4. #544

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De aanpassing van wachtrij van Sonar is zeker positief, maar ik hoop dat het dan ook wat veiliger is. Vorig jaar vlamden de golfkarretjes daarlangs, waardoor je wel moest uitkijken waar je liep.

    Welp ligt inderdaad opeens helemaal ergens anders! Iemand Welp intussen al gedaan?

  5. #545

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Opvallend: Welp speelt zich af in de overdekte arena achteraan het park, maar de wachtrij start achter King Kong. Als ik dit artikel van Focus knack goed begrijp worden bezoekers dus met een oude legerbus tot aan de arena gebracht, waar het echte spookhuis start.

    “In Bobbejaanland blijken je geliefde kampgenoten bloedig aan hun einde te zijn gekomen. Een laatste nog levende leider roept op de daders te gaan pakken. Wie dapper is, stapt in een oude legertruck, zoals in de film, en belandt op het domein van Kai en de stroper, waar je opgejaagd wordt door bos, bus en de put waar de climax van de film zich afspeelt, met de nodige geluiden, beeldfragmenten, props en stervende en jagende acteurs. Hier kan ik zelfs met geuren werken. Onlangs kreeg ik bijvoorbeeld een best lekkere lijklucht aangeboden.”

  6. #546

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
    Opvallend: Welp speelt zich af in de overdekte arena achteraan het park, maar de wachtrij start achter King Kong. Als ik dit artikel van Focus knack goed begrijp worden bezoekers dus met een oude legerbus tot aan de arena gebracht, waar het echte spookhuis start.

    “In Bobbejaanland blijken je geliefde kampgenoten bloedig aan hun einde te zijn gekomen. Een laatste nog levende leider roept op de daders te gaan pakken. Wie dapper is, stapt in een oude legertruck, zoals in de film, en belandt op het domein van Kai en de stroper, waar je opgejaagd wordt door bos, bus en de put waar de climax van de film zich afspeelt, met de nodige geluiden, beeldfragmenten, props en stervende en jagende acteurs. Hier kan ik zelfs met geuren werken. Onlangs kreeg ik bijvoorbeeld een best lekkere lijklucht aangeboden.”
    Heb het artikel neyt gelezen en dit lijkt me wel de waarschijnlijkste mogelijkheid. Achter de King Kong is trouwens een grote parking waar er gewerkt kan worden aan attracties. De ideale plek om legertrucks op en aan te laten rijden. Via het pad rondom het park en van de parking kunnen bezoekers dan naar de achterkant van de Arena gebracht worden.

    Ik heb het gevoel dat dit wel eens de sensatie van het Halloweenseizoen kan worden. Het stelt me gerust dat de regisseur ook nog eens gaat kijken. Zo zal alles perfect zijn.

  7. #547

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Intussen heb ik het ook al elders gelezen en het lijkt inderdaad zo te zijn. Je wordt dus met een oude bus vervoerd naar de Arena achteraan, waar het echte werk start. De show van Professor Pickart is dus ook niet in de Arena, maar in de Desperado City? Op de website zie ik dat het plan werd aangepast.

    Ook even vermelden, dit jaar kan je je eigen angst laten filmen. Bezoekers krijgen een speciale cam mee, waarbij hun gezicht gefilmd wordt. Het filmpje verschijnt dan op de Halloween-website. Best leuk gedaan!

    Vorig jaar heb vond ik persoonlijk het Halloween event van Bobbejaanland het beste, met Childhood Fears als dé verrassing van het hele Halloween-gebeuren. Ik vermoed, net als Jak, dat ze dit jaar opnieuw met de eer gaan lopen met Welp.

    Zelf ga ik het tijdens de nocturne van 28 oktober gaan proberen.

    En oja, voor de liefhebbers. Dit jaar werd een vijfde nocturne toegevoegd op vrijdag 2 november...

  8. #548

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zaterdag hier ook eens een kijkje nemen, ben wel benieuwd naar die Welp. Hoewel Bobbejaanland verre van mijn favoriete park is heeft Halloween eigenlijk nog nooit teleurgesteld daar.

  9. #549

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Is er nogaltijd zoveel volk in de dreamcatcher VR?

    We gaan op 1 november..

  10. #550

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Is er nogaltijd zoveel volk in de dreamcatcher VR?

    We gaan op 1 november..
    1 november das een feestdag, gecombineerd met halloween verwacht dus maar heel wat drukte aan elke attractie

  11. #551

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    1 november das een feestdag, gecombineerd met halloween verwacht dus maar heel wat drukte aan elke attractie
    Ja, maar geen nocturnus dan dus dat kan nog meevallen denk ik of...? Maar we gaan niet voor helloween speciaal want met een kindje van 2jaar en we hebben gezien dat ze schrik(paniek) heeft van clown maar van de 2 acteur in de eerste scary zone ( na de paardenmolen) had ze geen schrik lol. Een rare dochter heb ik, ik weet het...

  12. #552

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ja, maar geen nocturnus dan dus dat kan nog meevallen denk ik of...? Maar we gaan niet voor helloween speciaal want met een kindje van 2jaar en we hebben gezien dat ze schrik(paniek) heeft van clown maar van de 2 acteur in de eerste scary zone ( na de paardenmolen) had ze geen schrik lol. Een rare dochter heb ik, ik weet het...
    Het is misschien geen nocturne, maar hoe dan ook herfstvakantie en een feestdag, dus verwacht toch maar grote drukte...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #553

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De drukte hangt ook deels af van het weer en dat is heel hard te merken. Als het er regent zal er zeker minder volk rondlopen, maar natuurlijk is een dagje pretpark leuker zonder regen .

  14. #554

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hoe hebben jullie de laatste openingsdag al eens ervaren?

  15. #555

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    zou het zondag druk zijn?

  16. #556

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smartieke Bekijk Berichten
    Hoe hebben jullie de laatste openingsdag al eens ervaren?
    Ikzelf niet, maar van wat ik heb gehoord heb je grote kans op gratis ijsjes.

  17. #557

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smartieke Bekijk Berichten
    Hoe hebben jullie de laatste openingsdag al eens ervaren?
    Meermaals, die is meestal vrij rustig, op het einde mag je de pompoenen mee naar huis nemen, wat grappige taferelen oplevert

  18. #558

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Meermaals, die is meestal vrij rustig, op het einde mag je de pompoenen mee naar huis nemen, wat grappige taferelen oplevert
    Inderdaad, vorig jaar zag ik mensen met een bolderkar vol pompoenen over de parkeerplaats lopen.

  19. #559

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik heb ook lekkere soep gemaakt van een BJL-pompoen

  20. #560

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Ik heb ook lekkere soep gemaakt van een BJL-pompoen
    Zou dit het eerste geschreven bewijs zijn van iemand die dankzij Bobbejaanland lekker heeft gegeten ?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •