Zelf was ik zaterdag ook in het park en heb ik dus de nieuwe Dreamcatcher kunnen doen. Van een medewerker hoorden we inderdaad dat de brillen bij Dreamcatcher de oude brillen van Mount Mara zijn. Deze gingen wel heel vlot en zorgden ook voor een mooie film. Ik vond het wel een geslaagde toevoeging, maar het ging helaas traag vooruit. We deden hem behoorlijk vroeg op de dag, en hebben er toch 1 uur moeten aanschuiven. De rest ging wel heel wat vlotter!

Bij MM/Revo zijn er inderdaad nieuwe schermen voorzien, net als bij TFC en Dreamcatcher. Die hadden allen een soortgelijke stijl, welke voor mij wel duidelijk was.

De nieuwe shows hebben we ook bezocht. Wicked Wheels zag er op het eerste zicht 95% hetzelfde uit als vorig jaar. Cowboy Town Celebrations vonden we dan weer heel leuk en werkte echt mee op de sfeer. Kindjes krijgen bovendien een gratis cowboyhoed. De nieuwe mascottes passen er ook perfect in, dus zeker een blijvertje!

The Lake House had afgelopen winter ook zijn finale fase van de renovatie ingegaan, en zo hebben we er zaterdag ook gegeten. Supervlot ging het (nog) niet, maar toch vlotter dan vroeger. Het eten zelf was royaal en erg lekker!