X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Een goede stap vooruit! Benieuwd of er ook dingen veranderen aan het nabijgelegen Monorail-station en het Reuzenrad. Stap voor stap raken ze er wel. In 2019 moet er wel iets nieuws komen!

    Weet er iemand trouwens welk soort thema dit is. Ik kan het moeilijk onderbrengen in een thema.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Weet er iemand trouwens welk soort thema dit is. Ik kan het moeilijk onderbrengen in een thema.
    Ik weet ook niet goed of dit ook moet aansluiten bij Adventure Valley. Dit thema doet mij een beetje denken aan de banana battle maar toch met een beetje een cowboy-touch

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik weet ook niet goed of dit ook moet aansluiten bij Adventure Valley. Dit thema doet mij een beetje denken aan de banana battle maar toch met een beetje een cowboy-touch
    Ja en er zit een vreemd paars mannetje in een bootje boven de uitgang. Een nieuw soort volkje dat ze introduceren?

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ja en er zit een vreemd paars mannetje in een bootje boven de uitgang. Een nieuw soort volkje dat ze introduceren?
    Inderdaad een vreemd mannetje.

    Tot slot hebben ze nu ook de huisstijl toegevoegd op het huisje van de foto's. Krijgen we er nóg een nieuwe huisstijl bij?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •