X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 30 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 582
  1. #241

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Nee, dat klopt, daar zal jij wel voor zorgen

    Maar alle gekheid op een stokje, Efteling, Phantasialand,Toverland, zijn dat nu wel de parken waarmee je een bobbejaanland moet vergelijken? Die parken zitten niet in de wurggreep van een groep, Walibi wel, maar kijk hoe lang het daar stil heeft gestaan.
    Of en dat een park deel is van een (slechte) groep zal een normale dagbezoeker worst zijn.

    Wat een dagbezoeker wél ziet is dat Toverland - een klein kinderpark - met een grote achtbaan en themazone op de proppen komt, terwijl een "groot" lokaal park het na vele jaren met een (kleine) achtbaan moet doen terwijl intussen veel oude dingen liggen te vergammelen.

    Dat je BJL niet wilt vergelijken met Efteling of Phantasialand, tsja.. die spelen beiden toch wel een klasse (of meer) hoger. Maar Toverland zou normaal lager moeten liggen, maar heeft BJL vol ingehaald.

    Trouwens: Volgens je eigen logica zou je BJL dan wel mogen vergelijken met Movie Park. En ook daar doen ze het beter. In de laatste jaren Van helsing, Lost Temple en Star Trek. Nu weer een grote oplapping van de rapid river. Stuk voor stuk goede uitbreidingen. (voor een park dat tot de slechtste parkgroep ooit hoort dan).

    Bij BJL heb ik het idee dat ze een beetje hetzelfde willen, maar het niet goed doen. Dizz en hun Immersive Tunnel lijken flink gefaald te zijn. Ook in BJL doen ze re-theming maar ook dat werkt niet echt goed (maarja, wie komt dan ook op het idee om een Jungle Thema in Belgie te zetten? ). Het onderhoud is voor de rest wel minder goed in BJL, maar ook in MPG is dat zeker niet perfect. Het grootste verschil is dat MPG toch steeds de nagel op de kop weet te treffen, terwijl BJL steeds de plank volledig mis lijkt te slaan.

    In elk geval hoop ik dat deze nieuwigheid nu wel een ommekeer betekend. BJL is ongetwijfeld een uitdagend park om te managen (qua ligging, ruimte en restricties), maar wel een park dat nog genoeg zou kunnen.

  2. #242

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Bij BJL heb ik het idee dat ze een beetje hetzelfde willen, maar het niet goed doen.
    ... of die kans niet krijgen / kregen.

    PR heeft twee (bijna)top-parken in Europa: Warner en Mira. Volgens mij zien ze in MPG een potentiële derde. Op alle gebied heeft MPG een top-ligging, beter dan die van PHL: qua buurtbewoners en uitbreiding, een treinstation vlakbij en op regionale schaal dichterbij de meeste agglomeraties in NRW.

    Wat PHL dus ondanks z'n handicaps allemaal vermag, is ronduit verbluffend. En net die continue groei van PHL hijgt in de nek van MPG. PR kan dus haast niet anders dan hier sterk in blijven investeren. En dan resteren er pindanootjes voor de BJL-jungle.

    Vraag is hoe sterk het gehijg van Efteling en - wellicht belangrijker - van Wal. Bel. zal meespelen om zwaar te investeren in BJL. Dat is trouwens binnen enkele jaren het enige park van de grote 4 in België zonder zwemparadijs. Al zit ik niet meteen op dat soort investering te wachten.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 06-03-18 om 16:16.

  3. #243

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten

    Vraag is hoe sterk het gehijg van Efteling en - wellicht belangrijker - van Wal. Bel. zal meespelen om zwaar te investeren in BJL. Dat is trouwens binnen enkele jaren het enige park van de grote 4 in België zonder zwemparadijs. Al zit ik niet meteen op dat soort investering te wachten.
    Ik denk dat de investeringen in Toverland harder doorwegen dan de Efteling of Walibi Be. Inwoners van de Kempen en Limburg kennen Toverland ondertussen heel goed! Dat is zeker dezelfde hengelvijver als Bobbejaanland, ook qua type publiek.
    Laatst gewijzigd door vampire; 06-03-18 om 16:47.

  4. #244

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Of en dat een park deel is van een (slechte) groep zal een normale dagbezoeker worst zijn.

    Wat een dagbezoeker wél ziet is dat Toverland - een klein kinderpark - met een grote achtbaan en themazone op de proppen komt, terwijl een "groot" lokaal park het na vele jaren met een (kleine) achtbaan moet doen terwijl intussen veel oude dingen liggen te vergammelen.

    Dat je BJL niet wilt vergelijken met Efteling of Phantasialand, tsja.. die spelen beiden toch wel een klasse (of meer) hoger. Maar Toverland zou normaal lager moeten liggen, maar heeft BJL vol ingehaald.

    Trouwens: Volgens je eigen logica zou je BJL dan wel mogen vergelijken met Movie Park. En ook daar doen ze het beter. In de laatste jaren Van helsing, Lost Temple en Star Trek. Nu weer een grote oplapping van de rapid river. Stuk voor stuk goede uitbreidingen. (voor een park dat tot de slechtste parkgroep ooit hoort dan).

    Bij BJL heb ik het idee dat ze een beetje hetzelfde willen, maar het niet goed doen. Dizz en hun Immersive Tunnel lijken flink gefaald te zijn. Ook in BJL doen ze re-theming maar ook dat werkt niet echt goed (maarja, wie komt dan ook op het idee om een Jungle Thema in Belgie te zetten? ). Het onderhoud is voor de rest wel minder goed in BJL, maar ook in MPG is dat zeker niet perfect. Het grootste verschil is dat MPG toch steeds de nagel op de kop weet te treffen, terwijl BJL steeds de plank volledig mis lijkt te slaan.

    In elk geval hoop ik dat deze nieuwigheid nu wel een ommekeer betekend. BJL is ongetwijfeld een uitdagend park om te managen (qua ligging, ruimte en restricties), maar wel een park dat nog genoeg zou kunnen.
    Lost Temple draait tegenwoordig ook al met uurschema's vanwege geen volk meer dat er in gaat, dus die leg ik in hetzelfde laatje van verkeerde investeringen als Forbidden Caves. Voor Van Helsing geef ik u volledig gelijk, daar is de investering beter geweest. Maar als je alles zo bekijkt liggen de investeringen in eenzelfde tijdspanne ongeveer gelijkaardig op gebied van hoeveelheid, maar heeft Bobbejaanland gewoon foute keuzes gemaakt.

  5. #245

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Inderdaad, als ik het goed heb waren Dizz en Van Helsing beiden in 2011, volgden de immersive tunnels elkaar redelijk snel op en tussen de Triple Launches zit één seizoen. Voor de rest kan ik geen nieuwe grote attracties bedenken in beide parken, dus de investeringslijn lijkt me toch quasi gelijk.

  6. #246

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Toch fijn dat ze blijven investeren in zulke kleine dingen. Het is nog niet wat het in de andere parken in de buurt is, maar stilstaan (en dus achteruit gaan) doen ze toch niet. Ik zag op de Facebook van Bobbejaanland ook dat Sledgehammer nieuwe beugels heeft gekregen en ook de werken aan Dreamcatcher mogen we niet vergeten. Daarbij komt dat we pas in 2019 het echte werk gaan zien. We hebben veel ergere jaren gehad denk ik dan.
    Bij Sledgehammer lijken mij dat geen nieuwe beugels. Ze lijken mij opgelapt. Dat hebben ze vorig jaar met die van Dreamcatcher ook geprobeerd met kleinere stukken... dat was niet zo'n geweldig succes, dat kwam los en viel in de kap van mijn trui. De bediener toen lachte nogal hard en zei dat het wel meer gebeurde.
    Hopelijk is het dit keer beter, het zijn alvast grote vlakken. Gogogo!

  7. #247

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Bij Sledgehammer lijken mij dat geen nieuwe beugels. Ze lijken mij opgelapt. Dat hebben ze vorig jaar met die van Dreamcatcher ook geprobeerd met kleinere stukken... dat was niet zo'n geweldig succes, dat kwam los en viel in de kap van mijn trui. De bediener toen lachte nogal hard en zei dat het wel meer gebeurde.
    Hopelijk is het dit keer beter, het zijn alvast grote vlakken. Gogogo!
    Bij Sledgehammer hadden ze vorig jaar geprobeerd de beugels te verven, gevold, verf bladerde al snel af door de zon en enkele stoeltjes moesten even gesloten blijven, tot de verf er weer af gehaald was Dit lijken me een soort sleeves over de oude beugels.

  8. #248

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Bobbejaanland stuurde net een persbericht uit met alle nieuwigheden voor 2018 op een rijtje:
    * vernieuwde Dreamcatcher "The New Dreamcatcher - virtual reality coaster"
    * gerenoveerd cowboydorp met nieuwe interactieve speeltuin
    * terugkomst show 'Wicked Wheels'
    * uitgebreid Halloweenevenement

    ► Het volledige artikel: http://bit.ly/2HgKhXe

    Tevens een nieuwe concept-art van het cowboydorp:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  9. #249

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Wat me meteen opvalt is dat de kale betonnen footprint van de linkse Speedy Bob toch een beetje zal aangekleed worden volgens de concept-art.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #250

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Bobbejaanland stuurde net een persbericht uit met alle nieuwigheden voor 2018 op een rijtje:
    * vernieuwde Dreamcatcher "The New Dreamcatcher - virtual reality coaster"
    * gerenoveerd cowboydorp met nieuwe interactieve speeltuin
    * terugkomst show 'Wicked Wheels'
    * uitgebreid Halloweenevenement

    ► Het volledige artikel: http://bit.ly/2HgKhXe

    Tevens een nieuwe concept-art van het cowboydorp
    "De pittoreske huizen worden gehuld in felle kleuren."

    Hopelijk is dit gewoon slecht verwoord...

  11. #251

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    "De pittoreske huizen worden gehuld in felle kleuren."

    Hopelijk is dit gewoon slecht verwoord...
    Op de concept-art zie ik er alvast geen.
    Iemand trouwens een idee waar die toegangspoort komt? Want die staat er precies niet op...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  12. #252

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Op de concept-art zie ik er alvast geen.
    Iemand trouwens een idee waar die toegangspoort komt? Want die staat er precies niet op...

    Ik hoop op volgende uitvoering.

    Alles boven de oranje lijn wordt een Inca/maya/... gebied. De Dreamcatcher, Big Bang leunen hard bij dat thema aan, zeker na de verschillende renovaties. De Aztek Express past ook nog in het thema.

    Verder zie ik toegangspoorten komen ter hoogte van de bruine lijnen. De roze lijn is al een inkomportaal dat denk ik ingekleed gaat worden.
    Als er één ding waarop ik hoop, is de heropening van het wandelpad achter de Speedy Bob.
    En laat ons ook hopen op de aanpak van El Rio, maar daar vrees ik een beetje voor...

    Wat me wel gelukkig maakt, is dat de tunnel is aangepakt. Hij is nu gehuld in felle kleurtjes. Ein-De-Lijk!

  13. #253

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten


    Wat me wel gelukkig maakt, is dat de tunnel is aangepakt. Hij is nu gehuld in felle kleurtjes. Ein-De-Lijk!
    Het is nog zo ver niet hé.
    Je vois la vie en des biscuits.

  14. #254

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Opnieuw de auto-stuntshow ... jammer!
    De Arena is veel te klein voor stunts zoals in zusterparken MPG, Mira en Warner Madrid.
    Waarom niet teruggrijpen naar de roots met een Western-show?

    En wat met de 4D-cinema en Desperado City?
    Reanimatie van laatstgenoemde zou het western-thema toch ten goede komen.
    Ze zijn ginds met hun dubbele VR en verboden grotten toch niet vies van audiovisuele attracties?
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 10-03-18 om 07:40.

  15. #255

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Als er één ding waarop ik hoop, is de heropening van het wandelpad achter de Speedy Bob.
    Ben er afgelopen zomer nog over gewandeld. Maar het is wel een uitzondering, een permanente opening van het houten pad zou wel tof zijn. Een wandelingetje daarover levert trouwens mooie plaatjes van El Rio op.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  16. #256
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Oei, nu pas valt op hoe vuil El Rio wel is...

  17. #257

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Oei, nu pas valt op hoe vuil El Rio wel is...
    Die blijft samen met wildwaterslide een van de grootste pijnpunten

  18. #258

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    "De pittoreske huizen worden gehuld in felle kleuren."

    Hopelijk is dit gewoon slecht verwoord...
    Ik hoop vurig met je mee. Felle kleuren zijn de doodsteek voor elk zichzelf respecterend western decor.

  19. #259

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik hoop vurig met je mee. Felle kleuren zijn de doodsteek voor elk zichzelf respecterend western decor.
    Op het vorige forum heeft er ooit een foto gestaan van twee totempalen die egaal felblauw geverfd waren ... was inderdaad niet om aan te zien. Ik weet niet meer welk park het was, in ieder geval niet Bobbejaanland.
    Once you sit back, you never go back.

  20. #260

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ben alvast blij met de terugkeer van Childhood Fears, en een nog grootser Halloween Event!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •