X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Is de nieuwe wachtrij bij TFC nu volledig op punt? Zijn hier al foto's van?
    Volgens mij staat hij wel op punt. Ik heb er helaas geen foto's van maar ik zal toch een kleine omschrijving geven. Alle scènes van de voorshows zijn behouden maar enkel hebben ze nu eigenlijk geen nut meer. Van het moment dat je binnenkomt, loop je eigenlijk gewoon door alle scènes tot je aan het station komt waar een groep medewerkers staat te wachten. Ook de lift hebben ze behouden wat er vreemd uitziet. De liftdeuren aan beide kanten staan gewoon open zodat bezoekers kunnen doorlopen. Ook de "schatkamer" hebben ze nogal "verpest" door er lelijke hekken te plaatsen (hekken zoals in de wachtrij van 'Naga Bay'). Het stenen beeld dat begint te spreken is behouden. Dit begint om een bepaalde tijd te spreken. Vervolgens loop je door die lange gang met allemaal beelden tegen de muur. In die gang hebben ze een soort vreemde hekken geplaatst die in mijn ogen nogal overbodig zijn. Verder wordt het hele verhaal kort uitgelegd in het station zelf.

    Zodra ik nog eens in Bobbejaanland ben zal ik voor foto's zorgen.
    Laatst gewijzigd door SanderV; 18-07-18 om 19:21.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •