X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 30 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 582
  1. #1

    [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Bobbejaanland is inmiddels in winterslaap dus de speculaties over 2018 kunnen beginnen. Het viel me op dat het park op hun facebookpagina geheimzinnig reageert over vragen naar 2018: voeren ze daadwerkelijk iets in hun schild (groot/klein?) of is het gewoon om niet 'niks' te moeten zeggen?



    Persoonlijk verwacht ik niet meteen dat ze met iets groots gaan komen, want dan was er al eerder over gecommuniceerd en over gehyped lijkt me. Ik verwacht eerder een nieuwe show ofzo. Niets verwacht ik ook niet meteen, want dan zijn die antwoorden achteraf 'teleurstellend' voor die personen die die vraag stelden.

    Er zijn zoveel geruchten dat Dreamcatcher het niet meer lang gaat trekken dus misschien in 2019 wel een nieuwe grote achtbaan? Ik zie dat ook niet meer lang uitblijven na Movie Park Germany en Slagharen. Maar wat denken jullie?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Bobbejaanland is inmiddels in winterslaap dus de speculaties over 2018 kunnen beginnen. Het viel me op dat het park op hun facebookpagina geheimzinnig reageert over vragen naar 2018: voeren ze daadwerkelijk iets in hun schild (groot/klein?) of is het gewoon om niet 'niks' te moeten zeggen?



    Persoonlijk verwacht ik niet meteen dat ze met iets groots gaan komen, want dan was er al eerder over gecommuniceerd en over gehyped lijkt me. Ik verwacht eerder een nieuwe show ofzo. Niets verwacht ik ook niet meteen, want dan zijn die antwoorden achteraf 'teleurstellend' voor die personen die die vraag stelden.

    Er zijn zoveel geruchten dat Dreamcatcher het niet meer lang gaat trekken dus misschien in 2019 wel een nieuwe grote achtbaan? Ik zie dat ook niet meer lang uitblijven na Movie Park Germany en Slagharen. Maar wat denken jullie?
    De directeur wou volgend jaar een nieuwe thrillride, vertelde hij in een interview. Personeel van Dramcatcher beweerde dat DC een renovatie krijgt deze winter, schilderen enzovoort.

  3. #3
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Voor Bobbejaanland verwacht je beter niets... zelfs geen onderhoud... dan kan je niet teleurgesteld worden in April.

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Misschien nog een wereldunieke speeltuin erbij?!

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Onlangs zag ik dit op de Facebook-pagina van Bobbejaanland. Goed dat ze onderhoud doen, dat kunnen ze op zich wel gebruiken.



    Van nieuwigheden denk ik niet dat we al te veel moeten verwachten. Het is ook niet omdat de directeur 'een thrill ride wil', dat die er meteen komt natuurlijk.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Bobbejaanland is inmiddels in winterslaap dus de speculaties over 2018 kunnen beginnen. Het viel me op dat het park op hun facebookpagina geheimzinnig reageert over vragen naar 2018: voeren ze daadwerkelijk iets in hun schild (groot/klein?) of is het gewoon om niet 'niks' te moeten zeggen?



    Persoonlijk verwacht ik niet meteen dat ze met iets groots gaan komen, want dan was er al eerder over gecommuniceerd en over gehyped lijkt me. Ik verwacht eerder een nieuwe show ofzo. Niets verwacht ik ook niet meteen, want dan zijn die antwoorden achteraf 'teleurstellend' voor die personen die die vraag stelden.

    Er zijn zoveel geruchten dat Dreamcatcher het niet meer lang gaat trekken dus misschien in 2019 wel een nieuwe grote achtbaan? Ik zie dat ook niet meer lang uitblijven na Movie Park Germany en Slagharen. Maar wat denken jullie?
    De geruchten over dreamcatcher zijn klinklare onzin . Er is niets aan die baan .
    Ik verwacht volgend seizoen een prachtige speeltuin , aangezien die van vorig jaar zo'n denderend succes was ;-) . Van heinde-en-verre kwamen mensen voor de speeltuin!
    Dus de MACK Launch Coaster zal voor het jaar nadien zijn (beetje vijgen na pasen imo; niks unieks meer aan) , als je de parkroddels mag geloven toch... maarja diezelfde roddels voorspellen ook het einde van dreamcatcher.

    @Boris t'is goed hoor . We snappen het al .

    Over de Facebook berichten kunnen we duidelijk zijn naar mijn mening : Als 't spectaculairste wat je gaat doen in een jaar Cowboytown vieren is of de host zijn voor een event georganiseerd door iemand anders ... Stel ik voor gewoon te zwijgen . Dan maak je je niet hopeloos belachelijk tegenover de andere parken .
    Laatst gewijzigd door chupacalabra; 19-11-17 om 07:04.

  7. #7
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    @chupacalabra: jij mag kritiek spuien en een ander moet zijn mond houden... we snappen jou ook wel hoor.

  8. #8

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    @chupacalabra: jij mag kritiek spuien en een ander moet zijn mond houden... we snappen jou ook wel hoor.
    Iedereen mag kritiek spuien zoveel hij wil, het is alleen niet nodig om elke keer weer hetzelfde te zeggen.

  9. #9

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Iedereen mag kritiek spuien zoveel hij wil, het is alleen niet nodig om elke keer weer hetzelfde te zeggen.
    En een beetje funderen graag ...
    Zeggen dat BJL geen onderhoud doet is gewoon onzin. Vorig jaar is er erg veel (nodig en minder nodig) geschilderd, en dat lijken ze verder door te drukken in cowboystad lijk mij ->zie foto FB.
    Als ik een van Boris' posts mag interpreteren "gaat hij toch nooit naar dat rotpark", dus kan hij totaal niet weten hoe het eraan toegaat , op posts van een anderen na .

    bij wijze van voorbeeld: Als je beaamt dat het jammer is dat mouse Bob zonder houtnerf geverfd is , gaat niemand moeilijk doen. Maar wat je hierboven schrijft is gewoon : onnodig. Of zet er een grote berg emoticons bij, zodat we dat lezen met de nodige "zwans" .

    Bij wijze van voorbeeld even iets gezocht:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Al die negatieve commentaar. Het was Bobbejaanland zijn jaar niet in de pers.
    Het was Bobbejaanland's decennium niet als bezoeker...
    Waarom vind je dat ? denk je dat het gros van de mensen geen fun heeft in het park/attracties ? bedoelde je dit ook met een zwans ?
    Je hoeft hier uiteraard niet op de reageren, het is maar een voorbeeld. Probeer te vertellen waarom jij iets vindt .

    Ik zal het omgekeerde voorbeeld ook geven, ik vond in PlopsaDP het niet kunnen dat personeel eet en drinkt in het zicht van de bezoeker. Ik schreef erbij dat ik dat niet netjes vond . Ik stond hierbij zo goed als alleen, anderen vonden dat wel oké. Ik probeerde mijn stelling en mening te verdedigen . Er stond niet: "ze eten in het zicht! schande!" . snap je wat ik bedoel ? Zo creëer je gesprek en discussies .

  10. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik kan alvast niet wachten om te zien wie er dit jaar de picknic hoek sponsord! Misschien krijgt het park wel een tweede, welverdiende speeltuin? Genoeg om naar uit te kijken alvast!

  11. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    In het beste geval is er werk gemaakt van die derde themazone die in de pen zou zitten (zei Roland Kleve met de opening van TFC). Hopelijk is dat plan nog niet gesneuveld. Maar als ik zoe dat ze denken aan een spannende attractie, denk ik wel dat ze die 'in thema' gaan zetten. Ik gok hard op een renovatie van de zone rond de Kettingmolen, Typhoon, Sledgehammer. Gezien ze de inkomzone en Adventure Valley de afgelopen jaren hebben aangepakt en deze zone er wat tussen ligt. Het park aan de kant van de Indiana River lijkt me overigens moeilijker te thematiseren.

    In een ander scenario hebben ze verschillende zaken geverfd en komt er een nieuwe show.

  12. #12

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Ik schreef erbij dat ik dat niet netjes vond . Ik stond hierbij zo goed als alleen, anderen vonden dat wel oké. Ik probeerde mijn stelling en mening te verdedigen . Er stond niet: "ze eten in het zicht! schande!" . snap je wat ik bedoel ? Zo creëer je gesprek en discussies .
    Dit vind ik wel goed geformuleerd, zo probeer ik zelf dus ook te schrijven op een forum. Toen ik hier een tijdje geleden zei dat ik Phantasialand overgewaardeerd vind, heb ik ook geprobeerd om die mening te onderbouwen - en misschien heb ik dat zelfs iets té uitgebreid gedaan ). Dat levert gewoon meer op dat enkel kritiek geven.

    (Tussen haakjes, Taron wil ik eigenlijk wel doen en ik ben bereid om mijn opinie over PHL daarvoor eventjes opzij te zetten. Maar helaas nog steeds geen oplossing gevonden voor het autoritprobleem ...)

    On Topic nu: Ik ben niet zo bekend met Bobbejaanland, maar op basis van die facebookposts zou ik niet verwachten dat er echt helemaal niets komt. Net als Yelle8 hoop ik wel dat ze binnen enkele jaren een grote nieuwe attractie krijgen. Op basis van de internetcommentaren die ik lees, kunnen ze zoiets wel gebruiken.
    Once you sit back, you never go back.

  13. #13

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik denk dat we volgend jaar toch wel iets leuks mogen krijgen. Ik had het eerder al eens gepost dat ik precies wat werkzaamheden zag tussen Sledge Hammer en TFC. Bij mijn laatste bezoek stonden we belachelijk dicht vooraan geparkeerd, waardoor ik niet langs daar gewandeld heb en dus ook geen foto heb genomen. Ik weet niet of nog iemand dit gespot heeft, of hier foto's van heeft, maar dit leek me er wel op te wijzen dat ze de grond daar bouwklaar aan het maken waren. Ik verwacht geen achtbaan, maar toch wel een thrillride.

    En verder hoop ik ook dat DC een grondige opfrisbeurt krijgt en dat ze nog een nieuwe themazone openen volgend jaar.

    Nieuwe show zal er sowieso komen, net als nieuwe spookhuizen met Halloween

  14. #14

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    zoveel plaats is daar toch niet over hoor, kijk eens hier: http://www.geopunt.be/kaart?viewer_u...5fda8320f4008c

  15. #15

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    zoveel plaats is daar toch niet over hoor, kijk eens hier: http://www.geopunt.be/kaart?viewer_u...5fda8320f4008c
    Zo veel plaats is er ook niet echt nodig hé voor een thrill ride, Fly Away nam ook niet zo'n grote oppervlakte in.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  16. #16

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Zo veel plaats is er ook niet echt nodig hé voor een thrill ride, Fly Away nam ook niet zo'n grote oppervlakte in.
    Als je ziet hoe weinig plaats de Typhoon uiteindelijk in neemt op die kaart...

  17. #17

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Sledge Hammer heeft ook geen al te grote footprint, dus volgens mij kunnen ze hier echt wel iets plaatsen hoor. Maar ik weet niet hoe lang die grond er al zo bij lag. Ik was er op 26 augustus en toen viel het me op.

  18. #18

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Op die plek en een stukje van de bsjes zet je al een deftige launchcoaster ala anubis, Gold rush

  19. #19
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dit neemt anders ook niet zo héél veel plaats in :





  20. #20

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Valt mij eigenlijk nu pas op ... Thrillenium ride zou 90° anders als Sledgehammer hebben gestaan.
    Wat natuurlijk nadelig is voor de veiligheidszone van sledgehammer ... Er zal wel een bepaalde zone zijn waar je uit moet blijven (vallende muntstukken en andere voorwerpen) .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •