X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 14 van de 30 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 582
  1. #261

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Klets: het eeuwig niet draaiende rad van de El Rio blijkt eindelijk verdwenen te zijn als we de berichtgeving van een nederlandse nieuwssite mogen geloven. Zou Bobbejaanland eindelijk moeite doen om te investeren in 'dingen netjes afbreken'?

  2. #262

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Klets: het eeuwig niet draaiende rad van de El Rio blijkt eindelijk verdwenen te zijn als we de berichtgeving van een nederlandse nieuwssite mogen geloven. Zou Bobbejaanland eindelijk moeite doen om te investeren in 'dingen netjes afbreken'?
    Ik herinner me nog dat de eerste jaren wel werkte en ik telkens ik in dat park kwam hoopte dat ze het terug in dienst zouden nemen... maar niet dus.

  3. #263

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Verdomme, waarover gaan we nu de komende jaren nog moeten klagen

  4. #264

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Verdomme, waarover gaan we nu de komende jaren nog moeten klagen
    Hmm, goede vraag. Ik heb mijn hersens er even aan gezet en ben toch aan een paar opties gekomen, en ineens een handige tool ontwikkeld om de keuze een beetje makkelijker te maken.

    Klik hier om je keuze te maken.

    Als er bepaalde dingen outdated zijn of ontbreken, kan ik het altijd nog aanpassen ;p.

    *Noot: deze post moet niet serieus opgevat worden
    Laatst gewijzigd door Ignace; 27-03-18 om 21:25.

  5. #265

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Klets: het eeuwig niet draaiende rad van de El Rio blijkt eindelijk verdwenen te zijn als we de berichtgeving van een nederlandse nieuwssite mogen geloven. Zou Bobbejaanland eindelijk moeite doen om te investeren in 'dingen netjes afbreken'?
    huppaké ze doen is zot .
    @ignace Zou je niet beter een radje maken van: "waar gaat dat ding liggen"
    Keuze 1: op parking D
    Keuze 2: tussen El Rio en Revolution
    Keuze 3: het is écht wég.
    haha

  6. #266

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hmm, goede vraag. Ik heb mijn hersens er even aan gezet en ben toch aan een paar opties gekomen, en ineens een handige tool ontwikkeld om de keuze een beetje makkelijker te maken.

    Klik hier om je keuze te maken.

    Als er bepaalde dingen outdated zijn of ontbreken, kan ik het altijd nog aanpassen ;p.

    *Noot: deze post moet niet serieus opgevat worden
    Winning!

    Ontopic: Eindelijk dat rad weg, dat werd tijd. Na 16 jaar mocht het wel me dunkt.

  7. #267

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hmm, goede vraag. Ik heb mijn hersens er even aan gezet en ben toch aan een paar opties gekomen, en ineens een handige tool ontwikkeld om de keuze een beetje makkelijker te maken.

    Klik hier om je keuze te maken.

    Als er bepaalde dingen outdated zijn of ontbreken, kan ik het altijd nog aanpassen ;p.

    *Noot: deze post moet niet serieus opgevat worden
    Geniaal! Ik mis nog volgende opties:
    * Ontbreken van een paardenshow
    * Sledgehammer die maar één keer het hoogste punt bereikt
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  8. #268

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Geniaal! Ik mis nog volgende opties:
    * Ontbreken van een paardenshow
    * Sledgehammer die maar één keer het hoogste punt bereikt
    Aangezien dat (trouwen über geniale rad) al te klein wordt, heeft Yves blijkbaar nog wat stront op te kuisen. Maar props dat ze er zo vlug bij zijn deze keer, het rad staat amper 16 jaar stil!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #269

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hmm, goede vraag. Ik heb mijn hersens er even aan gezet en ben toch aan een paar opties gekomen, en ineens een handige tool ontwikkeld om de keuze een beetje makkelijker te maken.

    Klik hier om je keuze te maken.

    Als er bepaalde dingen outdated zijn of ontbreken, kan ik het altijd nog aanpassen ;p.

    *Noot: deze post moet niet serieus opgevat worden
    Hahaha, fantastisch dit!

    Toch één van de lelijkste pijnpunten dat me elke keer opnieuw stoorde. Ik ben blij dat het eindelijk weg is. Hopelijk doen ze zo verder.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #270

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ja, ben ook blij dat het weg is. Zouden ze dan iets voorzien hebben in de toekomst in de plaats? Bijvoorbeeld een soort thematisatie zoals een waterval? En is alleen het rad weg of ook de glijbaan die er aan gekoppeld stond?

    Ik had onvriendelijk personeel... Zaterdag doe ik de test!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  11. #271

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Volgens het “wiel” mag ik dit jaar naar goede gewoonte klagen over de horeca! Op 5 mei voeg ik de daad bij het woord!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #272

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Bobbejaanland meldt ons i.v.m. een bezoek aan het park het volgende: "De productie van de RIDE VR-brillen heeft helaas vertraging opgelopen. De Dreamcatcher – attractie zal wel open zijn vanaf 31 maart maar dan zonder de VR. We verwachten tijdens de tweede helft van de Paasvakantie DREAMCATCHER VR te lanceren."

  13. #273

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Het siert enorm dat ze eerlijk zijn .
    Jammer dat 't later opent als dat je nieuwigheid van 't seizoen is . Beetje vreemd zelfs dat je zoiets niet op tijd open krijgt ... Het park sloot begin november, ik kan me ook niet voorstellen dat je daar al niet van vorig jaar aan bezig bent om dat te lanceren, dat zijn meer dan 6 maanden (als je de voorbereiding tijdens het voorgaande seizoen zou doen toch) ...
    Persoonlijk vind ik 't geen gemis, ik doe Revolution ook liever zonder ;-) .

  14. #274

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hmmm, een nieuwe coaster niet optijd afkrijgen, ok, maar VR? Ochja, ze hadden ook kunnen doen alsof hun neus bloed, maar blijkbaar begint communicatie daar ook een beetje beter te worden, dat was ook ooit anders ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  15. #275

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingtiger Bekijk Berichten
    Bobbejaanland meldt ons i.v.m. een bezoek aan het park het volgende: "De productie van de RIDE VR-brillen heeft helaas vertraging opgelopen. De Dreamcatcher – attractie zal wel open zijn vanaf 31 maart maar dan zonder de VR. We verwachten tijdens de tweede helft van de Paasvakantie DREAMCATCHER VR te lanceren."
    Maar allé, serieus? Wat is dat toch dit jaar? Elk gepland bezoekje kan ik zo al beter uitstellen... :/

  16. #276

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Misschien staat de film nog niet helemaal op punt. En met de paasvakantie kunnen ze er ook alleen maar aan verder werken na de openingsuren als de attractie zonder VR opengaat. Liever zo dan volledig gesloten voor een week.

  17. #277

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Als het probleem effectief een vertraging in productie is, treft het park weinig schuld natuurlijk.

  18. #278
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Volgens het “wiel” mag ik dit jaar naar goede gewoonte klagen over de horeca! Op 5 mei voeg ik de daad bij het woord!
    Deed jij op 15/10/2017 geen "farewell visit" om er dan nooit meer terug te keren?

    http://board.pretparken.be/showthrea...ull=1#post6948

  19. #279

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Deed jij op 15/10/2017 geen "farewell visit" om er dan nooit meer terug te keren?

    http://board.pretparken.be/showthrea...ull=1#post6948
    Klopt! Heeft Bobbejaanland goed omzeilt door 2 gratis tickets aan te bieden inclusief horeca wristband, en een vriend die dat park per sé nog een kans wil geven ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #280

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    @etwien: Ik vermoedde al dat jij eraan zou zijn voor de moeite zodra Bobbejaanland in 2019 zijn nieuwe achtbaan zal openen
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •