X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 19 van de 30 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 380 van de 582
  1. #361
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    De Wild Water Slide was afgelopen donderdag de hele dag gesloten. Weet iemand waarom? Het park sloot ook al om 17u. (zoals aangegeven op de kalender). Ik had verwacht dat ze langer zouden open houden omwille van de drukte. Maar dat bleek niet zo te zijn.
    De reden is simpel: ze zijn daar al jaren niet meer klantvriendelijk, en zullen het blijkbaar ook dit seizoen niet worden. Ik heb daar altijd de indruk dat ze denken: "Dank je wel voor je toegangsgeld, trek nu maar je plan. We zullen wel zien wanneer we attracties openen, sluiten en bij drukte heb je gewoon dikke vette pech."

  2. #362

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Gewoon een storing denk ik: Wild Waterslide is ondertussen antiek .

  3. #363

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De reden van Boris is uiteraard zever in pakskes. De echte reden is dat ze in de vaargeul herstellingen uitvoeren, hoogstwaarschijnlijk om een lek of lekken te dichten. Zaterdag zag ik hoe ze met glasvezel aan de slag waren.

  4. #364
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De reden van Boris is uiteraard zever in pakskes.
    Zo uiteraard vind ik dat niet... Een beetje pretpark communiceert redenen van sluiting, dat voorkomt frustratie. En een deftig pretpark heeft ook geen aparte sluitingsuren van attracties, maar houdt alles netjes open vanaf de parkopening tot -sluiting. (Maar dat gesprek is al veel keren gevoerd)
    Bobbejaanland blijft het slechts park op het vlak van klantvriendelijkheid en communicatie.

  5. #365

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Zo uiteraard vind ik dat niet... Een beetje pretpark communiceert redenen van sluiting, dat voorkomt frustratie. En een deftig pretpark heeft ook geen aparte sluitingsuren van attracties, maar houdt alles netjes open vanaf de parkopening tot -sluiting. (Maar dat gesprek is al veel keren gevoerd)
    Bobbejaanland blijft het slechts park op het vlak van klantvriendelijkheid en communicatie.


    Doorheen het park hangen tv schermen met daarop openingsuren en ook sluiting van wild water slide, geen communicatie? Wanneer er drukte is, blijven de attracties geopend tot slutingstijd van het park, enkel op heel kalme dagen niet.

  6. #366
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hahahah, je typt het zelf: "bij drukte blijven de attracties openen tot het park sluit". Bobbejaanland BLIJFT dus attracties later openen en vroeger sluiten naargelang ze goesting hebben.

    Op Facebook blijft het klachten regenen dat zelfs op drukke dagen het park al om 17u sluit en de attracties al voor dat sluitingsuur.
    Nu goed, ze doen maar... zonder kortingstickets zou er geen kat meer heengaan.

  7. #367

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Er was wel degelijk communicatie rond de sluiting van WWS. Er stond zelfs de hele dag een MW om bezoekers te informeren. Ik ben het gewoon niet gaan navragen .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  8. #368

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Hahahah, je typt het zelf: "bij drukte blijven de attracties openen tot het park sluit". Bobbejaanland BLIJFT dus attracties later openen en vroeger sluiten naargelang ze goesting hebben.

    Op Facebook blijft het klachten regenen dat zelfs op drukke dagen het park al om 17u sluit en de attracties al voor dat sluitingsuur.
    Nu goed, ze doen maar... zonder kortingstickets zou er geen kat meer heengaan.
    Ja, eerlijk gezegd, goedpraten kan ik dit toch ook niet doen hoor...
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #369

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ga bjl niet snel goedpraten, maar wij waren er ook vorige donderdag en ik heb eigenlijk weinig klachten. De meeste attracties waren open van 10u tot 17u. Hoewel het redelijk druk was toch nergens lang gewacht. Uiteraard omdat we weten wanneer je wat moest doen... De wachtrijen voor typhoon en sledge hammer waren smiddags leeg. Na 16u stonden deze volledig vol. Als je pas om 12u toekomt en pas s avonds deze wilt doen dan krijg je idd niks gedaan...

    We hadden ook een all inclusive eetbandje en ook daar verliep alles vlot..vrijwel nergens gewacht aan horeca.

  10. #370

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    De meeste attracties waren open van 10u tot 17u.
    Hoewel het redelijk druk was toch nergens lang gewacht.
    Als je pas om 12u toekomt en pas s avonds deze wilt doen dan krijg je idd niks gedaan...
    Je kunt zeggen wat je wilt, maar in BJL werken ze tenminste wel door en staat er genoeg personeel aan de attracties iets wat we van Plopsaland toch niet kunnen zeggen.

    Mja, ik merk dat er veel mensen klagen die pas om 12u aankomen. Als je weet dat tussen 10u en 12u het moment is dat het minst druk is aan de attracties, waarom kom je dan aan rond 12u. Nee, mensen die klagen dat ze te weinig attracties gedaan hebben en maar om 12u zijn aangekomen, die hebben geen recht op spreken.

  11. #371

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Je kunt zeggen wat je wilt, maar in BJL werken ze tenminste wel door en staat er genoeg personeel aan de attracties iets wat we van Plopsaland toch niet kunnen zeggen.

    Mja, ik merk dat er veel mensen klagen die pas om 12u aankomen. Als je weet dat tussen 10u en 12u het moment is dat het minst druk is aan de attracties, waarom kom je dan aan rond 12u. Nee, mensen die klagen dat ze te weinig attracties gedaan hebben en maar om 12u zijn aangekomen, die hebben geen recht op spreken.
    Ja oké dat je best om 10u toekomt; maar wat als je echt niet anders kan? Je woont bv. net te ver om er om 10u te geraken? Ah je hebt niet alle attracties kunnen doen in die 5u (als je geluk hebt dan toch 5u); lekker pech!

    Sorry hoor, hun openingstijden zijn om van te huilen echt waar. Beyond alle niveau. Waarom kunnen die nu niet gewoon langer openblijven (ondanks dat er weinig volk is?). Sorry, maar ik snap dit echt niet. Dit is gewoonweg zielig en goedkoop. (Sorry dat ik me hier in opwind trouwens.)

    De logica van 'er is weinig volk, dus sluiten we alles vroeger' is trouwens ook allesbehalve klantvriendelijk en is in mijn ogen oplichterij ten top hé. Je betaald (oké, het is weinig met al die kortingen, maar kom); voor het park én voor de uren die je er in kan doorbrengen. De logica van BBJ om alles open te houden tot sluitingstijd als het druk is makes no sence toch? Als het druk is, zouden ze gewoon zoals PHL moeten doen, en het park een uur langer openhouden. Dát is pas klantvriendelijk en correct.

    Ter vergelijking, de openingsuren van enkele andere parken. (De meeste weten dit al, maar kom, een nuance kan geen kwaad zeker?)

    Walibi & Bellewaerde
    Vandaag: 10u - 18u (waar daadwerkelijk alles open gaat om 10u en tot 18u blijft )
    19 juli (random dag gewoon hoor): 10u - 19u

    Efteling
    Vandaag: 10u-18u
    19 juli: 10u - 20u

    Phantasialand
    Vandaag: 9u - 18u
    20 juli: 9u - 20u

    En dan heb je Bobbejaanland; dat op weekends maar tot 17u open is, soms eens tot 18u.
    In de vakantie (waaw) is het van 10u tot 18u te doen. Hetgeen alle parken elke andere dag in het jaar hanteren. Op zich lijkt het verschil 'maar een uur'; maar als je dat doorheen een jaar bekijkt (een doorsnee attractieparkjaar heeft pakweg 175 dagen, ruwweg uitgerekend voor Bobbejaanland). Als ze telkens een uur minder draaien dan pakweg Walibi (dus ook in de zomer); sparen ze 25 dagen uit in openingsuren (gerekend op 7u/dag). En ik heb zo'n vermoeden dat dergelijke berekeningen effectief gedaan worden (of zijn gedaan) in BBJ en dat stoort me dus.

    Tot zover deze rant.
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #372

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    ...De logica van 'er is weinig volk, dus sluiten we alles vroeger' is trouwens ook allesbehalve klantvriendelijk ...
    Dat is onzin. Het park communiceert 17u vooraf als sluitingsuur en houdt zich daar ook aan. Dat heeft niets met klantvriendelijkheid te maken: dat is gewoon het product dat Bobbejaanland aanbiedt. Als je voor pizza hut kiest, moet je ook niet komen klagen dat ze daar enkel pizza's in Amerikaanse stijl aanbieden: dat heeft dan niets te maken met de klantvriendelijkheid van die pizza hut.

    Het is veel zinvoller om standaard een kortere openingstijd aan te geven en eventueel verlengd open te zijn bij drukte, dan verliezen te draaien door langere openingstijden op slechtbezochte dagen. Plopsa past ook zijn openingsuren aan aan de verwachte drukte van de desbetreffende periodes. Phantasialand werkt ook met verlengde openingstijden bij drukte.

  13. #373

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

    Het is veel zinvoller om standaard een kortere openingstijd aan te geven en eventueel verlengd open te zijn bij drukte, dan verliezen te draaien door langere openingstijden op slechtbezochte dagen. Plopsa past ook zijn openingsuren aan aan de verwachte drukte van de desbetreffende periodes. Phantasialand werkt ook met verlengde openingstijden bij drukte.
    Ja dat zeg ik toch? Dat is toch logisch. Het park blijft bij bv. Phantasialand open tot 18u; is het druk, blijven ze tot 19u open.

    Bij bbj is het klaarblijkelijk zo dat ze zeggen dat ze tot 17u open zijn en dat alle attracties open zijn tot dan enkel als het park druk is. Anders sluiten ze alles vroeger al reeds.

    Dus om jouw analogie over een pizza te gebruiken; je gaat naar de pizza hut, je betaald voor een volledige pizza; maar omdat het niet druk is in de pizza hut (waar je zelf niks aan kan doen trouwens), krijg je maar van je pizza.
    Je vois la vie en des biscuits.

  14. #374

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ja oké dat je best om 10u toekomt; maar wat als je echt niet anders kan? Je woont bv. net te ver om er om 10u te geraken? Ah je hebt niet alle attracties kunnen doen in die 5u (als je geluk hebt dan toch 5u); lekker pech!

    Euh sorry maar dit argument gaat toch echt niet op voor een park in een land zo klein als het onze. In minder dan drie uur ben je van in Oostende in Aarlen, dus dat Bobbejaanland 'te ver' zou zijn om er om 10U te geraken is echt een argument dat enkel voor buitenlanders opgaat. En mij goed als je wilt uitslapen, maar dan kies je er zelf voor om je tijd in het park te verkorten.

    Maar ja, dat is iets van het 'general public' zeker?! Gisteren zelf kunnen aanschouwen hoeveel volk er nog kwam opdagen tussen 12u en 14u in Plopsaland. Een zondag in een verlengd weekend, goed weer en dan vinden sommige mensen het nog vrij normaal om zo laat binnen te gaan en zijn ze verbaasd dat het druk is. Daar kunnen de parken weinig aan doen hoor, moeten ze ook niks aan doen. Dat brengen die mensen zelf over hun heen.

  15. #375

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vorige week zondag naar Bobbejaanland geweest, twaalf uur gearriveerd en alle attracties gedaan, sommige zelffs meermaals en om vijf uur sloot het park. Ik snap dat sommige willen dat alle parken even lang open blijven, maar zeggen dat je niet kan rond raken in Bobbejaanland is toch echt wel vreemd.

  16. #376

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Euh sorry maar dit argument gaat toch echt niet op voor een park in een land zo klein als het onze. In minder dan drie uur ben je van in Oostende in Aarlen, dus dat Bobbejaanland 'te ver' zou zijn om er om 10U te geraken is echt een argument dat enkel voor buitenlanders opgaat. En mij goed als je wilt uitslapen, maar dan kies je er zelf voor om je tijd in het park te verkorten.

    Maar ja, dat is iets van het 'general public' zeker?! Gisteren zelf kunnen aanschouwen hoeveel volk er nog kwam opdagen tussen 12u en 14u in Plopsaland. Een zondag in een verlengd weekend, goed weer en dan vinden sommige mensen het nog vrij normaal om zo laat binnen te gaan en zijn ze verbaasd dat het druk is. Daar kunnen de parken weinig aan doen hoor, moeten ze ook niks aan doen. Dat brengen die mensen zelf over hun heen.
    Nou, ik ben ook iemand die altijd voor openingstijd er is hoor. Ik snap dus zeker je punt dat je veel kan doen de eerste 2 uren en ik ga dit niet ontkennen. Dat zeg ik ook nergens trouwens. Ik zeg maar, ik kan er in komen dat dat niet voor iedereen gaat. Misschien moet je iemand ophalen, misschien mis je een trein (of wordt er een trein afgeschaft, ook al meerdere keren meegemaakt), of whatever. Niet iedereen heeft een auto for that matter. Maar ik snap je punt wel zeker hoor met andere woorden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Vorige week zondag naar Bobbejaanland geweest, twaalf uur gearriveerd en alle attracties gedaan, sommige zelffs meermaals en om vijf uur sloot het park. Ik snap dat sommige willen dat alle parken even lang open blijven, maar zeggen dat je niet kan rond raken in Bobbejaanland is toch echt wel vreemd.
    Ik zit nergens ook te zeggen dat je nooit kan rondraken op 5 uur tijd hé. Maar ik kan me inbeelden dat 5 uur tijd toch wel zeer weinig is als het eens écht pittig druk is in dat park en je bijvoorbeeld een uur ofzo moet wachten op de Typhoon.

    Goed ja kijk. I rest my case hoor. Het urenbeleid van BBJ is niet correct te noemen. (Dan heb ik het over de logica van alles open te houden tot sluitingstijd enkel als het druk is hé; dat ze ervoor kiezen om tot 17u open te blijven is an sich niet fout te nomen, want ze communiceren het inderdaad goed. Dat vind ik gewoon zielig en goedkoop.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #377

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten

    Goed ja kijk. I rest my case hoor. Het urenbeleid van BBJ is niet correct te noemen. (Dan heb ik het over de logica van alles open te houden tot sluitingstijd enkel als het druk is hé; dat ze ervoor kiezen om tot 17u open te blijven is an sich niet fout te nomen, want ze communiceren het inderdaad goed. Dat vind ik gewoon zielig en goedkoop.
    Wat je daar zegt klopt ook niet helemaal, tijdens het weekend blijven de attracties open tot sluitingsuur van het park, of het nu druk is of niet. Door de week sluiten sommige attracties inderdaad een kwartier of half uur vroeger, maar dat geven ze mooi aan boven de ingang alvorens je het park binnenkomt.

  18. #378

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Bij mijn laatste bezoeken van bjl had ik ook de indruk dat alle attracties open waren van begin tot einde... dus dat als negatief argument aanvoeren lukt dus niet meer.

    En wat openingstijden van andere parken betreft: alton towers is tijdens het weekend ook open van 10 tot 5, en daar sta je wel wat langer in de rij.. tijdens de week zelfs van 10-4. Ik kan me niet voorstellen dat je daar rondkomt.. blackpool is doorgaans op zondag open 10-5 , tijdens de week 11-5.

    Efteling is open van 10 tot 6, maar daar sta je met wat ongeluk uren te wachten, en het park is groter.

    Het slechtste time-management zit in Phl, hoewel ze langer open blijven als het druk is, pakken ze het helemaal verkeerd aan: park laten volstromen en dan pas de attracties openen. Om 10u staat er dan altijd al minstens 1uur wachtrij bij taron die je nooit meer weggewerkt krijgt. Op dat vlak doen ze het echt niet goed.
    Ook de sluitingsuren van de attracties is een soep zeker als het park langer open blijft: (voorbeeld 21 april)
    https://www.phantafriends.de/uploads...3355a9c3fb.jpg

    https://www.phantafriends.de/uploads...bb867d0655.jpg
    Park open tot 19.30, taron, rq en chiapas sloten om 17.30.
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 21-05-18 om 22:01.

  19. #379

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Phl opent onafgebroken (= werkelijk alle dagen) van eind maart tot begin november om 09:00. Toen ik er bij de overgang naar winteruur extra vroeg was, konden we al om 08:40 binnen. Maus trekt dan al wat volk door om 09:30 te openen. En hoewel het bord voor BM "open vanaf 10:00" aangaf, reed die toen al vanaf 09:45. Ik ken werkelijk geen enkel park dat zo ruim start voor het plebs. Jammer dat ze de zone van de Winja's niet vroeger openen. Dat zou een zegen zijn voor de echte pretpark-slimmeriken.

    Daar komt nog bij:
    Het uur verlenging in geval van drukte
    De betaalbare doch beperkte quickpas die ze gelukkig bij gebrek aan winstbejag (Merlin, CdA!) niet laten gelden op Taron
    Een extra laat uur Taron voor hotelgasten. Hier profiteert ook het plebs van, omdat die verblijvers overdag Taron eventueel skippen (ja, ze staan dan mogelijk elders in de rij)

    Chiapas 2 uur voor het park gesloten? Nog niet meegemaakt, betrof het misschien een storing?

  20. #380

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Chiapas 2 uur voor het park gesloten? Nog niet meegemaakt, betrof het misschien een storing?
    Als ik de afbeelding juist interpreteer betrof het vooral een wachtrij van 2 uur.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •