X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 30 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 582
  1. #201

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    We hoeven op niet veel te hopen... als je al ziet dat de roestvlekken aan het station niet eens onder handen genomen worden
    Dat snap ik ook niet goed ... waarom hier niet een basiskleur, antiroest op zetten? Aangekleed is het toch onmogelijk om de stabiliteit van de daksupports te controleren (remember de verlichtingspalen op de E19 https://www.standaard.be/cnt/dmf20110209_118 )?

    Bovendien ... vind ik idd, zoals hierboven aangehaald, dat werken op die ladder vreemd ? ik dacht dat enkel een schilder dat mocht: werken op ladders ? Dient een ladder niet om op een bepaald niveau te geraken, niet om er op te blijven staan ?

  2. #202

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik denk dat dat vooral te maken heeft voor wanneer er twee treinen op de baan staan zodat de trein niet zo snel terug in de remmen staat, want anders moet die daar lang wachten. Maar met voorsorteerpoortjes zou het instappen dan weer vlotter moeten gaan waardoor je inderdaad een punt hebt.
    Dat de ketting zo traag loopt heeft ook te maken met onderhoud, er wordt dan minder kracht gezet op de ketting waardoor deze langer zou meegaan, dit was in de tijd van de looping star ook het geval.

  3. #203

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Thematisering Big Bang:





    Bron: https://www.facebook.com/bobbejaanland/

  4. #204

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Blij dat er toch niet helemaal wordt stilgezeten. Ik weet nog jaren in Bobbejaanland dat er tijdens de winterstop gewoon niets gedaan werd...

    Echter hoop ik dat ze de El Rio (en dat denken velen hier) toch eens gaan bekijken op het vlak van onderhoud. Verbleekte decorstukken, saai ritverloop, ... (we laten het rad even buiten beschouwing) domineren vandaag het aanblik van deze Rapid. Wat geisers, straaltjes, een waterval mag er gerust bij. Ik herinner mezelf dat er een waterval was die stopte wanneer je er onderdoor voer, dat was ongeveer ter hoogte van de loopbrug aan de ingang van de attractie.

  5. #205

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Blij dat er toch niet helemaal wordt stilgezeten. Ik weet nog jaren in Bobbejaanland dat er tijdens de winterstop gewoon niets gedaan werd...

    Echter hoop ik dat ze de El Rio (en dat denken velen hier) toch eens gaan bekijken op het vlak van onderhoud. Verbleekte decorstukken, saai ritverloop, ... (we laten het rad even buiten beschouwing) domineren vandaag het aanblik van deze Rapid. Wat geisers, straaltjes, een waterval mag er gerust bij. Ik herinner mezelf dat er een waterval was die stopte wanneer je er onderdoor voer, dat was ongeveer ter hoogte van de loopbrug aan de ingang van de attractie.
    Sluit ik me volmondig bij aan, El Rio moet in ere hersteld worden met alle watereffecten, zoals de waterspuwers en dat watergordijn.

  6. #206

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Sluit ik me volmondig bij aan, El Rio moet in ere hersteld worden met alle watereffecten, zoals de waterspuwers en dat watergordijn.
    Zeker als je weet dat er een fluwelen Hafema baan staat 50km verderop in Nederland. Als er één attractie de laatste jaren het meest ontmanteld is in Bobbejaanland, dan is het de El Rio wel. Bovendien zit je daar bij die draaikolk altijd in een soort van backyard gedeelte. Het heeft ook veel weg van een log flume. Wanneer ik er in zit is het steeds wachten op de val. Hetgeen we toevallig ook doen in de andere twee log flumes van het park.

  7. #207

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Zeker als je weet dat er een fluwelen Hafema baan staat 50km verderop in Nederland. Als er één attractie de laatste jaren het meest ontmanteld is in Bobbejaanland, dan is het de El Rio wel. Bovendien zit je daar bij die draaikolk altijd in een soort van backyard gedeelte. Het heeft ook veel weg van een log flume. Wanneer ik er in zit is het steeds wachten op de val. Hetgeen we toevallig ook doen in de andere twee log flumes van het park.
    Inderdaad, mochten ze achter de kolk wat rotsen maken, zodat de afvalcontainers en opslagplaats naast Revo niet meer zichtbaar zou zijn, zou dat al veel ten goede komen aan de rit.

  8. #208

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Wat me opvalt op een foto zijn deze bogen boven de banen. Gaan ze hier toch iets van tunnels over maken??

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  9. #209

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Wat me opvalt op een foto zijn deze bogen boven de banen. Gaan ze hier toch iets van tunnels over maken??
    Neen, mits dat die foto dateert van een eerder moment als bovenstaande foto's (waar het dak geschilderd is en de naam al hangt) en geen bogen meer te bekennen zijn.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  10. #210

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Neen, mits dat die foto dateert van een eerder moment als bovenstaande foto's (waar het dak geschilderd is en de naam al hangt) en geen bogen meer te bekennen zijn.
    Ze gaan toch niet zomaar bogen boven die baan spannen? Het kan ook zijn dat ze dit als test doen om de afmetingen goed te kunnen inschatten. Als er iemand een andere verklaring ziet waarom ze anders die bogen hierrond zouden zetten, mag het mij altijd zeggen...

  11. #211

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ze gaan toch niet zomaar bogen boven die baan spannen? Het kan ook zijn dat ze dit als test doen om de afmetingen goed te kunnen inschatten. Als er iemand een andere verklaring ziet waarom ze anders die bogen hierrond zouden zetten, mag het mij altijd zeggen...
    Zoals je op de foto kan zien, zijn de linkerbanen al opnieuw gecoat en geschilderd en daarvoor was vast een overkapping nodig. De rechterbaan nog niet.

  12. #212

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amedee Bekijk Berichten
    Zoals je op de foto kan zien, zijn de linkerbanen al opnieuw gecoat en geschilderd en daarvoor was vast een overkapping nodig. De rechterbaan nog niet.
    Ok. Goed dat die coating ook werd aangepakt. De laatste jaren was die baan heel hard uitgesleten door het veelvuldig gebruik.

    Die overkappingen kunnen misschien voor de veiligheid zijn? Zodat de hoogtewerkers zich op die manier kunnen verankeren op het gladde baanvlak.

  13. #213

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zijn die bogen er niet om de onride-foto op te hangen?

  14. #214

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Zijn die bogen er niet om de onride-foto op te hangen?
    Daarvoor waren toch die palen voorzien beneden aan de uitglijstrook. Zoals op de concept-arts gaan ze die wel beter aankleden. Mag ook wel, want ze zien er niet echt uit.


  15. #215

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Die overkappingen kunnen misschien voor de veiligheid zijn? Zodat de hoogtewerkers zich op die manier kunnen verankeren op het gladde baanvlak.
    Ik vrees als je je aan zo'n click-ons gaat bevestigen je gewoon lekker doorglijd. Aan de loshangende tape en de vorm te zien lijken mij dit eerder overkappingen voor het opnieuw inharsen van de baan.

  16. #216

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De werken aan de Dreamcatcher worden verdergezet:









    Bron: https://www.facebook.com/bobbejaanland/

  17. #217

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Als ze in Waver eens een kijkje nemen op dit forum of op sociale media en deze foto's zien...dan moeten die mensen toch stiekem wel eens héél hard lachen?

  18. #218
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Als ze in Waver eens een kijkje nemen op dit forum of op sociale media en deze foto's zien...dan moeten die mensen toch stiekem wel eens héél hard lachen?
    Iedereen lacht keihard met Bobbejaanland... dat is al jaren zo. Behalve natuurlijk de fans-die-niets-slechts-willen-horen over hun superpark.

  19. #219

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ook al doen ze niet het beste, ze beginnen toch wel terug in actie te komen. Er wordt niet veel geïnvesteerd in onderhoud maar ze doen het wel. Het zijn allemaal maar kleine stapjes maar wel stapjes in de goede richting.

  20. #220

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ook al doen ze niet het beste, ze beginnen toch wel terug in actie te komen. Er wordt niet veel geïnvesteerd in onderhoud maar ze doen het wel. Het zijn allemaal maar kleine stapjes maar wel stapjes in de goede richting.
    Akkoord, het zijn kleine stapjes, maar in tijden zoals nu dat de omliggende parken gigantische sprongen maken (Toverland, WaBe, PHL, Plopsa met hun verblijfsaccomodatie, ...) gaan die kleine stapjes niet veel anders lijken dan hopeloos achterop hinken...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •