Vandaag weer eens aan een bezoekje gewaagd. Ik ging er vol goede moed naartoe en ondanks de vele negatieve commentaren begon de dag goed met een goeie rit in Typhoon en Sledgehammer die zoals altijd weer fantastisch waren.
Maar toen begon het, in de wachtrij van Naga Bay hadden we al tijd verloren door 2 storingen. Alle attracties draaiden met lage capaciteit. Bij de Indiana River waren 1/3 vd bootjes buiten gebruik omdat er te veel water in stond. Dreamcatcher heb ik zelf overgeslagen nadat ik hier al gelezen had dat het niet vooruit ging met 1 trein en ja hoor het was weeral van dat... 1 trein, de VR was echter wel aanwezig, maar dat zorgde er ook voor dat er slechts elke 5-7minuten een trein uit het station vertrok.
Het park ligt er ook niet verzorgd bij, planten groeien wild en vuilbakken... Dat is echt verschrikkelijk, alles zat bomvol met als gevolg dat de mensen alles er naast moesten leggen.
Om nog maar te zwijgen van het aantal afbakening, zo ongeveer 9/10 van alle drank- en etensautomaten waren niet aangevuld en buiten gebruik en dus ook afgebakend.
Zo ongeveer een anderhalf uur voor sluitingsuur kwamen ook weer de gekende problemen naar boven, attracties sloten veel te vroeg hun deuren waardoor ik bijvoorbeeld enkel Revolution heb kunnen doen en niet Mount Mara.
Ik had veel goede verwachtingen na een goed eerste half uur, maar Bobbejaanland heeft me weer eens grandioos teleurgesteld en ik denk niet dat een nieuwe coaster dit zal oplossen.
Ben benieuwd...