Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
Spijtig hè ...
De manier van aanschuiven is een probleem bij dreamcatcher . Gelukkig hebben ze dan revolution gekozen voor hun Mount Mara ;-) . Beeld u in dat ze dreamcatcher hadden genomen voor hun brillen . Maar een aanpassing van wachtrij dringt zich daar wel op ... poortjes per bakje is toch wel echt een must om de snelheid te verhogen . en er is plaats genoeg om dat te doen vind ik .
He aimes, he shoots, he scores!
Alleen was het zo niet bedoeld . Wat hebben ze gedacht ... "potverdekke: goed idee! dat doen we!"

Ze gaan dan ook die beugels moeten veranderen denk ik ... je kan niet deftig rondkijken in deze beugels. Bovendien lijk je mij ook niet bepaald comfortabel te zitten met zo'n ding op je kop, tussen die beugels.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
Ben ik nu de enige die toch het positieve hiervan kan zien?
Bobbejaanland gaat waarschijnlijk in 2019 een nieuwe achtbaan/attractie bouwen, dus lijkt het me best leuk dat ze een van hun oudste attracties terug gaan opwaarderen, en dus toch een "nieuwigheid" kunnen presenteren (en het is geen speeltuin!). Het station krijgt een opknapbeurt, het thema van de film wordt indianen, wat best aanleunt tegen het oorspronkelijke thema van Bobbejaanland.
De wachtrij en capaciteit zal inderdaad weer tegenvallen, maar we krijgen er wel een leuke ervaring voor in de plaats (persoonlijk stelde deze achtbaan voor mij niet veel voor.)
Dat VR voor de echte pretparkfan niet in de smaak valt kan wel goed zijn, maar de gewone bezoeker heeft naar mijn bevindingen toch positief gereageerd op Mount Mara, op de onduidelijkheid van de ingang na dan.
Bobbejaanland heeft volgens mij beseft dat ze niet gewoon een jaar kunnen stilzitten, en naar mijn mening is deze toevoeging best welkom als je in het achterhoofd houdt dat ze het jaar daarna waarschijnlijk een nieuwe attractie openen. Persoonlijk vind ik het best jammer dat het park met de grond gelijk gemaakt wordt bij alles wat ze doen, terwijl ze toch moeite doen om een nieuwigheid en eindelijk groot onderhoud te voorzien.
Andere parken breken hun VR weer af: het nieuwe is eraf. Wat zegt PR: bouw extra! andere groepen investeren in parken, wat zegt PR: uitzuigen, met zo min mogelijk werken! Ik denk dat de meeste hier eigenlijk niet klagen op BJL, maar waarmee het park het moet doen (of mss is dat hoofdzakelijk wat ik probeer aan te kaarten /verdedigen zo je wil)