X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 30 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 582
  1. #161

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vandaag kwam er een tweede enquête naar buiten bij Bobbejaanland. Dit keer vroegen ze niet naar welke nieuwe attractie jij graag zou zien willen komen, maar wel welk thema jij deze zou willen geven. Er wordt gevraagd naar een aantal 'standaard' thema's zoals spoken, archeologie, tropisch, mythologie, piraten, steenkolenmijn enz, maar ook naar serie-, film- en gamethema's zoals The Walking Dead, The Hunger Games, The Hobbit en Assasins Creed.

    Alle informatie vind je in het nieuwsbericht: http://www.pretparken.be/article/190...0Bobbejaanland
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #162

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Kan je voor de Smurfen kiezen?

    Theming naar een extern auteursrechtelijk beschermd merk/naam/product vind ik doorgaans knudde. Ik maak graag een uitzondering voor kinderattracties zoals die rond Spongebob in MPG. Wat doe je als de licentie verlopen is en/of het thema niet zo tijdloos blijkt te zijn? BJL kan de centen beter besteden aan onderhoud, nieuwe attracties, ruimere openingsuren, ...

    Misschien moet het park eens iets in Western-thema proberen!

  3. #163

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Mmm, toont precies weer gelijkenissen met de enquête van MPG... Ik vraag me af of we dit moeten toejuichen of bang afwachten...

  4. #164

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik heb nergens die enquête gezien, waar passeerde ze? Het zijn toch andere dingen dan wat we bij Moviepark zagen: dus ik vermoed dat het idee van die enquête van hogerop komt en ze lokaal wat opties mogen invullen.

    Mijn grootste schrik is dat men massaal op een IP-gerelateerd thema zal stemmen, waaruit Bobbejaanland concludeert dat hun huidige themazones Adventure valley en Western niet meer in de smaak vallen. Waarna ze die herthemen naar iets filmgerelateerd waar ze na enkele jaren de licentie voor kwijtspelen.

    En dan beste kinderen... zijn we hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt... nog verder van kant.

  5. #165

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik heb nergens die enquête gezien, waar passeerde ze? Het zijn toch andere dingen dan wat we bij Moviepark zagen: dus ik vermoed dat het idee van die enquête van hogerop komt en ze lokaal wat opties mogen invullen.

    Mijn grootste schrik is dat men massaal op een IP-gerelateerd thema zal stemmen, waaruit Bobbejaanland concludeert dat hun huidige themazones Adventure valley en Western niet meer in de smaak vallen. Waarna ze die herthemen naar iets filmgerelateerd waar ze na enkele jaren de licentie voor kwijtspelen.

    En dan beste kinderen... zijn we hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt... nog verder van kant.
    Via een nieuwsbrief werd deze verspreid Ik heb inderdaad ook schrik dat men voor een IP gaat kiezen. Dat gaat niet passen in BJL volgens mij.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #166

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zelf ben ik wel fan van de serie "The Hunger games" (ik heb daar zelfs drie lange verhalen over geschreven die op een website voor fanfictie-schrijvers gepubliceerd staan). Maar ik zie zoiets niet direct passen in Bobbejaanland. En inderdaad, je loopt een reëel risico om vroeg of laat problemen te krijgen met copyright-toestanden. Dan heb ik liever een algemeen thema waar niemand eigendomsrecht op kan claimen.

    Ik ben als sinds mijn kleuterjaren niet meer in Bobbejaanland geweest, maar heb begrepen dat het hele park oorspronkelijk rond western en cowboys gebouwd was? Volgens mij zullen mensen het dan altijd daarmee associëren en kunnen ze dus beter dat thema in ere herstellen.
    Once you sit back, you never go back.

  7. #167

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    maar heb begrepen dat het hele park oorspronkelijk rond western en cowboys gebouwd was? Volgens mij zullen mensen het dan altijd daarmee associëren en kunnen ze dus beter dat thema in ere herstellen.
    Dat is ook niet helemaal waar. Bobbejaanland was in oorsprong vooral een attractiepark met af en toe een attractie die wel een uitgesproken thema meekreeg. Het is pas vanaf Parques Reunidos dat ze zoeken naar zones en thema.

  8. #168

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    IP zou volgens mij prima werken voor Bobbejaanland en zou niet na enkele seizoenen stiekem worden afgevoerd... Kijk maar naar hun mooie Smurfenzo- oh, laat maar.

    Of kijk naar het nog steeds razend populaire Ukiland, dat zegt ook genoeg.

    Ik denk trouwens dat de Hobbit en the Hunger Games budgetgewijs toch helemaal niet mogelijk mogen zijn voor Bobbejaanland? Misschien dat ze beter een Safety-First licentie kopen, dan houden ze misschien nog wat geld over voor een attractie groter dan een kikkermolen.

  9. #169

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Nee, ook hier hetzelfde gedacht, geen IP's in Bobbejaanland aub...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #170

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zou het kunnen dat die IP-licenties in een pakket zijn aangekocht door PR en zodoende aan BJL worden opgedrongen?
    Feit is wel dat een park veel meer knuffelbeesten, T-shirts e.a. verkoopt met die IP's erop (zie wederom MPG).
    Beide partijen (PR en de IP-eigenaars) met dollartekens in de ogen en een korte-termijn-visie, zouden dit als win-win kunnen beschouwen.
    Hopelijk ben ik met deze gedachte goed fout.

  11. #171

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Zou het kunnen dat die IP-licenties in een pakket zijn aangekocht door PR en zodoende aan BJL worden opgedrongen?
    Dit zou waarschijnlijk wel kunnen kloppen, aangezien er een aantal IP's zijn die al voorkomen in andere PR parken. Bv. Walking Dead in MPG, Hunger Games in Motiongate Dubai...

  12. #172

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Parques reunidos is samen met lionsgate van plan om een indoorpark te zetten op Times Square in NY. Waarschijnlijk dat ze dan die licenties dan ook in andere parken mogen gebruiken. Hetzelfde als we hebben gezien met Walking dead.

    Maar voor mij moet t niet, zet die IP in Moviepark daar komt het naar mijn mening beter tot zijn recht, niet in bobbejaanland.

    Licenties als game of thrones, Thor en The Hobbit/Lord of the the rings zijn te duur of licenties die ze niet kunnen gebruiken (Thor=Disney) dus ik snap niet waarom ze op de lijst staan behalve dat het meer om de sfeer is die ze willen scheppen.
    Laatst gewijzigd door Benji007; 27-01-18 om 20:02.

  13. #173

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Via een nieuwsbrief werd deze verspreid Ik heb inderdaad ook schrik dat men voor een IP gaat kiezen. Dat gaat niet passen in BJL volgens mij.
    Maar hoe kom je op die nieuwsbrief? Ik heb me al meermaals aangemeld en nog nooit reactie hierop gekregen...

    Wat betreft de IP's, voor mij hoeven deze ook niet. In Plopsa-parken horen ze zeker thuis, dus laat IP's hier maar passeren. Indien ze zo graag film-IP's willen aantrekken in Bobbejaanland, dan moeten ze meteen alles in een filmjasje stoppen en kunnen ze het park hernoemen naar Movie Park Belgium. Klinkt misschien ook wat internationaler dan.

    Zoniet, gelieve zich dan te houden aan tijdloze, IP-loze themazones die voor meer sfeer zorgen, zonder snel gedateerd te zijn.

    De redenering die werd aangehaald dat bepaalde IP's aangekocht werden en in meerdere parken gebruikt kunnen worden klinkt inderdaad heel logisch, en zal hier en daar ook wel passen, maar om dan in bepaalde parken 1 attractie in filmthema te steken, zal volgens mij weer eerder averechts werken... Tenzij ze het hele park meteen omtoveren in een Hunger Games park bvb.

    Neen, gebruik die IP dan in de parken waarvoor het geschikt is, zoals MPG, Parque Warner, Motiongate...

  14. #174

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Maar hoe kom je op die nieuwsbrief? Ik heb me al meermaals aangemeld en nog nooit reactie hierop gekregen...
    Geen idee... Ik krijg hem gewoon en kan me niet meer herinneren wanneer ik me hiervoor heb aangemeld, jaren geleden wellicht. Ik denk dat de links ook persoonlijk zijn en dat het dus geen zin heeft dat ik 'mijn' link ga doorgeven.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #175

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Werken en sculptering zijn aan de gang bij Dreamcatcher:





    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #176

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zozo; die sculptering ziet er lekker duurzaam uit... :^)

    Zag net op de facebook van BBJ dat er trouwens net als de MM en de Revo, er aparte wachtrijen zullen zijn en je dus kunt kiezen voor al dan niet VR.

    Schattig hoe BBJ dat op facebook ook telkens verdedigt als hun 'monument'. Als je een attractie lekker oud laat worden en verloederen krijgt hij automatisch een 'monument' status daar. Easy peasy.
    Laatst gewijzigd door Joran; 29-01-18 om 18:01.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #177

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Geen idee... Ik krijg hem gewoon en kan me niet meer herinneren wanneer ik me hiervoor heb aangemeld, jaren geleden wellicht. Ik denk dat de links ook persoonlijk zijn en dat het dus geen zin heeft dat ik 'mijn' link ga doorgeven.
    Geen probleem hoor, op het forum kunnen we gelukkig ook reageren

    Op Facebook reageerden ze vandaag ook op een aantal vragen van fans / bezoekers. Enkele vaststellingen:
    - Je zal Dreamcatcher ook nog steeds zonder VR kunnen beleven: Net als bij Revo/MM zal een deel van de trein met en een deel van de trein zonder VR voorzien worden.
    - Er zullen 2 wachtrijen zijn: 1 met en 1 zonder VR.
    - De handling van de brillen is een stuk vereenvoudigd en het station wordt aangepast. Er zijn dus lessen getrokken uit MM en ze beloven heel wat maatregelen te treffen om de wachttijd zoveel mogelijk te beperken.
    - Op Facebook zullen nog meer updates volgen van de werken.

  18. #178

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    "Het verloop van het station wordt aangepast", eindelijk poortjes per bakje? Dat zou al een verzuchting zijn voor de capaciteit!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  19. #179

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Maar de helft van de trein voorzien voor VR's? Dus moet er helemaal niet met een aparte trein gedraaid worden voor VR en niet VR. Ik verwacht dat ze de openingsprocedure van Dreamcatcher dus ook niet gaan aanpassen, en de dag ingaan met één trein. Dat word dus als je de klassieke Dreamcatcher wil doen een dubbel zo trage rij...

  20. #180

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Maar de helft van de trein voorzien voor VR's? Dus moet er helemaal niet met een aparte trein gedraaid worden voor VR en niet VR. Ik verwacht dat ze de openingsprocedure van Dreamcatcher dus ook niet gaan aanpassen, en de dag ingaan met één trein. Dat word dus als je de klassieke Dreamcatcher wil doen een dubbel zo trage rij...
    Ik mag hopen dat ze meteen starten met twee treinen. Tenzij dat ze beslissen om de VR wachtrij pas tegen de middag te openen op het moment dat ze met twee treinen gaan rijden...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •