X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 18 van de 30 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 360 van de 582
  1. #341

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zou dinsdag dan toch een foutje op de kalender geweest zijn en toch Buitenspeeldag (woensdag) moeten voorstellen?

    Inderdaad zeer mooie geste van Bobbejaanland om de Wildwaterbaan met dit tropische weer open te stellen! Vergeet niet: toegang was gratis!

    Wat betreft de openingsuren van de attracties, die zijn inderdaad verruimd met vroeger. Nu hopen dat de gewone openingsuren ook nog wat verder mee evolueren en we zijn op operationeel vlak weer op de goede weg!

  2. #342

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Nee hoor, dinsdag was het park gewoon open.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zou dinsdag dan toch een foutje op de kalender geweest zijn en toch Buitenspeeldag (woensdag) moeten voorstellen?

    Inderdaad zeer mooie geste van Bobbejaanland om de Wildwaterbaan met dit tropische weer open te stellen! Vergeet niet: toegang was gratis!

    Wat betreft de openingsuren van de attracties, die zijn inderdaad verruimd met vroeger. Nu hopen dat de gewone openingsuren ook nog wat verder mee evolueren en we zijn op operationeel vlak weer op de goede weg!

  3. #343

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
    Nee hoor, dinsdag was het park gewoon open.
    Ok, nog steeds vreemd Was er een bepaalde reden voor?

  4. #344

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Er zijn wel meer vreemde dagen in het voorjaar wanneer Bobbejaanland open is.

    Voor afgelopen dinsdag was het park inderdaad open. Er passeerden enkele Inst-story's op mijn smartphone daarmee...

    Ik denk aan volgende zaken waardoor Bobbejaanland beslist heeft om op die dag Bobbejaanland open te doen.
    - Een lokaal gebruik, een jaarmarkt in de buurt bv., waardoor leerlingen en gezinnen geen school hebben en ze daarom het park open hebben gedaan.
    - Een feestdag die in de provincie gedaan wordt.
    - Een Nederlandse of Duitse feestdag.
    - Ze hadden die dag zoveel schoolinschrijvingen zodat het nuttig leek om het park open te doen.

  5. #345

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    - Ze hadden die dag zoveel schoolinschrijvingen zodat het nuttig leek om het park open te doen.
    Waarom zou een school die specifieke dag naar BJL trekken als het park niet geopend is?

    BJL gaat ook nooit opendoen voor enkel een Duitse feestdag, zoveel Duitsers zijn er doorgaans ook niet in het park hé...

  6. #346

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Meest plausibele verklaring voor afgelopen dinsdag: bedrijfsevent van bescheiden omvang.
    Mijn werkverschaffer zocht een vergaderruimte voor 1000 personeelsleden, en vond die in de Arena van BJL.
    Dat was op de laatste vrijdag van sept. 2017. Het park was toen ook toegankelijk voor iedereen.

  7. #347

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    https://www.bobbejaanland.be/ontdek/...s/dreamcatcher

    De Dreamcatcher blijft dicht op vrijdag 27 mei. Dit omwille van onderhoudswerken. De attractie zelf met VR gaat open in de loop van april. Ik gok dus dat deze toch nog volgend weekend opent. Bijkomstig vermoed ik dat op 27 mei de laatste afwerkingen gebeuren en dat er 's avonds een persopening is.

  8. #348

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Afgelopen zondag zag het er inderdaad nog lang niet afgewerkt uit in het station:



    ... maar reed de (oude) Dreamcatcher wel met vernieuwde beugels:



    De tunnel van de wachtrij was bepleisterd om een grot-look te creëren. Ik zag al wat minuscule barstjes, moedwillige bekrassingen door onverlaten en twee elektrische kabels op reikhoogte van al wie > 1m50 is.

  9. #349

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Bij Dreamcatcher werd het plafond van het station verder afgewerkt en dichtgemaakt met hout, ook werden er op verschillende plaatsen laswerken uitgevoerd op de baan.

    bron : https://twitter.com/BJLCentral
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen      

  10. #350

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ben blij dat ze het dak mooi hebben afgewerkt. Ik was al bang dat ze het gewoon zo gingen laten.
    Zo ziet het er veel beter uit .

  11. #351

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik ben blij dat ze het dak mooi hebben afgewerkt. Ik was al bang dat ze het gewoon zo gingen laten.
    Zo ziet het er veel beter uit .
    Inderdaad. Tevens fijn dat ze de zijkanten voorzien van theming. Al is die wel minder uitgewerkt dan langst de voorkant van het stationsgebouw. Nu nog hopen dat ze de ijzeren wachtrijpalen aan de uitgang en in de wachtrij aanpakken. Al is het maar dat ze bruin worden geschilderd.

  12. #352

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Geen idee of dit reeds geweten was, maar blijkbaar is Fly Away verkocht aan Bobbejaanland kerkhof “la Récré des 3 Curés” ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #353

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Geen idee of dit reeds geweten was, maar blijkbaar is Fly Away verkocht aan Bobbejaanland kerkhof “la Récré des 3 Curés” ...
    Je bent zowat twee jaar te laat...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  14. #354

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    blijkbaar is Fly Away verkocht aan Bobbejaanland kerkhof “la Récré des 3 Curés” ...
    We hebben dat park nog aanbevolen als vervang-bobbejaanland...

  15. #355

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Nog geen VR op Dreamcatcher2.0. Hopelijk wel bij eerstvolgend verlengd weekend.

    De VR-bril op Mount Mara heeft sinds heel kort nieuwe straps, die nu zeer eenvoudig in te stellen zijn. Het kleinste standje is nog steeds enkele maten te groot voor het hoofd van een bijna 8-jarige, voor de grootste stand zou Fellaini z'n krullenbol niet eens moeten bijknippen.


  16. #356

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ze doen wel echt lang over die VR hé? Gaat het nog voor mei zijn zelfs?
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #357

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Die brillen bij Mount Mara zijn wel een grote vooruitgang! Van Dreamcatcher zou het me niet verwonderen als we niets te zien krijgen voor 2019...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #358
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Het is zeer goed dat ze ook eens denken aan mensen met een waterhoofd!

  19. #359

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De Wild Water Slide was afgelopen donderdag de hele dag gesloten. Weet iemand waarom? Het park sloot ook al om 17u. (zoals aangegeven op de kalender). Ik had verwacht dat ze langer zouden open houden omwille van de drukte. Maar dat bleek niet zo te zijn.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  20. #360

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De WWS was open op zo 13/05, maar van de eerste drop stroomde geen (zichtbaar) water, terwijl dit normaal een waterval-look moet hebben, dacht ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •