X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 24 van de 30 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 480 van de 582
  1. #461

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten

    ---

    Bovenstaande had ik getypt voordat ik de reactie van Joran las. De lift e.d. schrappen is wel echt triest. Men kan de mensen hier toch ook gewoon insteken zoals een madhouse-voorshow zonder dat er een acteur aan te pas komt? Ik hoop dat ze er nog mee bezig zijn en dit toch herbekijken...
    Que?

    My god, BBJ. You never fail to surprise us hé. Zeer zwakzinnig besluit om de voorshows te schrappen. Achja, we konden het wel al zien aankomen vanaf het gebouwd werd eigenlijk al...
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #462

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Que?

    My god, BBJ. You never fail to surprise us hé. Zeer zwakzinnig besluit om de voorshows te schrappen. Achja, we konden het wel al zien aankomen vanaf het gebouwd werd eigenlijk al...
    Dat ik mijn reactie getypt had voordat de jouwe in dit topic stond waarin je zegt dat de lift niet meer in de wachtrij zit. Het is toch niet omdat ze de voorshow met de acteur schrappen dat ze de lift eruit moeten halen, die lift draagt toch bij tot het idee dat je echt in grotten zit dus vind ik niet onbelangrijk... Bij een madhouse heb je ook een voorshow zonder dat er een acteur aan te pas komt, waarom zou dat met deze lift niet lukken

    Maar eerlijk, ik vind al die commentaar er toch ook een beetje over. Akkoord dat het spijtig is, en die lift en zo zie ik ze liefst toch weer in de wachtrij krijgen, maar deze veranderingen hebben wel als effect dat je nu veel sneller in de attractie kan (omdat je dus niet moet wachten tot er genoeg volk voor de voorshows is) én dat de attractie vaker open is. Nu kunnen ze hem de hele dag openhouden terwijl hij anders vaak lang gesloten bleef. Dan was er geklaag dat hij zo weinig open was, nu doen ze daar iets aan, en 't is weer niet goed.

    Ik hoop dat deze wijzigingen het gewenste effect hebben en dan was dit denk ik zeker geen slechte zet.

  3. #463

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Que?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat ik mijn reactie getypt had voordat de jouwe in dit topic stond waarin je zegt dat de lift niet meer in de wachtrij zit. Het is toch niet omdat ze de voorshow met de acteur schrappen dat ze de lift eruit moeten halen, die lift draagt toch bij tot het idee dat je echt in grotten zit dus vind ik niet onbelangrijk... Bij een madhouse heb je ook een voorshow zonder dat er een acteur aan te pas komt, waarom zou dat met deze lift niet lukken
    Volgens mij verwart Rickie dit even met mijn reactie eerlijk gezegd
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #464

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Volgens mij verwart Rickie dit even met mijn reactie eerlijk gezegd
    Ah pardon, die van Nathan dus

  5. #465

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dreamcatcher VR is sinds zaterdag open in softopening voor publiek! Het park waarschuwt de bezoekers dat de wachttijden nog wat kunnen uitlopen ten gevolge van het wennen en het zoeken naar de juiste manier.

    Heeft iemand BBJ bezocht afgelopen weekend?

  6. #466

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Dreamcatcher VR is sinds zaterdag open in softopening voor publiek! Het park waarschuwt de bezoekers dat de wachttijden nog wat kunnen uitlopen ten gevolge van het wennen en het zoeken naar de juiste manier.

    Heeft iemand BBJ bezocht afgelopen weekend?
    Als ze nu nog niet weten hoe ze die brillen moeten aangeven/ophalen... plus dit zeiden ze ook bij MM, daar gaat het nog altijd even traag als in het begin...

  7. #467

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik zit op het moment in Bobbejaanland, waar ik tot mijn grote spijt net de vernieuwde VR-Dreamcatcher gedaan heb.

    De nieuwe theming is fantastisch, maar daar stopt het wel echt. Bobbejaanland heeft de bal weer volledig misgeslagen voor de rest. Een uitgebreide review volgt vanavond.

  8. #468

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik was dus gisteren in Bobbejaanland, waar het tegen alle verwachtingen in enorm rustig was. Vrij vroeg in de ochtend stond ik al aan Dreamcatcher om de nieuwe VR-ervaring uit te proberen, met de schrik dat het er later de dag enorm druk zou zijn.

    De eerste indruk die ik (reeds eerder) over de achtbaan had, is dat hij er enorm goed uitziet. De herthematisering is zeker geslaagd. Daar stopt tot mijn grote spijt echter het positieve deel. Bovenaan de trap van de Dreamcatcher staat nu een grouper, die je aan de poortjes zet en een soort van rare montuur geeft waar de VR-bril op past. Hier heeft men geleerd van hun fouten bij Mount Mara, want ze passen een stuk beter. Men laat je instappen en controleert de beugels. Daarnaast moet ook de VR-bril (die naast je aan het bakje bevestigd hangt) op de montuur gezet worden, wat moeilijker is dan het lijkt, dus de operators moeten iedereen helpen. De capaciteit van de achtbaan is werkelijk een ramp. Wij stonden beneden aan de trap en hebben een kwartier gewacht. Later op de dag was de wachtrij (naar schatting) minstens een uur - terwijl alle andere wachtrijen in het park praktisch leeg waren.

    De rit zelf maakt echter niet veel goed. Het leuke is dat de VR interactief is. Je kan door rond te kijken op een soort boze geesten richten en ze verjagen. Dat maakt de lifthill toch een beetje boeiend. Zodra je los gaat, is het echter een regelrechte ramp. De baan lijkt heel snel te gaan en veel kans om rond te kijken heb je niet. Je vliegt continu vlak langs rotsen het beeld lijkt gewoon veel te snel te gaan. Daarnaast zie je het verloop van de baan ook niet aankomen, wat hem ongelofelijk RUW maakt! Daarnaast doet die zware VR-bril door het gerammel ook pijn aan je neus. Heel onze groep kwam met hoofdpijn uit de baan en was het over één ding eens: nooit meer die baan met VR.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #469

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik was dus gisteren in Bobbejaanland, waar het tegen alle verwachtingen in enorm rustig was. Vrij vroeg in de ochtend stond ik al aan Dreamcatcher om de nieuwe VR-ervaring uit te proberen, met de schrik dat het er later de dag enorm druk zou zijn.

    De eerste indruk die ik (reeds eerder) over de achtbaan had, is dat hij er enorm goed uitziet. De herthematisering is zeker geslaagd. Daar stopt tot mijn grote spijt echter het positieve deel. Bovenaan de trap van de Dreamcatcher staat nu een grouper, die je aan de poortjes zet en een soort van rare montuur geeft waar de VR-bril op past. Hier heeft men geleerd van hun fouten bij Mount Mara, want ze passen een stuk beter. Men laat je instappen en controleert de beugels. Daarnaast moet ook de VR-bril (die naast je aan het bakje bevestigd hangt) op de montuur gezet worden, wat moeilijker is dan het lijkt, dus de operators moeten iedereen helpen. De capaciteit van de achtbaan is werkelijk een ramp. Wij stonden beneden aan de trap en hebben een kwartier gewacht. Later op de dag was de wachtrij (naar schatting) minstens een uur - terwijl alle andere wachtrijen in het park praktisch leeg waren.

    De rit zelf maakt echter niet veel goed. Het leuke is dat de VR interactief is. Je kan door rond te kijken op een soort boze geesten richten en ze verjagen. Dat maakt de lifthill toch een beetje boeiend. Zodra je los gaat, is het echter een regelrechte ramp. De baan lijkt heel snel te gaan en veel kans om rond te kijken heb je niet. Je vliegt continu vlak langs rotsen het beeld lijkt gewoon veel te snel te gaan. Daarnaast zie je het verloop van de baan ook niet aankomen, wat hem ongelofelijk RUW maakt! Daarnaast doet die zware VR-bril door het gerammel ook pijn aan je neus. Heel onze groep kwam met hoofdpijn uit de baan en was het over één ding eens: nooit meer die baan met VR.
    Laatste schooldag valt best mee in de parken. Het zijn de dagen voordien. Laatste schooldag moeten de kinderen immers vaak naar school om rapporten te gaan halen, boeken binnen te brengen,...

    Het is inderdaad een ander systeem dan Mount Mara. Redelijk belangrijk bij VR coaster vind ik de kwaliteit van de beelden. Is die oké? Beter dan de matige kwaliteit van Mount Mara?

  10. #470

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik was dus gisteren in Bobbejaanland, waar het tegen alle verwachtingen in enorm rustig was. Vrij vroeg in de ochtend stond ik al aan Dreamcatcher om de nieuwe VR-ervaring uit te proberen, met de schrik dat het er later de dag enorm druk zou zijn.

    De eerste indruk die ik (reeds eerder) over de achtbaan had, is dat hij er enorm goed uitziet. De herthematisering is zeker geslaagd. Daar stopt tot mijn grote spijt echter het positieve deel. Bovenaan de trap van de Dreamcatcher staat nu een grouper, die je aan de poortjes zet en een soort van rare montuur geeft waar de VR-bril op past. Hier heeft men geleerd van hun fouten bij Mount Mara, want ze passen een stuk beter. Men laat je instappen en controleert de beugels. Daarnaast moet ook de VR-bril (die naast je aan het bakje bevestigd hangt) op de montuur gezet worden, wat moeilijker is dan het lijkt, dus de operators moeten iedereen helpen. De capaciteit van de achtbaan is werkelijk een ramp. Wij stonden beneden aan de trap en hebben een kwartier gewacht. Later op de dag was de wachtrij (naar schatting) minstens een uur - terwijl alle andere wachtrijen in het park praktisch leeg waren.

    De rit zelf maakt echter niet veel goed. Het leuke is dat de VR interactief is. Je kan door rond te kijken op een soort boze geesten richten en ze verjagen. Dat maakt de lifthill toch een beetje boeiend. Zodra je los gaat, is het echter een regelrechte ramp. De baan lijkt heel snel te gaan en veel kans om rond te kijken heb je niet. Je vliegt continu vlak langs rotsen het beeld lijkt gewoon veel te snel te gaan. Daarnaast zie je het verloop van de baan ook niet aankomen, wat hem ongelofelijk RUW maakt! Daarnaast doet die zware VR-bril door het gerammel ook pijn aan je neus. Heel onze groep kwam met hoofdpijn uit de baan en was het over één ding eens: nooit meer die baan met VR.
    Vandaag zelf ook even gaan testen en die monturen hebben een voorgevormde neus, die kleiner was dan mijn echte neus, dus vrij lastig en pijnlijk. De zware bril die er op gezet werd maakte de pijn al niet beter, hopelijk wordt dit nog opgelost. Over de rit zelf had ik niet meteen het gevoel dat het filmpje te snel liep, maar het was een beetje moeilijk te volgen. Het interactieve was een leuk extraatje, maar kan me niet overtuigen om nu elke keer de vr rit te maken.

  11. #471

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Trouwens, op tv etc. verkopen ze dit dus als een 'nieuwe' attractie hé.

    En ze noemen zich het beste pretpark van België; dat ook hahaha.
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #472

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De zaterdag nog eens naar Bobbejaanland geweest en oh wat was dat een stressdagje. Veel onbekwaam personeel daar.

    Het begon al met Dreamcatcher die om 10h15 zou moeten openen. Er stond een rij aan de poort maar om 10h15 gebeurde er dus niets. Toen er om 10h25 nog geen beweging was ben ik zelf maar eens in het station gaan horen wanneer de attractie opende en werd ik door 5 man personeel raar aangekeken. Er was een technisch probleem, maar in plaats van dat er 1 van die 5 koekeloerde personeelsleden eens even tot aan de ingang van de attractie zou gekomen zijn om dat te vertellen daar was toch niemand opgekomen...

    Horeca, 1 groot drama. Personeelsleden (veelal studenten) weten niet hoe ze bestellingen moeten opnemen of fouten rechtzetten, en al zeker niet in combinatie met de all-you-can-eatformule. Bestellingen werden 1 per 1 klaargemaakt. Als er 5 bestellingen in wacht stonden werd er bestelling per bestelling een frikandel in de frietketel gegooid en duurde een bestelling maken dus al gauw een minuut of 6-7. Frikadellen optellen van 5 bestellingen is dus te moeilijk of te veel gevraagd. De viandellen waren op, maar daar moest een manager voor bijgehaald worden om tot de vaststelling te komen dat die dan best niet meer verkocht werden... Keukentje of restaurantje spelen bij juffrouw Germaine in de tweede kleuterklas gaat vlotter en georganiseerder.

    Ijsjes zijn niet inbegrepen in de all-you-can-eat maar zijn wel gratis voor abo's blijkbaar. Personeelsleden lijken echter totaal van de kaart te zijn als je met een abo en een all-you-can-eat bandje tegelijk afkomt. De vrouw aan een fotopunt was ook net niet in paniek en moest bellen naar iemand toen we met 2 gratis fotopassen dezelfde foto wilden. Dat was blijkbaar erg ingewikkeld.

    Communicatie is een groot pijnpunt. Indiana River lag uit, maar meen maar niet dat er iets omgeroepen werd. Bij pannes kwam de TD op hun honderdduizendste gemak aan geslenterd.

  13. #473

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    De zaterdag nog eens naar Bobbejaanland geweest en oh wat was dat een stressdagje. Veel onbekwaam personeel daar.

    Het begon al met Dreamcatcher die om 10h15 zou moeten openen. Er stond een rij aan de poort maar om 10h15 gebeurde er dus niets. Toen er om 10h25 nog geen beweging was ben ik zelf maar eens in het station gaan horen wanneer de attractie opende en werd ik door 5 man personeel raar aangekeken. Er was een technisch probleem, maar in plaats van dat er 1 van die 5 koekeloerde personeelsleden eens even tot aan de ingang van de attractie zou gekomen zijn om dat te vertellen daar was toch niemand opgekomen...

    Horeca, 1 groot drama. Personeelsleden (veelal studenten) weten niet hoe ze bestellingen moeten opnemen of fouten rechtzetten, en al zeker niet in combinatie met de all-you-can-eatformule. Bestellingen werden 1 per 1 klaargemaakt. Als er 5 bestellingen in wacht stonden werd er bestelling per bestelling een frikandel in de frietketel gegooid en duurde een bestelling maken dus al gauw een minuut of 6-7. Frikadellen optellen van 5 bestellingen is dus te moeilijk of te veel gevraagd. De viandellen waren op, maar daar moest een manager voor bijgehaald worden om tot de vaststelling te komen dat die dan best niet meer verkocht werden... Keukentje of restaurantje spelen bij juffrouw Germaine in de tweede kleuterklas gaat vlotter en georganiseerder.

    Ijsjes zijn niet inbegrepen in de all-you-can-eat maar zijn wel gratis voor abo's blijkbaar. Personeelsleden lijken echter totaal van de kaart te zijn als je met een abo en een all-you-can-eat bandje tegelijk afkomt. De vrouw aan een fotopunt was ook net niet in paniek en moest bellen naar iemand toen we met 2 gratis fotopassen dezelfde foto wilden. Dat was blijkbaar erg ingewikkeld.

    Communicatie is een groot pijnpunt. Indiana River lag uit, maar meen maar niet dat er iets omgeroepen werd. Bij pannes kwam de TD op hun honderdduizendste gemak aan geslenterd.
    Zondag zelfde scenario met het gratis ijsje, niemand leek te weten hoe dat precies ingegeven moest worden in de kassa. Bij frituur in cowboytown ook hetzelfde liedje als hierboven vermeld, bestellingen worden een voor een afgewerkt

  14. #474

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zaterdag was de capaciteit trouwens ook ondermaats. Kalm was het zeker niet en op Oki Doki en zelfs de Dreamcatcher de hele dag maar 1 trein. Reken bij de Dreamcatcher ook nog eens dat niet op iedere zitplaats iedere bril werkte en dus dat ook nog eens discussies gaf met het groupen en dus alleen maar voor extra oponthoud zorgde. Bij Indiana River waren trouwens ook opvallend weinig boten in omloop. Beugelcontrole bij Bob Express bestond uit eerst de hele trein aflopen om te kijken of de beugels naar beneden waren, waarna de hele trein opnieuw afgelopen werd en de operator aan iedere apart vroeg om eens tegen de beugel te duwen. Minuten- en minutenlang duurde dat.

  15. #475

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vraagje over Dreamcatcher. Is er zoals bij MM een aparte wachtrij voor wel of niet gebruik van VR? Of beslis je gewoon zelf (aangezien die dingen aan de karretjes hangen als ik goed heb gelezen...) of je dat onding nu wel of niet opzet?

    Ik beschik zelf over een Oculus Rift/touch en ben wel een fan van VR moet ik zeggen (als het dan om de experience of het gamen gaat), maar desondanks ervaar ik toch liever een coaster zoals hij bedoeld is. Zeker als het dan nog gepaard gaat met ellenlange wachttijden.

  16. #476

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zaterdag moet de wachttijd voor dreamcatcher wel 2uur geweest zijn. De 2de trein wordt gewoon niet gebruikt. Men staat met 4man in het station maar dan nog gaat het niet vooruit. Volledig kansloos en totaal niet over nagedacht. De bril weegt trouwens te zwaar en doet pijn aan de neus. Iedereen die eruitkomt heeft een rode vlek op de neus.

    Waar is de tijd dat Rudi schreeuwde dat er geen wachtrijen waren...Die zijn er nu in elk geval wel.
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 02-07-18 om 16:20.

  17. #477

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Vraagje over Dreamcatcher. Is er zoals bij MM een aparte wachtrij voor wel of niet gebruik van VR? Of beslis je gewoon zelf (aangezien die dingen aan de karretjes hangen als ik goed heb gelezen...) of je dat onding nu wel of niet opzet?

    Ik beschik zelf over een Oculus Rift/touch en ben wel een fan van VR moet ik zeggen (als het dan om de experience of het gamen gaat), maar desondanks ervaar ik toch liever een coaster zoals hij bedoeld is. Zeker als het dan nog gepaard gaat met ellenlange wachttijden.
    Er is maar 1 wachtrij. Je meldt gewoon aan de operator dat je hem met of zonder bril wil doen.

    Wij waren zondag ook in het park. Zelf had ik wel een leuke dag, maar de horeca was inderdaad wel een ramp.
    Heel lang op ons eten staan wachten. Hopelijk betert dat nog..

    Bij TFC stond er een bordje dat men werkte aan een andere ingang en we daarom de attractie konden betreden via een alternatieve ingang.
    De deur ging open en we stonden direct voor de poort waarachter de 'jeeps' zich bevinden..
    Dus niets van walktrough wachtrij of 'lift' meegehad.
    Er werd wel een kort verhaal verteld waarover de attractie juist ging.

  18. #478

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Zaterdag was de capaciteit trouwens ook ondermaats. Kalm was het zeker niet en op Oki Doki en zelfs de Dreamcatcher de hele dag maar 1 trein. Reken bij de Dreamcatcher ook nog eens dat niet op iedere zitplaats iedere bril werkte en dus dat ook nog eens discussies gaf met het groupen en dus alleen maar voor extra oponthoud zorgde. Bij Indiana River waren trouwens ook opvallend weinig boten in omloop. Beugelcontrole bij Bob Express bestond uit eerst de hele trein aflopen om te kijken of de beugels naar beneden waren, waarna de hele trein opnieuw afgelopen werd en de operator aan iedere apart vroeg om eens tegen de beugel te duwen. Minuten- en minutenlang duurde dat.
    Bij Bob Express is sinds het verbieden van rugzakken meenemen de controleprocedure verandert, eerst loopt men de trein af om te controleren of niemand een rugzak meeneemt, daarna volgt een tweede rondje om de beugel te controleren.

    Bij Dreamcatcher kan de tweede trein voorlopig nog niet gebruikt worden aangezien ze hierop ook de VR moeten installeren en door de onboard batterijen hiervoor moet de eerst TUV gekeurd worden en dat kan pas nadat de VR volledig geinstalleerd is, vertelden ze me.

  19. #479

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Trouwens, op tv etc. verkopen ze dit dus als een 'nieuwe' attractie hé.

    En ze noemen zich het beste pretpark van België; dat ook hahaha.
    In de reclamespot zeggen ze 'het leukste pretpark van België' en er komt enkel in tekst op 'Nieuw! Virtual Reality'. Het woord 'Dreamcatcher' valt zelfs niet. Dat is toch wat anders. ;-)

    Bij The Forbidden Caves past men momenteel de walktrough aan zodat deze gewoon als wachtrij kan dienen i.p.v. als voorshows.

  20. #480

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Vraagje over Dreamcatcher. Is er zoals bij MM een aparte wachtrij voor wel of niet gebruik van VR? Of beslis je gewoon zelf (aangezien die dingen aan de karretjes hangen als ik goed heb gelezen...) of je dat onding nu wel of niet opzet?

    Ik beschik zelf over een Oculus Rift/touch en ben wel een fan van VR moet ik zeggen (als het dan om de experience of het gamen gaat), maar desondanks ervaar ik toch liever een coaster zoals hij bedoeld is. Zeker als het dan nog gepaard gaat met ellenlange wachttijden.
    De brillen zijn bevestigd aan de trein en wanneer je kiest voor een rit zonder VR blijven die bewoon naast je hangen, dus geen aparte wachtrij

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •