X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 25 van de 29 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 500 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Vraagje over Dreamcatcher. Is er zoals bij MM een aparte wachtrij voor wel of niet gebruik van VR? Of beslis je gewoon zelf (aangezien die dingen aan de karretjes hangen als ik goed heb gelezen...) of je dat onding nu wel of niet opzet?

    Ik beschik zelf over een Oculus Rift/touch en ben wel een fan van VR moet ik zeggen (als het dan om de experience of het gamen gaat), maar desondanks ervaar ik toch liever een coaster zoals hij bedoeld is. Zeker als het dan nog gepaard gaat met ellenlange wachttijden.
    De brillen zijn bevestigd aan de trein en wanneer je kiest voor een rit zonder VR blijven die bewoon naast je hangen, dus geen aparte wachtrij

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zaterdag moet de wachttijd voor dreamcatcher wel 2uur geweest zijn. De 2de trein wordt gewoon niet gebruikt. Men staat met 4man in het station maar dan nog gaat het niet vooruit. Volledig kansloos en totaal niet over nagedacht. De bril weegt trouwens te zwaar en doet pijn aan de neus. Iedereen die eruitkomt heeft een rode vlek op de neus.

    Waar is de tijd dat Rudi schreeuwde dat er geen wachtrijen waren...Die zijn er nu in elk geval wel.
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 02-07-18 om 16:20.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ergens wel jammer dat er nog zoveel aanpassingen moeten gebeuren aan het begin van het zomerseizoen. Ik had ze het liever in juni zien doen, zodat in juli op volle capaciteit kunnen draaien overal!

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De vr is alweer verwijderd.. volgens looopings.
    Het was dus echt kansloos
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 03-07-18 om 19:54.

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    De vr is alweer verwijderd.. volgens looopings.
    Het was dus echt kansloos
    Het heeft toch een week "gewerkt"

  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    De vr is alweer verwijderd.. volgens looopings.
    Het was dus echt kansloos
    Moet toch echt balen zijn voor Bobbejaanland. Koop je een nieuw systeem aan, gaat dat bedrijf failliet en dan vind je een oplossing, werkt het niet...

  7. #7

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Nieuwe muzikale show met een opgefriste Bobbie en de nieuwe mascottes vanaf 14 juli: https://www.bobbejaanland.be/ontdek/...n-celebrations


  8. #8

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gel Bekijk Berichten
    Moet toch echt balen zijn voor Bobbejaanland. Koop je een nieuw systeem aan, gaat dat bedrijf failliet en dan vind je een oplossing, werkt het niet...
    Zouden ze niet beter contact opnemen met Mack?

  9. #9

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zouden ze niet beter contact opnemen met Mack?
    Naar wat ik hoorde, hebben ze dat gedaan nadat het andere bedrijf failliet ging.

  10. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dream Catcher is gewoon geen geschikte achtbaan voor VR, ongeacht welk VR-systeem erop staat. De baan is net te ruw daarvoor.

  11. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vandaag zat Bobbejaan Central in het park, toch enkele interessante zaken zien passeren.

    - Dreamcatcher (uiteraard) nog steeds zonder VR. Zouden ze er in slagen om dat nog voor augustus in orde te krijgen zelfs?
    - Eerste aftakelingen van nieuwigheden (Big Bang, letters van het fotopunt vallen al af...)
    - Nieuwe mascotte's, wel zeer geslaagd vind ik. Als het goed is, moet het gezegd worden.
    - De stuntshow Wicked Wheels ging ook in première, net als de Cowboy Town Celebrations, laatste zag er leutig uit op de foto's.
    - Spuuglelijke Fanta-stand naast de typhoon. Wat doet dat daar zelfs?

    Foto's: https://twitter.com/BJLCentral

    Ik ga hier niet verder doorgaan over mijn gevoel over dat park. Ze doen wel moeite, maar elke stap vooruit gaat ten koste van iets anders heb ik het gevoel altijd bij hun. Besparingen in TFC, VR die niet werkt (Mount Mara lag er vandaag ook een hele dag uit), korte openingsuren...

    Maar kijk, met de 2 shows doen ze weer een stapje in de goede richting, dat moet gezegd. Maar er is nog veel werk aan de winkel daar.
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #12

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Vandaag zat Bobbejaan Central in het park, toch enkele interessante zaken zien passeren.

    - Dreamcatcher (uiteraard) nog steeds zonder VR. Zouden ze er in slagen om dat nog voor augustus in orde te krijgen zelfs?
    - Eerste aftakelingen van nieuwigheden (Big Bang, letters van het fotopunt vallen al af...)
    - Nieuwe mascotte's, wel zeer geslaagd vind ik. Als het goed is, moet het gezegd worden.
    - De stuntshow Wicked Wheels ging ook in première, net als de Cowboy Town Celebrations, laatste zag er leutig uit op de foto's.
    - Spuuglelijke Fanta-stand naast de typhoon. Wat doet dat daar zelfs?

    Foto's: https://twitter.com/BJLCentral

    Ik ga hier niet verder doorgaan over mijn gevoel over dat park. Ze doen wel moeite, maar elke stap vooruit gaat ten koste van iets anders heb ik het gevoel altijd bij hun. Besparingen in TFC, VR die niet werkt (Mount Mara lag er vandaag ook een hele dag uit), korte openingsuren...

    Maar kijk, met de 2 shows doen ze weer een stapje in de goede richting, dat moet gezegd. Maar er is nog veel werk aan de winkel daar.
    Mmm, ik hoop dat ze Dreamcatcher VR snel in orde krijgen, want het wordt toch wel hoog tijd! Ook de letters die afvallen bij Big Bang zijn een zeer jammere zaak.

    De nieuwe mascottes zien er inderdaad goed geslaagd uit. Ik hoop dat die spuuglelijke emoji's weggeduwd hebben aan de inkom!

    De Cowboy Town Celebrations, vindt die dan plaats naast de Speedy Bob? Dat was toch de locatie voor een nieuw avonturenparcous? Of ben ik verkeerd?

    De Fanta-stand is iets dat jaarlijks terugkomt, ook in Walibi btw. Sponsoring é

    Is de nieuwe wachtrij bij TFC nu volledig op punt? Zijn hier al foto's van?

  13. #13

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    De Cowboy Town Celebrations, vindt die dan plaats naast de Speedy Bob? Dat was toch de locatie voor een nieuw avonturenparcous? Of ben ik verkeerd?
    Dat is in Slagharen wat je nu bedoelt

  14. #14

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Dat is in Slagharen wat je nu bedoelt
    Neen hoor, daar was er ook sprake van een kleinschalig avonturenparcours. Stond ook in het artikel met de nieuwigheden voor 2018

  15. #15

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Neen hoor, daar was er ook sprake van een kleinschalig avonturenparcours. Stond ook in het artikel met de nieuwigheden voor 2018
    Dat is er al, maar een echt avonturenparcours kun je dat niet noemen; eerder gewoon een kleine speeltuin. Tenminste, ik denk toch dat je dat bedoelt
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  16. #16

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Is de nieuwe wachtrij bij TFC nu volledig op punt? Zijn hier al foto's van?
    Volgens mij staat hij wel op punt. Ik heb er helaas geen foto's van maar ik zal toch een kleine omschrijving geven. Alle scènes van de voorshows zijn behouden maar enkel hebben ze nu eigenlijk geen nut meer. Van het moment dat je binnenkomt, loop je eigenlijk gewoon door alle scènes tot je aan het station komt waar een groep medewerkers staat te wachten. Ook de lift hebben ze behouden wat er vreemd uitziet. De liftdeuren aan beide kanten staan gewoon open zodat bezoekers kunnen doorlopen. Ook de "schatkamer" hebben ze nogal "verpest" door er lelijke hekken te plaatsen (hekken zoals in de wachtrij van 'Naga Bay'). Het stenen beeld dat begint te spreken is behouden. Dit begint om een bepaalde tijd te spreken. Vervolgens loop je door die lange gang met allemaal beelden tegen de muur. In die gang hebben ze een soort vreemde hekken geplaatst die in mijn ogen nogal overbodig zijn. Verder wordt het hele verhaal kort uitgelegd in het station zelf.

    Zodra ik nog eens in Bobbejaanland ben zal ik voor foto's zorgen.
    Laatst gewijzigd door SanderV; 18-07-18 om 19:21.

  17. #17

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Volgens mij staat hij wel op punt. Ik heb er helaas geen foto's van maar ik zal toch een kleine omschrijving geven. Alle scènes van de voorshows zijn behouden maar enkel hebben ze nu eigenlijk geen nut meer. Van het moment dat je binnenkomt, loop je eigenlijk gewoon door alle scènes tot je aan het station komt waar een groep medewerkers staat te wachten. Ook de lift hebben ze behouden wat er vreemd uitziet. De liftdeuren aan beide kanten staan gewoon open zodat bezoekers kunnen doorlopen. Ook de "schatkamer" hebben ze nogal "verpest" door er lelijke hekken te plaatsen (hekken zoals in de wachtrij van 'Naga Bay'). Het stenen beeld dat begint te spreken is behouden. Dit begint om een bepaalde tijd te spreken. Vervolgens loop je door die lange gang met allemaal beelden tegen de muur. In die gang hebben ze een soort vreemde hekken geplaatst die in mijn ogen nogal overbodig zijn. Verder wordt het hele verhaal kort uitgelegd in het station zelf.

    Zodra ik nog eens in Bobbejaanland ben zal ik voor foto's zorgen.
    Thanks! Zeer vreemd dan en zo jammer Ik had toch op een betere oplossing gehoopt, zoals ze ook in MPG gedaan hebben. Zaterdag ga ik zelf ook een kijkje nemen

  18. #18

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Eerste aftakelingen van nieuwigheden (Big Bang, letters van het fotopunt vallen al af...)
    Er is EEN letter gelost van het bordje boven het foto automaat hokje, niet letters...

  19. #19

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Bobbejaanland Central was gisteren in het park en liet het volgende weten :

    - Een aantal nieuwe aanduidingen bij wachtrij van de Revolution.
    - Nieuwe VR-brillen bij Mount Mara.
    - De muziek van Mount Mara speelt terug in de Revolution.
    - Dreamcatcher draait terug met VR, met brillen die lijken op de oude van Mount Mara.
    - De letter N bij het fotohuisje van Big Bang is terug hersteld.
    - Een aantal foto's van de aangepaste wachtrij van TFC.
    - Leuke postkaartjes van de nieuwe mascottes te verkrijgen in Cowboy Town.

    Foto's : https://bobbejaanlandcentral.weebly.com

  20. #20

    Unhappy Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
    - Nieuwe VR-brillen bij Mount Mara.
    - De muziek van Mount Mara speelt terug in de Revolution.
    Eerst de klok weg, nu de muziek ook? Bye bye Revolution, dus?

    Dom dat ze geld blijven verkwisten aan die VR-troep i.p.v. hem gewoon deftig op te knappen, want qua operations werkt het voor geen meter en de graphics zijn om bij te huilen. Belachelijk dat mensen daar anderhalf uur willen voor aanschuiven...

    Ach, BJL. Je kunt je er prima vermaken, maar voor elke stap vooruit (het rad van El Rio) zetten ze er twee achteruit (VR). Zonde.
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 22-07-18 om 22:22. Reden: "de stap zetten" i.p.v. "nemen" natuurlijk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •