X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 28 van de 29 EersteEerste ... 1826272829 LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 560 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
    Opvallend: Welp speelt zich af in de overdekte arena achteraan het park, maar de wachtrij start achter King Kong. Als ik dit artikel van Focus knack goed begrijp worden bezoekers dus met een oude legerbus tot aan de arena gebracht, waar het echte spookhuis start.

    “In Bobbejaanland blijken je geliefde kampgenoten bloedig aan hun einde te zijn gekomen. Een laatste nog levende leider roept op de daders te gaan pakken. Wie dapper is, stapt in een oude legertruck, zoals in de film, en belandt op het domein van Kai en de stroper, waar je opgejaagd wordt door bos, bus en de put waar de climax van de film zich afspeelt, met de nodige geluiden, beeldfragmenten, props en stervende en jagende acteurs. Hier kan ik zelfs met geuren werken. Onlangs kreeg ik bijvoorbeeld een best lekkere lijklucht aangeboden.”
    Heb het artikel neyt gelezen en dit lijkt me wel de waarschijnlijkste mogelijkheid. Achter de King Kong is trouwens een grote parking waar er gewerkt kan worden aan attracties. De ideale plek om legertrucks op en aan te laten rijden. Via het pad rondom het park en van de parking kunnen bezoekers dan naar de achterkant van de Arena gebracht worden.

    Ik heb het gevoel dat dit wel eens de sensatie van het Halloweenseizoen kan worden. Het stelt me gerust dat de regisseur ook nog eens gaat kijken. Zo zal alles perfect zijn.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Intussen heb ik het ook al elders gelezen en het lijkt inderdaad zo te zijn. Je wordt dus met een oude bus vervoerd naar de Arena achteraan, waar het echte werk start. De show van Professor Pickart is dus ook niet in de Arena, maar in de Desperado City? Op de website zie ik dat het plan werd aangepast.

    Ook even vermelden, dit jaar kan je je eigen angst laten filmen. Bezoekers krijgen een speciale cam mee, waarbij hun gezicht gefilmd wordt. Het filmpje verschijnt dan op de Halloween-website. Best leuk gedaan!

    Vorig jaar heb vond ik persoonlijk het Halloween event van Bobbejaanland het beste, met Childhood Fears als dé verrassing van het hele Halloween-gebeuren. Ik vermoed, net als Jak, dat ze dit jaar opnieuw met de eer gaan lopen met Welp.

    Zelf ga ik het tijdens de nocturne van 28 oktober gaan proberen.

    En oja, voor de liefhebbers. Dit jaar werd een vijfde nocturne toegevoegd op vrijdag 2 november...

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zaterdag hier ook eens een kijkje nemen, ben wel benieuwd naar die Welp. Hoewel Bobbejaanland verre van mijn favoriete park is heeft Halloween eigenlijk nog nooit teleurgesteld daar.

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Is er nogaltijd zoveel volk in de dreamcatcher VR?

    We gaan op 1 november..

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Is er nogaltijd zoveel volk in de dreamcatcher VR?

    We gaan op 1 november..
    1 november das een feestdag, gecombineerd met halloween verwacht dus maar heel wat drukte aan elke attractie

  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    1 november das een feestdag, gecombineerd met halloween verwacht dus maar heel wat drukte aan elke attractie
    Ja, maar geen nocturnus dan dus dat kan nog meevallen denk ik of...? Maar we gaan niet voor helloween speciaal want met een kindje van 2jaar en we hebben gezien dat ze schrik(paniek) heeft van clown maar van de 2 acteur in de eerste scary zone ( na de paardenmolen) had ze geen schrik lol. Een rare dochter heb ik, ik weet het...

  7. #7

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ja, maar geen nocturnus dan dus dat kan nog meevallen denk ik of...? Maar we gaan niet voor helloween speciaal want met een kindje van 2jaar en we hebben gezien dat ze schrik(paniek) heeft van clown maar van de 2 acteur in de eerste scary zone ( na de paardenmolen) had ze geen schrik lol. Een rare dochter heb ik, ik weet het...
    Het is misschien geen nocturne, maar hoe dan ook herfstvakantie en een feestdag, dus verwacht toch maar grote drukte...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #8

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De drukte hangt ook deels af van het weer en dat is heel hard te merken. Als het er regent zal er zeker minder volk rondlopen, maar natuurlijk is een dagje pretpark leuker zonder regen .

  9. #9

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hoe hebben jullie de laatste openingsdag al eens ervaren?

  10. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smartieke Bekijk Berichten
    Hoe hebben jullie de laatste openingsdag al eens ervaren?
    Ikzelf niet, maar van wat ik heb gehoord heb je grote kans op gratis ijsjes.

  11. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smartieke Bekijk Berichten
    Hoe hebben jullie de laatste openingsdag al eens ervaren?
    Meermaals, die is meestal vrij rustig, op het einde mag je de pompoenen mee naar huis nemen, wat grappige taferelen oplevert

  12. #12

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Meermaals, die is meestal vrij rustig, op het einde mag je de pompoenen mee naar huis nemen, wat grappige taferelen oplevert
    Inderdaad, vorig jaar zag ik mensen met een bolderkar vol pompoenen over de parkeerplaats lopen.

  13. #13

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    zou het zondag druk zijn?

  14. #14

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik heb ook lekkere soep gemaakt van een BJL-pompoen

  15. #15

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Ik heb ook lekkere soep gemaakt van een BJL-pompoen
    Zou dit het eerste geschreven bewijs zijn van iemand die dankzij Bobbejaanland lekker heeft gegeten ?

  16. #16

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Zou dit het eerste geschreven bewijs zijn van iemand die dankzij Bobbejaanland lekker heeft gegeten ?
    Haha, Eigenlijk vind ik het eten in BJL niet zo slecht in tegenstelling tot BWP en Plopsa(duur).

  17. #17

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Pretparken.be was afgelopen zaterdag uitgenodigd voor de officiële persopening van het nieuwe spookhuis Welp. We hebben een verslag geschreven dat je nu kan lezen. Tevens hebben we een beetje gefilmd en met de beelden een leuke trailer gemaakt.



    Wij waren alvast enthousiast over WELP . Benieuwd naar wat zij die BJL ook nog bezoeken ervan vinden. Je mag je ervaringen hier altijd posten

  18. #18

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Iemand die show in Desperado City al gezien?

  19. #19

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ziet er alvast heel knap uit! Ik wil het artikel pas na morgenavond lezen, wanneer ik het zelf ga ontdekken. Mijn verwachtingen zijn in elk geval zeer hooggespannen. Ook de show in Desperado City wil ik dan zeker eens gaan zien!

  20. #20

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik was er gisteren, een overrompeling was het zeker niet, en ik zal beginnen met de positieve punten:

    - horeca was goed, nergens wachten en alles was open.
    - dizz draaide met 5 karren en daardoor een korte wachttijd
    - welp en childhood of fears waren best goed

    Tot daar het positieve

    - park open tot 21u, attracties tot 20u. Om 21.20u konden we wegrijden op een bijna lege parking. Tja wat moet je als je vanaf 20u nergens meer in kunt..

    - om 10u naar revolution, deze zou al open moeten zijn... en waren er terug uit om 10.30u. Toen we er stonden moesten eerst alle brillen nog getest worden door het personeel zelf. Toen we vroegen waarom we niet konden instappen werden we keihard genegeerd.

    - bij sonar werd om 14.05u de poort opengedaan maar wel de verkeerde. Toen we 10 minuten later er bijna in konden werden de bezoekers op het juiste pad binnengelaten (nl. Het treinspoor) maar wij stonden nog op het andere pad, gevolg: geduw, getrek en gescheld... ik ben de rij uitgegaan en heb er dan maar de
    Operations manager bijgehaald. Hallucinante toestanden.

    - capaciteit spookhuizen is een drama, 1 uur voor welp (en dat is dus nog kort), 2 uur voor sonar ( horen zeggen van anderen)

    - childhood of fears opent normaal om 18.30u, helaas... pas om 18.55u zijn ze eraan begonnen. Kort na ons werd de wachtrij alweer dichtgegaan. Wachttijd: 1u45min. Een nieuw persoonlijk record voor mij! Er worden 15 man per keer binnengelaten en er wordt gewacht tot die 15 man kinderland terug uit zijn. Geen idee waarom? Hier kan je veel meer man en veel meer groepjes doorsturen. Belachelijk!

    - bij de santa fe kon je ook een 'blood burger' krijgen. Maar het personeel wist dat niet, we hebben ze er dan maar zelf op gewezen dat ze het hadden
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 28-10-18 om 10:03.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •