X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Alle voorshows bij The Forbidden caves zijn geschrapt.

    "We geloven dat we hiermee tegemoetkomen aan de wens van de bezoeker. De ervaren medewerkers bij The Forbidden Caves hebben een plan opgesteld om de attractie beter af te stemmen op de behoefte van de gasten. Bezoekers vonden dat ze te lang moesten wachten voor een verhaal waarin ze maar matig geïnteresseerd waren. Het verhaal zelf wordt pas op het einde gebracht, vlak voor het instappen in de jeep", laat commercieel directrice Peggy Verelst weten.

    Het kan inderdaad wel zijn dat een deel van de bezoekers de voorshows oninteressant vonden, maar volgens mij is dit eerder gewoon puur een besparing met een zeer flauw en goedkoop excuus?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Alle voorshows bij The Forbidden caves zijn geschrapt.

    "We geloven dat we hiermee tegemoetkomen aan de wens van de bezoeker. De ervaren medewerkers bij The Forbidden Caves hebben een plan opgesteld om de attractie beter af te stemmen op de behoefte van de gasten. Bezoekers vonden dat ze te lang moesten wachten voor een verhaal waarin ze maar matig geïnteresseerd waren. Het verhaal zelf wordt pas op het einde gebracht, vlak voor het instappen in de jeep", laat commercieel directrice Peggy Verelst weten.

    Het kan inderdaad wel zijn dat een deel van de bezoekers de voorshows oninteressant vonden, maar volgens mij is dit eerder gewoon puur een besparing met een zeer flauw en goedkoop excuus?!
    Onbegrijpelijk dit.

    Wat zijn ze daar aan doen met het park... Ze zetten daar een mooi ding neer kwa afwerking en dan na een paar jaar zeggen ze van ja we gaan die voorshows niet meer doen??? Ik vond het wel leuk zoeen total beleving in die lift. De acteurs vond ik nog redelijk grappig... wat blijft er nu nog over van die attractie? Het beleving is weg en dat was juist de sterke kant van TFC...

    Ik hoop dat ik er van het jaar nog geraak om zelf te gaan kijken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •