X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 30 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 582
  1. #21

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zeer waarschijnlijk niet voor 2018, maar Bobbejaanland geeft na de Facebookposts weer wat goeie hoop op een grote nieuwe attractie in de nabije toekomst. In een enquête laat het park fans uit een lijstje attracties kiezen die men graag in het park zou zien verschijnen. Opties als gelanceerde inversiecoaster en valtoren zijn present. De volledige lijst en extra info vind je in ons artikel: http://www.pretparken.be/NL/article/...actie%20kiezen
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #22

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Attractie met filmprojectie, simulator, interactieve shooter... ik voel 'em al weer aankomen. Als ze een beetje slim zijn gaan ze natuurlijk voor de launch coaster. Dan hopelijk wel niet iets a la Gold Rush of Star Trek maar iets unieks voor Bobbejaanland. Een echte goede thrill achtbaan missen ze heel hard en zou ze weer op de kaart kunnen zetten. Ook nodig om concurrentie aan Walibi te bieden als die met hun hyper afkomen.

  3. #23

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ja, het probleem met zo'n zaken is dat je geen zicht hebt op de antwoorden natuurlijk. BBJ kan uiteindelijk kiezen wat ze willen... Ik voel een simulator aankomen...

    Maargoed, we kunnen het park maar een kans geven. Hopen dat ze voor de launch gaan. Ik vrees er een beetje voor eerlijk gezegd. Dit lijkt me ergens wel een eenvoudige promotiestunt. Maar hey, prove me wrong BBJ.
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #24
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ze kunnen Desperado City weer openen anders... ze schilderen de paardjes nu zwart en verkopen de attractie als "nieuw".

  5. #25

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Dit lijkt me ergens wel een eenvoudige promotiestunt. Maar hey, prove me wrong BBJ.
    Ik denk er net hetzelfde over, maar voor de zekerheid heb ik het toch maar ingevuld met als 'favoriete attractie' Taron vermeld.

    Ik denk dat dit niet zozeer een echt nuttig onderzoek is, eerder een actie die ze doen om toch niet 'vergeten' te worden in een jaar waarin ze eigenlijk geen nieuwigheden presenteren.

  6. #26

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik denk er net hetzelfde over, maar voor de zekerheid heb ik het toch maar ingevuld met als 'favoriete attractie' Taron vermeld.

    Ik denk dat dit niet zozeer een echt nuttig onderzoek is, eerder een actie die ze doen om toch niet 'vergeten' te worden in een jaar waarin ze eigenlijk geen nieuwigheden presenteren.
    Haha, goeien bal Ignace.

    Als we ooit zien verschijnen "Bobbejaanland opent multi-launch coaster", weten we wie te danken. (En ik ga terug in een God geloven dan denk ik.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #27

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ze kunnen Desperado City weer openen anders... ze schilderen de paardjes nu zwart en verkopen de attractie als "nieuw".
    Tuurlijk want die is nog niet al heel lang verdwenen uit het park...

  8. #28

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Nice! Maar waar kan ik deze enquête invullen? Ik ben al lang geabonneerd op hun nieuwsbrief maar heb nog nooit iets ontvangen!

  9. #29

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik wil veel geloven, maar zelfs Bobbejaanland gaat niet zo dom zijn om voor de schijn een enquête te houden en vervolgens de resultaten van die enquête volledig naast zich neer te leggen. Waarom zou je dan überhaupt de moeite doen om een enquête te organiseren. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar de keren dat ik een of ander enquête-wicht aan de telefoon krijg heeft dat zelden een positieve invloed op mijn appreciatie voor het bedrijf in kwestie. In tegendeel zelfs...
    Als je weet dat je publiek het meest geïnteresseerd is in A en het minst geïnteresseerd in X. Dan hoef je toch geen al te groot zakelijk inzicht te hebben om te weten dat je investering in X je veel minder gaat opleveren dan je investering in A?

    Ik weet niet of je je leeftijd locatie en geslacht moest opgeven voor die nieuwsbrief.... Als dat het geval is kan het goed zijn dat Bobbejaanland een random selectie heeft gemaakt waarbij alle leeftijdscategorieën ongeveer gelijk vertegenwoordigd zijn. Dat verklaart waarom sommigen met de nieuwsbrief wel een enquête kregen toegestuurd en anderen niet. Het is dan ook logisch dat er geen online link is naar de vragenlijst: anders zouden de resultaten gegarandeerd scheefgetrokken worden door een leger aan enthousiaste pretparkfanaten.

  10. #30

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Je moest je leeftijd op de enquête invullen, dus dat wisten ze nog niet op voorhand.

    Voorts leek het me quasi dezelfde enquête als enkele jaren terug, dus erg veel organiseerden zat er volgens mij niet in...

  11. #31
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik wil veel geloven, maar zelfs Bobbejaanland gaat niet zo dom zijn om voor de schijn een enquête te houden en vervolgens de resultaten van die enquête volledig naast zich neer te leggen.
    We zullen zien in de paasvakantie he, als BJL weer opengaat.

  12. #32

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Nice! Maar waar kan ik deze enquête invullen? Ik ben al lang geabonneerd op hun nieuwsbrief maar heb nog nooit iets ontvangen!
    Idem.
    Zelfs als abonnee nog nooit een email van hen ontvangen, zelfs niet voor de events die men organiseert voor pashouders (bv: gratis fritjes op de nationale feestdag).

  13. #33

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Idem.
    Zelfs als abonnee nog nooit een email van hen ontvangen, zelfs niet voor de events die men organiseert voor pashouders (bv: gratis fritjes op de nationale feestdag).
    Oh, van die laatste had ik ook niets gehoord. Jammere zaak! Enkel van Bellewaerde krijg ik vaak mails (als abonnee). Bij Walibi Belgium heb ik er dit jaar ook enkele mogen ontvangen.

  14. #34

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Kregen we bij zo een vorige enquete niet Forbidden Caves? Want daar was volgens hen toen veel vraag naar...wat ik nog steeds betwijfel.

    Enkele opties vind ik toch vreemd.
    1) nieuwe waterattractie. Staan er al niet vijf in het park? Of brengen we de raderboot terug?
    2) attractie met filmprojectie. Doet me beetje aan een soarin' attractie denken. Weer een soort simulator dus...
    3) een rollercoaster zonder looping. Hebben we in Bobbejaanland al genoeg van denk ik, op één na zijn alle coasters familie gericht. Multilaunch mag van mij wel maar dan liefst één met een inversie.
    4) een interactieve shooting. El Paso anyone? En desperado city was ook al niet het grote succes.
    5) Simulator. Wat is forbidden caves dan? Lijkt me wat vreemd dat je in twee zelfde soort attracties gaat investeren zonder er eerst iets anders te zetten in de tijd ertussen.

    Naar mijn bescheiden mening mag er gerust een goeie thrill flatride komen. Of een wat intensere coaster.

  15. #35

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ben heel blij dat iedereen erg nuchter is over deze "poll". Want dit is uiteraard complete onzin . De wachttijd voor een achtbaan is al minstens een jaar, bij sommige bouwers 2 jaar . Dus is er al lang een idee en offertes van wat er gaat komen (Walibi heeft een 10-jaren plan.. dat zullen zij toch ook wel hebben?) . Dit is "doen alsof" er iets inspraak is. De keuzes zijn ook zo voor de hand liggend, dat het overgrote merendeel een launchcoaster gaat zeggen. Wat in de wandelgangen al lang gezegd wordt aangezien er in juni of juli iemand gezien is door de operatoren met een jas van HM ;-) .
    Stel je stapt met een paar vrienden het stadion van (voor mij) Anderlecht uit en hebt goed wat pinten achterover geslagen en de keuze om te gaan eten zijn: Frietjes van de frituur, een fris lenteslaatje, Wok of Chinees. Dat is niet werkelijk een poll hè, dit is hetzelfde naar mijn mening ;-) .
    Over de Caves ... daar hoorde ik van een operator een grappig verhaal over. Iets met: er zou een achtbaan komen, maar omdat er al zoveel staan in het park, voor iets anders gekozen. Al denk ik dat de mensen die ervoor verantwoordelijk zijn/waren(?) intussen hebben ingezien dat het verkeerd was .
    Als park moet je naar mijn mening dingen zoeken die je onmogelijk thuis, in de buurt, (of op de kermis in mindere mate) ziet. Een 3,4D beleving hoort daar in mijn opinie niet bij, net zoals iets met projecties en een bril. De gemiddelde Playstation 4 speler heeft zo'n ding thuis en kan er actief iets mee doen, ipv gewoon rondkijken.

  16. #36

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik wil veel geloven, maar zelfs Bobbejaanland gaat niet zo dom zijn om voor de schijn een enquête te houden en vervolgens de resultaten van die enquête volledig naast zich neer te leggen. Waarom zou je dan überhaupt de moeite doen om een enquête te organiseren.
    Zo veel werk om een enquête te maken is dat vandaag de dag alles behalve hoor. Op 10 minuten maak je er een en verspreid je hem.

    Waarom ze die resultaten naast zich zouden leggen? Simpel lijkt me? Geld.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #37

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    1. ...Walibi heeft een 10-jaren plan.. dat zullen zij toch ook wel hebben?...
    2. stadion van Anderlecht uit ... keuze om te gaan eten zijn:
    3. Over de Caves ... er zou een achtbaan komen, maar omdat er al zoveel staan is er voor iets anders gekozen. Al denk ik dat de mensen die ervoor verantwoordelijk zijn/waren(?) intussen hebben ingezien dat het verkeerd was .
    1. Oei dat eerste idee moet ik toch even de wereld uit helpen. Santa Maria -de eyecatcher bij de entree- werd gesloopt in 2007. Het Park heeft tot 2017 gewacht om de zone opnieuw in te vullen. Verder waren de fundamenten van de attractie 10 jaar lang het eerste wat je tegenkwam in dat park. Toegegeven: het is een periode van 10 jaar, maar ik betwijfel of restanten van attracties laten wegrotten het begrip 'planning' verdienen. Desperado City opende in 2006 en ging in 2012 al weer weg. Dizz opende in 2011, werd geherthematiseerd in 2017. Forbidden Caves: Fly Away gesloopt, toegangsweg naar Hal 2000 verlegt: Sledgehammer ligt opeens in een half backstage gebied. Bobby drop: gesloopt in 2008, Doelloos basin en ingangshuisje tot 2015. Revolution is helemaal een klucht: 2008 Jungle, 2012 Jungle met Klok, 2014 Klok, 2016 Mount Mara met muziek | beeld van de klok, 2017 Mount Mara | Beeld & Muziek van de Klok.

    Ik besluit hieruit: Neen, Bobbejaanland heeft géén 10-jarenplan.

    2. Die voetbalvergelijking gaat niet op: het volk dat op een voetbalmatch afkomt is véél uniformer dan het volk dat op een pretpark afkomt. Ik kan mij zelfs onder pretparkfans perfect inbeelden dat mensen zowel kiezen voor een waterattractie als een vrije val of beide types van coasters. Bij het brede publiek is dat dan nog iets gevarieerder. Maar om het bij het voorbeeld van de match te houden: als je met je maten nu enorme fan bent van Aziatische cuisine en walgt van frieten trek je na de match ook niet naar het frituur.

    3. Op zich is dat ook een juiste vaststelling. Er staan al véél achtbanen in dat park. De laatste achtbaan die ze hebben bijgezet heeft volgens mij geen drastische stijging in bezoekersaantallen veroorzaakt. Waarom zou je je dan in godsnaam een tweede keer aan dezelfde steen stoten?
    Het creëren van die Adventure Valley is volgens mij een van de meest visionaire dingen die Bobbejaanland heeft ondernomen in het afgelopen Decennium. Er is zelden iets gebeurd dat tegelijkertijd zoveel oude rommel oplapte én coherentie creëerde in het park. Het is jammer dat de uiteindelijke attractie bij de Caves gefaald is. Had dat een leuke darkride geweest of een equivalent van Nemesis Subterra was dat een toptoevoeging geweest.

    Wat ze bij de afweging van het aantal coasters uit het oog hebben verloren is dat er in bobbejaanland geen enkele coaster staat die boven de middelmaat uitschiet. Dus daar is wel degelijk nood aan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Zo veel werk om een enquête te maken is dat vandaag de dag alles behalve hoor. Op 10 minuten maak je er een en verspreid je hem.
    Dat besef ik ook, maar je haalt geen publiciteit door een enquête te organiseren. En het heeft geen zin om de resultaten gewoon naast je neer te leggen: want dan investeer je niet in het voordeel van je eigen winkel. Dus als je ze doet ga je toch iets doen met dat resultaat. Als ik me niet vergis was die vorige enquête vrij kort voor de Forbidden Caves. Het zou kunnen dat ze de resultaten daarvan voor de volgende nieuwigheid gebruikten en deze voor die daarna. Hoewel dat niet héél logisch zou zijn aangezien mensen dan twee keer hetzelfde antwoorden met wegvallen van de simulator.

  18. #38

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

    Dat besef ik ook, maar je haalt geen publiciteit door een enquête te organiseren. En het heeft geen zin om de resultaten gewoon naast je neer te leggen: want dan investeer je niet in het voordeel van je eigen winkel. Dus als je ze doet ga je toch iets doen met dat resultaat. Als ik me niet vergis was die vorige enquête vrij kort voor de Forbidden Caves. Het zou kunnen dat ze de resultaten daarvan voor de volgende nieuwigheid gebruikten en deze voor die daarna. Hoewel dat niet héél logisch zou zijn aangezien mensen dan twee keer hetzelfde antwoorden met wegvallen van de simulator.
    Nou daar vergis je je dus in. Het feit dat we er nu over bezig zijn zegt al genoeg. Iedereen die de mail krijgt heeft iets van 'ow, wat, Bobbejaanland? Iets nieuws?'. Dit is dus wel degelijk publiciteit. De site met de drie 0's heeft het ook al meegenomen in hun 'nieuws'.

    En wat als ze gewoonweg niet kunnen investeren voor hun eigen winkel. Dromen kan, maar enig realisme is hier wel aan te raden.
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #39

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Natuurlijk komt launchcoaster als winnaar uit de bus, met of zonder enquête. Bekijk eens de alternatieven: die heeft BJL al of zijn toch allen minder spectaculair. Om nog maar de link met de nieuwigheden in de twee meest nabije zusterparken te verzwijgen ... Hoe relevant zijn zo'n enquêtes dan? Alsof het park / PR op het resultaat gaat wachten en pas daarna offertes bij de fabrikant gaat vragen en de aanvraag tot bouwvergunning zodoende nodeloos uitstelt. Schijndemocratie en een doorgestoken kaart, zo doorzichtig als een kleurloze zeepbel.

    Weinig origineel, zo'n (nep)enquête. Was dat niet enkele jaren terug ook in een Duits en/of Pools pretpark het geval? Bij de ene ging het om verschillende soorten attracties, bij de andere tussen een Vekoma en een Intamin mega, als ik me niet vergis.

    BJL krijgt eindelijk een (top)coaster. Ik verwacht iets dat toch indrukwekkender is dan Anubis en wellicht met een trein ipv aparte karren. Ze hebben in Lichtaart al genoeg coasters met aparte karren. Bovendien zijn Trek & Rush ook betreind. Elk jaar denk ik "Nu heb ik m'n laatste BJL-abo gekocht". Ik ruik al een reden om m'n huidig abo eind 2018 te verlengen. Licht in deze duistere tijden.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 26-11-17 om 21:08. Reden: Respecteer elkaar aub :)

  20. 26-11-17, 20:33

    Reden
    Rechtgezet, niet meer van toepassing

  21. 26-11-17, 21:07

    Reden
    NVT

  22. #40

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Die poll geheel terzijde, opnieuw komt als een van de eersten Dreamcatcher ter sprake. Ik begrijp eigenlijk niet goed wat iedereen tegen tegen die achtbaan lijkt te hebben. Het is dan wel niet de spectaculairste baan, maar wel eentje met herinneringen en records aan gekoppeld: het was de eerste Europese hangende achtbaan ooit en sinds 2009 de oudste die nog werkt van heel de wereld... Moeten we hier niet juist trots op zijn?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •