X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 21 van de 30 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 420 van de 582
  1. #401

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Een park dat ik niet goed vind, ga ik gewoon lange tijd niet naar toe... maar blijkbaar anderen hier wel? Tijd en geld te veel of anderen redenen?
    Lekker op de man ... de RD's kunnen wel zo'n taaie gebruiken.

    BJL-abo wegens aankoop midden augustus 2017, dus nog stuntshow + Halloween + 2 keer MPG + Aqualud 'verniet'.

    Plus: park ligt op 40 km van woonst en m'n jongste zoon mag er op alles, van Convoy tot Sledge.

    Plus: deze lente MPG, PDP -40% en 2 keer PHL à 50 % incl. gratis terug en binnenkort misschien Splesj à 50/%.

    Plus: deze zomer in Madrid, Kopenhagen, Oslo, Slag., Blackpool en nog eens MPG.

    Ik zal dus één van de weinigen op dit forum zijn die een eventueel vertrek van BJL uit PR enigszins zou betreuren ... Al ben ik natuurlijk geen fan van het park-beleid (van BJL of van PR, mij niet altijd duidelijk).

  2. #402

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    +1
    Ik was ook jaren abo-houder van Fortfun; niet persé voor het park zelf maar voor de coupons :-).

  3. #403

    Unhappy Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    https://www.youtube.com/watch?v=_z2qUal9jK4

    Ik weet niet of dit het geschikte topic is hiervoor, maar blijkbaar doet de klok het niet meer in de Revolution. Viel ergens te verwachten dat de projector het niet meer lang zou uithouden. Zonde.
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 14-06-18 om 17:17.

  4. #404

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dit doet echt wel de deur dicht ... Dat VR gedoe was al erg genoeg, maar de iconische klok, waar ik als kind zo’n herinneringen aan heb die kapot is is echt de druppel. RIP Revolution ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #405

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Inderdaad geen klok meer tijdens m'n recentste bezoekjes. Kapot of bezuiniging of kapot bezuinigd? Maar er is wel een weegschaal in de plaats (zie Looopings).

  6. #406

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    ik was er vandaag en de klok was er niet

  7. #407

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Waarschijnlijk heeft de projectielamp zijn laatste branduren opgebruikt, bbj heeft waarschijnlijk geen reserve klaarliggen. Nu is het gewoon wachten op een nieuwe lamp, wie weet hoe lang dit zal duren...

  8. #408

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Inderdaad geen klok meer tijdens m'n recentste bezoekjes. Kapot of bezuiniging of kapot bezuinigd? Maar er is wel een weegschaal in de plaats (zie Looopings).
    Daarom staan er nu weegschalen bij wildwaterbaan El Rio, de overdekte waterbaan Indiana River, de rustige Bootvaart en de boomstamattractie Wildwaterbaan.
    Waar lees jij precies dat er een weegschaal bij Revolution staat?

  9. #409

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik bedoelde niet "weegschaal bij Revo". Ik dacht dat de meesten hier wel dagelijks eens bij Loopings gluren. Het betreft een weegschaal om geen overgewicht in El Rio en Indiana te deponeren: https://www.looopings.nl/weblog/1022...ejaanland.html

    Afgelopen zondag zag ik bij Indiana weinig professioneel dat de zo al verouderde info-borden met veiligheids-stats met akloolstift gecorrigeerd waren: "max. 270 kg ipv 300 kg", dacht ik.

  10. #410

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik bedoelde niet "weegschaal bij Revo". Ik dacht dat de meesten hier wel dagelijks eens bij Loopings gluren. Het betreft een weegschaal om geen overgewicht in El Rio en Indiana te deponeren: https://www.looopings.nl/weblog/1022...ejaanland.html

    Afgelopen zondag zag ik bij Indiana weinig professioneel dat de zo al verouderde info-borden met veiligheids-stats met akloolstift gecorrigeerd waren: "max. 270 kg ipv 300 kg", dacht ik.
    Ik kijk amper op die clickbaitsite... Nu wat die aanpassing betreft, TUV regels worden elk jaar ook strenger, bij Plopsa bv mag je ook met drie volwassenen max in een boomstammetje.

  11. #411
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hahaha, dus dikzakken mogen niet meer samen in een bootje... Dat wordt leuk voor wie aan mensen moet zeggen "sta maar eens op de weegschaal". Vooral omdat dikzakken niet "dikzak" mogen genoemd worden, maar "stevig gebouwd", "met rondingen", ...

  12. #412

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Hahaha, dus dikzakken mogen niet meer samen in een bootje... Dat wordt leuk voor wie aan mensen moet zeggen "sta maar eens op de weegschaal". Vooral omdat dikzakken niet "dikzak" mogen genoemd worden, maar "stevig gebouwd", "met rondingen", ...
    Even leuk als zeggen he dikzak uw beugel gaat door uw vette pens niet dicht, dus moet uitstappen. Of je gebruikt een aanvaardbare manier van iemand aan te spreken en legt rustig uit wat het probleem precies is...

  13. #413

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hoe is dit plots uitgedraaid op een discussie over "dikzakken" en weegschalen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk heeft de projectielamp zijn laatste branduren opgebruikt, bbj heeft waarschijnlijk geen reserve klaarliggen. Nu is het gewoon wachten op een nieuwe lamp, wie weet hoe lang dit zal duren...
    Ik mag hopen dat het dat is, dan kan het probleem eenvoudig opgelost worden. Maar je moet weten dat de huidige projector er al 13 jaar staat en dat de vorige - met 70mm-film - het zo'n 15 jaar heeft uitgehouden. Ik denk dat het niet meer lang zal duren voor die de geest geeft... als het al niet gebeurd is, want blijkbaar draaide hij 3 weken geleden ook al zonder film volgens de reviews op Google. En dan hebben we het nog niet gehad over hoe lang de baan zelf en de hele structuur errond het nog zullen uithouden.

    Ik maak me echt wel zorgen in Revo de laatste tijd, ondanks de 'update' van een paar jaar geleden. Die baan begint echt last te krijgen van ouderdomskwaaltjes. Als het van mij afhing, herbouwen ze 'm compleet volgens de concepten van 1989 met nieuwe track, nieuwe projectors, nieuwe lichtshow, etc. But that'll only happen when pigs fly...
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 14-06-18 om 22:28. Reden: geen "can" bij "pigs fly" blijkbaar...

  14. #414

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Hoe is dit plots uitgedraaid op een discussie over "dikzakken" en weegschalen?


    Ik mag hopen dat het dat is, dan kan het probleem eenvoudig opgelost worden. Maar je moet weten dat de huidige projector er al 13 jaar staat en dat de vorige - met 70mm-film - het zo'n 15 jaar heeft uitgehouden. Ik denk dat het niet meer lang zal duren voor die de geest geeft... als het al niet gebeurd is, want blijkbaar draaide hij 3 weken geleden ook al zonder film volgens de reviews op Google. En dan hebben we het nog niet gehad over hoe lang de baan zelf en de hele structuur errond het nog zullen uithouden.

    Ik maak me echt wel zorgen in Revo de laatste tijd, ondanks de 'update' van een paar jaar geleden. Die baan begint echt last te krijgen van ouderdomskwaaltjes. Als het van mij afhing, herbouwen ze 'm compleet volgens de concepten van 1989, zoals ze in de Efteling met de Python hebben gedaan. But that'll only happen when pigs can fly...
    De baan zelf heb ik nog niets verkeerds aan gemerkt, enkel de effecten weten van de ouderdom. Als ik me niet vergis was de klok al verdwenen bij mijn bezoekje op 02/04, ik dacht toen dat ze die, zoals wel meer gebeurt vergeten op te zetten waren.

  15. #415

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Na het plaatsen van de nieuwe achtbaan staat BJL te koop. Ik bedoel, in alle andere parken van de groep is een positieve trend te merken. Van een positieve trend, merk ik in BJL echter weinig. Het kan nochtans zo`n mooi park zijn...

  16. #416

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Na het plaatsen van de nieuwe achtbaan staat BJL te koop. Ik bedoel, in alle andere parken van de groep is een positieve trend te merken. Van een positieve trend, merk ik in BJL echter weinig. Het kan nochtans zo`n mooi park zijn...
    Ik weet niet of je dat zomaar kan zeggen. Je post is ook best ironisch als je eerst zegt dat ze een nieuwe achtbaan zetten en daarna dat er geen positieve trend is... Ik denk dat iedereen wel ziet dat BJL sinds vorig jaar - en zeker dit jaar - terug een ander pad opgegaan is en het park terug aan het opfrissen is (herthematisaties, kleine toevoegingen). Dat de Revolution nu uitvalt is natuurlijk erg spijtig, maar dat is meer een toeval, hoewel... Dat zal ook wel deels komen door de manier van werken de afgelopen jaren, maar zoiets ruim je niet in 1 2 3 op. En daar is men nu wel mee begonnen lijkt het. Bij Dreamcatcher, daar is er een probleem met de fabrikant, dus ook daar kan het park er niet rechtstreeks iets aan doen, al kan het wel beter communiceren vind ik.
    Al bij al denk ik dus dat BJL wél een positieve trend aan het doormaken is, maar het zal wat tijd nodig hebben om alles op punt te stellen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #417

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ze kwamen daarnet toch echt niet goed over in VTM Nieuws.
    Vooral een gebrekkige communicatie vanuit het park, niet?

  18. #418

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Hahaha, dus dikzakken mogen niet meer samen in een bootje... Dat wordt leuk voor wie aan mensen moet zeggen "sta maar eens op de weegschaal". Vooral omdat dikzakken niet "dikzak" mogen genoemd worden, maar "stevig gebouwd", "met rondingen", ...
    Zelfde nu ook in Slagharen. Regel van PR uit die we dus ook in andere parken van de groep zullen gaan terug zien.

    Op zich ben ik dit onderhand wel al een beetje gewend bij diverse glijbanen, maar in een pretpark is het wel wat nieuws.

  19. #419

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Hahaha, dus dikzakken mogen niet meer samen in een bootje... Dat wordt leuk voor wie aan mensen moet zeggen "sta maar eens op de weegschaal". Vooral omdat dikzakken niet "dikzak" mogen genoemd worden, maar "stevig gebouwd", "met rondingen", ...
    Ik ben zelf 1m96 en ga vlot over de 120kg. Dikzak zou ik niet durven zeggen.. stevig gebouwd ben ik zeker :-) maar ik zal wel één van de mensen worden waartegen een 17 jarige vakantiewerker van pakweg 1m65 mag gaan zeggen: "Euhm... meneer... kan u eens op deze weegschaal gaan staan... "

  20. #420

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Gisteren kwam dit onderwerp ook aan bod op de Belgische tv (vtm nieuws). Zij hebben een interview met Peggy Verelst afgenomen waarin ze vertelde dat ze nooit 1 persoon specifiek gaan wegen. Ze zullen steeds de hele groep wegen om te zien of dat de boot niet te zwaar wordt geladen. Gelukkig maar, want ik denk dat er anders wel eens serieuze discussies kunnen ontstaan.

    Ook wisten ze te vertellen dat Bellewaerde ook een soort weegschaal heeft staan bij Dawson Duel. Hier verschijnen geen getallen op maar er gaat een rood lampje branden als het maximumgewicht overschreden wordt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •