X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 29 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Naast de enquête van Bobbejaanland, heeft zusterpark Tusenfryd blijkbaar een gelijkaardige enquête waar uit exact dezelfde attractietypes kan gekozen worden. Bij Tusenfryd zijn de keuzes misschien zelfs nog vreemder. Waterattracties hebben ze echt wel genoeg. Ze hebben met Thors Hammer en Nightmare twee attracties met filmprojecties. De lanceerachtbaan hebben ze natuurlijk ook al. Rollercoasters zonder looping zijn er ook. Een vrijevaltoren lijkt me ook niks: ze hebben al een SpaceShot. De positie van interactieve shooter wordt ook al door Nightmare ingevuld. Enkel een simulator hebben ze niet echt.
    Ik stel me toch wat vragen bij het feit dat Bobbejaanland en Tusenfryd met dezelfde opties afkomen. Bij Bobbejaanland leek alles te hinten naar die lancering 'als een raket', maar wat is de bedoeling bij Tusenfryd dan? Deze enquête van Tusenfryd (misschien zijn er nog wel andere Parques Reunidos-parken met dezelfde enquête?) doet me toch nog meer vraagtekens zetten bij de bedoeling van die van Bobbejaanland...

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Een paar dagen geleden zag ik in een video van IMAscore het logo van Bobbejaanland voorbij flitsen. Het was hun jaaroverzicht van projecten waar zij in 2017 aan gewerkt hebben. Voor zover ik weet heeft Bobbejaanland geen soundtracks van IMAscore in het park(verbeter mij als ik fout ben). Misschien is het dus mogelijk dat we in 2018 muziek van IMAscore krijgen. Weten jullie hier iets meer over?


    Het logo flits heel kort voorbij op 1:55, als je het niet kunt zien kun je de snelheid van de video best op 0.25 zetten. Dan is het duidelijker zichtbaar.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Een paar dagen geleden zag ik in een video van IMAscore het logo van Bobbejaanland voorbij flitsen. Het was hun jaaroverzicht van projecten waar zij in 2017 aan gewerkt hebben. Voor zover ik weet heeft Bobbejaanland geen soundtracks van IMAscore in het park(verbeter mij als ik fout ben). Misschien is het dus mogelijk dat we in 2018 muziek van IMAscore krijgen. Weten jullie hier iets meer over?


    Het logo flits heel kort voorbij op 1:55, als je het niet kunt zien kun je de snelheid van de video best op 0.25 zetten. Dan is het duidelijker zichtbaar.
    Het zou me niet verbazen dat het gaat om soundeffects voor een of ander spookhuis tijdens Halloween.

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Als ik me niet vergis hebben zijn iets te maken met Sonar & Childhood Fears ...

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dat zou inderdaad wel kunnen maar, op de site van IMAscore zelf kan ik nergens terugvinden dat ze voor Bobbejaanland hebben gewerkt. Bobbejaanland staat ook niet tussen hun cliënten. Daarmee vond ik het nogal vreemd.

  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Bobbejaanland heeft zonet laten weten dat ze hun "Big Bang" gaan vernieuwen.



    Groot formaat: https://www.facebook.com/bobbejaanla...type=3&theater

    Naar mijn mening ziet het er goed uit!!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 15-01-18 om 21:38. Reden: Graag ook foto insluiten en niet enkel een link posten.

  7. #7

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ja oké, maar ze gaan toch met meer moeten afkomen hoor.
    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #8

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Een goede stap vooruit! Benieuwd of er ook dingen veranderen aan het nabijgelegen Monorail-station en het Reuzenrad. Stap voor stap raken ze er wel. In 2019 moet er wel iets nieuws komen!

    Weet er iemand trouwens welk soort thema dit is. Ik kan het moeilijk onderbrengen in een thema.

  9. #9

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Weet er iemand trouwens welk soort thema dit is. Ik kan het moeilijk onderbrengen in een thema.
    Ik weet ook niet goed of dit ook moet aansluiten bij Adventure Valley. Dit thema doet mij een beetje denken aan de banana battle maar toch met een beetje een cowboy-touch

  10. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik weet ook niet goed of dit ook moet aansluiten bij Adventure Valley. Dit thema doet mij een beetje denken aan de banana battle maar toch met een beetje een cowboy-touch
    Ja en er zit een vreemd paars mannetje in een bootje boven de uitgang. Een nieuw soort volkje dat ze introduceren?

  11. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ja en er zit een vreemd paars mannetje in een bootje boven de uitgang. Een nieuw soort volkje dat ze introduceren?
    Inderdaad een vreemd mannetje.

    Tot slot hebben ze nu ook de huisstijl toegevoegd op het huisje van de foto's. Krijgen we er nóg een nieuwe huisstijl bij?

  12. #12

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de Big Bang willen aansluiten bij Adventure Valley, er ligt een reuzenrad tussen de twee attracties. Ik denk eerder dat ze de stijl van El Rio willen doortrekken.


    Niets mis hiermee, maar op zich vind ik het niet meer dan een povere toevoeging aan een attractie die nu niet bepaald om een thema schreeuwde. Ik heb alvast nog nooit iemand horen klagen over het gebrek hiervan bij deze attractie. Waarom niet Oki Doki eens eindelijk een mooi stationnetje geven? Hopelijk is dit niet het enige dat we van Lichtaart horen en bouwen ze zulke onthulling op van 'leuk gedaan' naar 'wauw!'.

  13. #13

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de Big Bang willen aansluiten bij Adventure Valley, er ligt een reuzenrad tussen de twee attracties. Ik denk eerder dat ze de stijl van El Rio willen doortrekken.
    Ik weet het, andere tijden, maar herinner je de "jungle" zone nog die aan twee kanten van het meer lag met de Bobby Drop tussen die niet in jungle thema was, maar we moesten onze verbeelding gebruiken! Misschien hoort dit ook nog bij het Adventure thema en moeten we ook hier onze verbeelding gebruiken?

  14. #14

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    op zich vind ik dit wel een goede zet, als ze ook die hele zone aanpakken, van het pleintje na DC tot en met het reuzenrad, want dit was toch wel een doods stukje in het park

  15. #15

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik vind het er alvast tof uitzien. Volgens mij wordt het geen deel van Adventure Valley, maar zal het deel uitmaken van een nieuwe themazone waarin ook Dreamcatcher (met de nieuwe VR) deel van zal uitmaken.

    Net als sommige anderen hier hoop ik ook dat het thema nog wat verder uitgetrokken wordt met nog een paar attracties. Op die manier krijgen we een derde themazone in het park!

  16. #16

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik vind het er alvast tof uitzien. Volgens mij wordt het geen deel van Adventure Valley, maar zal het deel uitmaken van een nieuwe themazone waarin ook Dreamcatcher (met de nieuwe VR) deel van zal uitmaken.

    Net als sommige anderen hier hoop ik ook dat het thema nog wat verder uitgetrokken wordt met nog een paar attracties. Op die manier krijgen we een derde themazone in het park!
    DAn zou het bv DC, AZtek en reuzenrad kunnen worden en wie weet een extra speeltuin

  17. #17
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    We krijgen nog gelijk... iemand voorspelde "we zullen blij mogen zijn als er in 2018 een nieuwe glijbaan bijkomt"... Dit komt toch in de buurt: er wordt een glijbaan gethematiseerd.

  18. #18

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Het grootste nadeel aan VR vind ik de beleving en de sfeer in het park. Je kijkt naar een attractie (in dit geval een heel zichtbare achtbaan) en dat schept een bepaalde sfeer en verwachting. En als je deze attractie dan doet dan heb je (meestal) een vrij grote en abrupte sfeerbreuk, waarbij de verwachtingen ook serieus bijgesteld worden, al dan niet positief. En dat heb je nog eens als je de attractie verlaat. Wat dus wilt zeggen dat je sfeer geen continuïteit heeft, en dat de sfeeruitstraling van dat gebied ook minder sterk ervaren wordt. En laat net dat laatste iets zijn waar BJL een tekort aan heeft, dan stel ik me toch ook vragen bij deze zet.

    Bij Revolution/MM begrijp ik de VR meer, de baan zit toch verscholen en met VR past ze beter bij het themagebied. Spijtig natuurlijk dat deze baan een cultstatus heeft en dat er dus ontzettend veel bezoekers zijn die graag de non-VR versie doen, want anders zou de sfeer van dat gebied nog beter zijn, als iedereen MM gedaan heeft en niet de helft.

    Sowieso is dat nadeel van de sfeer door VR niet eigen aan BJL, maar gaat BJL wel meer moeite hebben om die sfeer in het park te krijgen, omdat ze net met een park zetten dat niet echt een rode draad heeft. Hopelijk kunnen ze het tegendeel bewijzen, maar ik vrees ervoor, dat is mijn inziens niet op 1 seizoen opgelost...

  19. #19

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Bij Revolution/MM begrijp ik de VR meer, de baan zit toch verscholen en met VR past ze beter bij het themagebied. Spijtig natuurlijk dat deze baan een cultstatus heeft en dat er dus ontzettend veel bezoekers zijn die graag de non-VR versie doen, want anders zou de sfeer van dat gebied nog beter zijn, als iedereen MM gedaan heeft en niet de helft.
    Alsof het de schuld is van de 'cultfanaten' dat die baan niet in het junglethema past. Met wat VR-brillen los je het themaprobleem niet op, de wachtrij en het station zien er uit als een vervallen hangar. Zelfs het nieuwe wachtrijgedeelte past niet bij het junglethema met al dat blauw licht, maar ziet er wel 'nice' uit moet ik toegeven.

    En om eerlijk te zijn is de VR ook gewoon niet goed. Dan kun je nog beter de gewone doen, ook al zijn de effecten zo verouderd. Povere PS1-graphics, er wordt nauwelijks gebruik gemaakt van de mogelijkheid om 360° in het rond te kijken, en de rijen puilen uit doordat het personeel het nauwelijks aankan om twee attracties tegelijkertijd te bedienen en het een eeuwigheid duurt vooraleer de trein kan vertrekken omdat ze de brillen moeten uitdelen. MM is een organisatorische ramp en ik zou het dan ook niet betreuren dat dit zou verdwijnen. Die 1 miljoen hadden ze beter gestoken in een serieuze renovatie van de ride. Het in ere herstellen van de originele projecties, nieuwe lichtshow, nieuw concept, rook- en misteffecten, nieuwe speakers, nieuwe wachtrij met technologsiche snufjes om u te zeggen en misschien zelfs een retracking op sommige plaatsen. Nu zal hetgeen ik opgesomd heb waarschijnlijk meer dan 1 miljoen kosten, maar dan zou de attractie toch weer heel wat jaartjes meekunnen en zijn de cultfanaten ook blij.

    En wat Dreamcatcher betreft: toch grappig hoe iedereen al zit te juichen terwijl ze enkel nog maar wat concept art hebben gezien. De vraag is natuurlijk hoe het er in het echt zal uitzien. Ik vrees dat het niet meer zal zijn dan de ombouw van Dizz naar Naga Bay. Een nieuw stationsgebouw en that's it, al ben ik blij dat die lelijke tipi's zullen verdwijnen. Hopelijk pakken ze de vuilzakkentunnel ook aan. Maar om dit nu echt "wauw" te vinden? Nah. BJL heeft véél meer nodig dan dit.

    Don't get me wrong, BJL is een leuk park en ik kan me er zeker en vast vermaken, maar ik denk toch echt dat ze daar aan grote nieuwigheden mogen beginnen denken, zeker als je ziet hoe de andere parken aan het uitbreiden zijn. Hetgeen ze de laatste 10-12 jaar hebben gezet, zijn attracties met een beperkte houdbaarheidsdatum. De 3D-cinema en Desperado City zijn al verdwenen, Banana Battle en King Kong zijn bijzonder onpopulair (bij BB is het zelfs zo erg dat hij maar tegen de middag opent en dan nog de helft van de boten leeg uitvaren), en bij Dizz/Naga Bay en de Caves puilen de rijen enkel uit door een gebrek aan capaciteit.

    We moeten rekening houden dat de meeste grote attracties die in BJL staan al 20 tot 30 jaar oud zijn. Revolution, El Paso en Indiana River leunen tegen de dertig aan en Dreamcatcher zit er zelfs al over. Zelfs Typhoon en Sledge Hammer, de laatste grote attracties die het park IMO heeft gezet, zijn ondertussen al bijna 15 jaar oud. Ja, voorlopig kan het park nog op deze 'ouwe meuk' teren, maar de vraag is hoelang nog. Er zal toch wel eens een moment komen waar ze óf die 'ouwe meuk' zullen moeten vervangen door nieuwe grote attracties (zoals Phantasialand), óf ze de 'ouwe meuk' zodanig zullen moeten updaten dat ze nog enkele jaartjes meekan (zoals de Amerikaanse Disney-parken of de Efteling), óf een combinatie van beide (hetgeen ik persoonlijk zou voor kiezen).

    Maar goed, dat is maar mijn persoonlijke opinie.
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 25-01-18 om 20:38.

  20. #20

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zolang ze dat herthematiseren maar niet aankondigen als de nieuwigheid van 2018 is het wel ok Hopelijk blijft het hier niet bij en wordt 2018 het jaar van het in-ere-herstellen van het park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •