X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 30 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 582
  1. #81
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Waarom kozen ze niet voor een 2e VR in de nutteloze - want overdekte en zelfs bij 20°C soms gesloten - Banana Battle? Dat zouden ze dan kunnen alterneren: warm weer: splashbattle en koud/regen: VR. Het zou meer leven blazen in de dode Hall 2000. VR zou de King Kong beleving ook kunnen reanimeren. Of breng is het park nu op het foute idee voor een 3e en 4e VR: VRobbejaanland, anyone?
    Je zou ook een VR-bril kunnen krijgen bij de ingang... Dan zie je misschien een spectaculair park en hoeven ze niet meer te investeren in totaalbeleving zoals Walibi, Plopsa... enfin ja, ELK ander park tegenwoordig doet.

  2. #82

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    VR kan wel degelijk leuk en vernieuwend zijn (zie NeuroGen), maar door een volledig park vol te proppen met VR brillen kom je er echt niet. Het park moet dringend beseffen dat grote werken hier aan de orde zijn als ze nog mee willen kunnen voor een failissement zich opstelt, in plaats van alles hopeloos te blijven uitstellen en belachelijke add-ons bij attracties te voorzien die de boel nog troostelozer maken ...

  3. #83

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    ik lees op een NL-forum:
    Omzetcijfers van Parques Reunidos afgelopen jaar:

    Bobbejaanland: € 19,0 miljoen en € 2,0 miljoen winst.

    (Cijfers van 1 oktober 2016 t/m 30 september 2017)

    Zolang er winst wordt gemaakt, zijn ze dixit de raad van bestuur goed bezig, dus....men zal op het zelfde elan verder borduren. Daar zullen onze reacties of meningen, en de lijst beoordelingen op FB weinig aan veranderen.

  4. #84

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    ik lees op een NL-forum:
    Omzetcijfers van Parques Reunidos afgelopen jaar:

    Bobbejaanland: € 19,0 miljoen en € 2,0 miljoen winst.

    (Cijfers van 1 oktober 2016 t/m 30 september 2017)

    Zolang er winst wordt gemaakt, zijn ze dixit de raad van bestuur goed bezig, dus....men zal op het zelfde elan verder borduren. Daar zullen onze reacties of meningen, en de lijst beoordelingen op FB weinig aan veranderen.
    Zolang je geen kader hebt ... kan je die cijfers erg moeilijk interpreteren. Winst blijft uiteraard hetzelfde, maar de opbrengsten voor de groep zijn hoger dan de enkele 'winst' die een bedrijf maakt .

    Ik heb voor een bedrijf gewerkt dat nogal bekend was in de media-wereld (internationaal). Zij waren lid van een holding/moederondernemeing, maar het bedrijf waarvoor ik werkte was eigenaar van een zusteronderneming in het VK, en wij leenden geld uit aan andere zusterondernemingen die dan aan ons intrest betaalden. Wij leenden dat dan van banken (als dat voordeliger was dan) of van de groep waartoe we behoorden . Zo kan een bedrijf uit België bv onbelast tot 1milj€ doorsluizen naar een 'moeder'onderneming onder het mom van expertise. Of dat effectie zo is of niet maakt niet uit :-) .

    Om maar te kaderen ... zelfs als je boejhoudkundig verlies maakt ... zou het kunnen dat je moederonderneming winst uit je haalt .

  5. #85

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Daar zullen onze reacties of meningen, en de lijst beoordelingen op FB weinig aan veranderen.
    Inderdaad. Daar zullen enkel de lange gevolgen van mismanagement iets aan veranderen eens de cijfers wel degelijk kelderen, maar dan is het meestal vijgen na pasen.

    Edit: ook nieuw te verkrijgen in de Lichtaartse horeca vanaf volgend seizoen:
    Naam:     2DA0A61A-6145-4D08-B8FE-43D4BF197D70.jpg
Bekeken:  1133
Groote:   10,6 KB
    Laatst gewijzigd door etwien; 04-12-17 om 04:56.

  6. #86

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik kan nu ook de enquête invullen via Facebook. Ik heb nooit een mail ontvangen. Hebben ze extra respondenten nodig? Of was het altijd al de bedoeling dat iedereen die kon invullen, maar heb ik het al die tijd overzien?

  7. #87

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hun beslissing ligt al lang vast. Het zal een bijna kloon worden van wat ze in Slagharen en Movie park hebben gezet. Wil ik gerust voor wedden. :-D

  8. #88

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Croeky Bekijk Berichten
    Hun beslissing ligt al lang vast. Het zal een bijna kloon worden van wat ze in Slagharen en Movie park hebben gezet. Wil ik gerust voor wedden. :-D
    Dat vind ik wat uit de lucht gegrepen, maar ik zou inderdaad niet schrikken als men (ALS) men dan toch eens investeert, het een launch coaster met inversies zal worden. Waarom? Het is nagenoeg de enige optie in de enquete die vingerdik gespecificeerd is, plus, merendeel zal vast voor die optie gekozen hebben, en dan kunnen ze zeggen “kijk hoe goed we naar ons publiek luisteren”, terwijl de aanvraag natuurlijk al lang netjes binnen is ...

    Wat het ook wordt, bouw IETS, iets deftig, doe nu alstublieft eens de moeite om er een mooi verhaal en thema aan te hangen, knap die rotzooi in jullie park op, werk aan de tenenkrommende mentaliteit van jullie park, en dan pas kunnen we nog eens overwegen het park op goeie weg te noemen, want er is echt té veel werk aan de winkel daar. Ook al mochten ze nu ineens keihard hun best doen is dat park er slechts na minstens 5 jaar intensief hard werken er een KLEIN beetje bovenop. Ik zou alvast het bos door de bomen niet meer zien daar en niet weten waar eerst te beginnen ...

  9. #89

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Croeky Bekijk Berichten
    Hun beslissing ligt al lang vast. Het zal een bijna kloon worden van wat ze in Slagharen en Movie park hebben gezet. Wil ik gerust voor wedden. :-D
    Een Macklauer, dus? Met en zonder wisselspoor, met en zonder binnen-wachtrij, ...?

  10. #90

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik heb de enquête gisteren ook voor het eerst via Facebook zien passeren en heb ze ingevuld.

  11. #91

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Croeky Bekijk Berichten
    Hun beslissing ligt al lang vast. Het zal een bijna kloon worden van wat ze in Slagharen en Movie park hebben gezet. Wil ik gerust voor wedden. :-D
    Dat de beslissing vastligt, lijkt me duidelijk ... maar Mack wordt het al zeker niet aangezien hun orderboek volzit tot september 2019 ;-) .
    Als je eigenaar te lang wacht met goedkeuringen ... dan zijn de beste vervlogen uiteraard :-) .
    Ik gok op een type G-force van Maurer .

  12. #92

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Ik gok op een type G-force van Maurer .
    G-Force uit Drayton M.? Is die launch, laat staan tripple launch? Bovendien dateert dat model uit 2005. En het lanceer-geval in Drievliet is ideaal in een compact park maar acht ik toch te klein voor BJL.

    Dat Mack volgeboekt is, wist ik niet en is wel een interessant gegeven voor speculanten zoals wij. Maar om die reden + om een budgettaire reden, verwacht ik niets anders dan een Gerstlauer. In dat geval zullen ze hopelijk creatief genoeg zijn om geen exacte kopie van GR neer te poten, ook al konden de ritten me daar zeker bekoren. Op een (pijnlijke) Sky Scream zoals in HP sta ik minder te wachten, al hebben we dan meteen een nabije Premier Ride.

    Dat ze maar niet afkomen met dat Maurer-motorbike-gedrocht uit Skyline en later Mira (inderdaad, een zusterpark).

  13. #93

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    [...] maar Mack wordt het al zeker niet aangezien hun orderboek volzit tot september 2019 ;-) .
    Als je eigenaar te lang wacht met goedkeuringen ... dan zijn de beste vervlogen uiteraard :-) . [...]
    Wie zegt er dat Bobbejaanland niet al lang besteld heeft?
    In die online enquête hebben ze ook een foto genomen van Blue Fire + de coaster van MPG is ook een van Mack geworden. Ik zie de kans dus nog wel steeds bestaan hoor.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #94

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Wie zegt er dat Bobbejaanland niet al lang besteld heeft?
    In die online enquête hebben ze ook een foto genomen van Blue Fire + de coaster van MPG is ook een van Mack geworden. Ik zie de kans dus nog wel steeds bestaan hoor.
    Ook mijn eerste reactie. Het is niet omdat Mack volgeboekt is dat daar geen bestelling van BJL tussen kan zitten hé. Akkoord, het is Bobbejaanland, maar het kan.

  15. #95

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Een mack? Mack ik dan eens goe lachen?
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

  16. #96

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evejur Bekijk Berichten
    Een mack? Mack ik dan eens goe lachen?
    Waarom niet? Mpg heeft er ook 1 gebouwd en ze gebruiken BF als voorbeeld in hun enquête.

    Nu heb ik wel ooit begrepen dat de relatie tussen Mack en BJL nogal verzuurd is door het ongeluk met Bob Express jaren terug, maar dat echt zeker weten doe ik niet.

  17. #97

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Als je een launch coaster wilt zetten ga je toch beter bij Gerstlauer aankloppen dan bij Mack. Heb die van MPG nog niet gedaan maar ik hoor er ook maar weinig positiefs over, zelfs van mensen die anders wel van Mack houden. Los van dat, hopelijk krijgen ze gewoon iets unieks en totaal anders dan de banen in MPG en Slagharen.

  18. #98

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Als je een launch coaster wilt zetten ga je toch beter bij Gerstlauer aankloppen dan bij Mack. Heb die van MPG nog niet gedaan maar ik hoor er ook maar weinig positiefs over, zelfs van mensen die anders wel van Mack houden. Los van dat, hopelijk krijgen ze gewoon iets unieks en totaal anders dan de banen in MPG en Slagharen.
    Bwaa, ik vind de launched coasters van Mack doorgaans toch beter dan die van Gerstlauer. Star Trek is een uitzondering, omdat die launch gewoon extreem zwak is. Ik zou daarentegen niet zeggen dat het een slechte baan is, hij is gewoon helemaal niet intens en je mag geen te hoge verwachtingen hebben.

    Laten we het erop houden dat Mack en Gerstlauer wel aan elkaar gewaagd zijn
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #99

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Wel heb je me ooit er is zowaar speculatie over een nieuwe coaster in Bobbejaanland zonder dat die is aangekondigd. We zijn wel héél wanhopig aan het worden. :') Ik denk dat we het voor de nieuwigheid van komend jaar gewoon netjes op de virtual reality van Dreamcatcher mogen houden. Eventueel in combinatie met een likje verf.

  20. #100

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Bwaa, ik vind de launched coasters van Mack doorgaans toch beter dan die van Gerstlauer. Star Trek is een uitzondering, omdat die launch gewoon extreem zwak is. Ik zou daarentegen niet zeggen dat het een slechte baan is, hij is gewoon helemaal niet intens en je mag geen te hoge verwachtingen hebben.

    Laten we het erop houden dat Mack en Gerstlauer wel aan elkaar gewaagd zijn
    Op Pulsar na moet ik nog de eerste Mack doen met een deftige launch, Gerstlauer vind ik daar sterker in.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •