X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17
  1. #1

    Cool [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Op dit ogenblik (en tot en met 3 december) kun je via de webshop van Slagharen een Gold abonnement kopen aan €38,25 . Deze bied onbeperkt toegang tot Slagharen, Bobbejaanland en Movie park Germany.

    https://www.slagharen.com/nl/subscription-order

    Jammer genoeg wordt dit abonnement niet per post verstuurd,...

    mvg.
    maxim

  2. #2

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Een BJL-abo met grotendeels dezelfde voordelen was midden aug. € 59 Da's gauw € 20 meer, maar je had er wel nog een (na)zomer en herfst profijt van. Voor krenterige pretpark-veelvraten als mezelf is dit enerzijds super, anderzijds mikt een park(groep) zodoende iets te veel op paupers en blijft geld voor investeringen mogelijk achterwege.

  3. #3

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Spijtig dat men het niet met de post verstuurt, anders kocht ik er meteen één. MPG wilden we al doen volgend jaar, BJL is een vaste waarde en met dat abonnement zou ik misschien Halloween ook eens gaan meepikken. Als je dan ook nog eens 15% korting op overnachten krijgt in Slagharen zelf, wat we waarschijnlijk ook wel weer gaan doen volgend jaar... Om dit een fantastisch aanbod te noemen zou dan nog bijna een understatement zijn.

  4. #4

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    rij toch gewoon eens op een weekenddag in nov of dec naar daar, dan heb je je abo al in handen...

  5. #5

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    rij toch gewoon eens op een weekenddag in nov of dec naar daar, dan heb je je abo al in handen...
    Niet iedereen heeft een auto ter beschikking, beetje kortzichtige reactie dit.

  6. #6

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    no offence hoor; maar ik meende te lezen dat een bezoek MPG op de planning staat en de vraagsteller opnieuw wil gaan overnachten in Slagharen...
    Nodig desnoods iemand mét auto uit om samen te rijden, en trakteer de chauffeur op een dagje Slagharen; je krijgt bij je gold-abo toch 5 kaartjes voor introducéés aan -50%.....

  7. #7

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    rij toch gewoon eens op een weekenddag in nov of dec naar daar, dan heb je je abo al in handen...
    Dat zou ik precies toch niet doen als je niet voor gesloten deuren wilt staan
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #8

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Dat zou ik precies toch niet doen als je niet voor gesloten deuren wilt staan
    Vanaf dit weekend tot eind december is het park toch elk weekend geopend?

  9. #9

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Vanaf dit weekend tot eind december is het park toch elk weekend geopend?
    Oeps... ik las 'weekdag' in plaats van 'weekenddag' zie ik nu. Inderdaad, in het weekend is het park wel gewoon open, zelf ook al een tripje gepland.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #10

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    ah, breng dan een abo mee voor onze PP-vriend hier.....Dat moet toch te regelen zijn?

  11. #11

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    ah, breng dan een abo mee voor onze PP-vriend hier.....Dat moet toch te regelen zijn?
    Ik vrees van niet, aangezien dat met pasfoto etc gaat werken.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #12

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Of koop een Bobbejaanland Silver pas die ook in promotie staat. Enkele Euro's duurder, maar ze sturen het wel op...

  13. #13

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    inderdaad black Friday promo 45 EUR voor de silver-pas: https://www.bobbejaanland.be/plan-je...SAAEgJovPD_BwE

  14. #14

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Al die reacties, dat zag ik niet aankomen.

    Ik zal de BJL Silver-pas dit weekend eens bekijken. Zie dat de promo maar tot 30 november loopt, help Spijtig dat er geen parking inzit, maar tot daar. Ook de overnachtingskorting in Slagharen zit hier natuurlijk niet in, maar we moeten sowieso nog bekijken wat we gaan doen gezien we volgend jaar niet meer in zo'n cowboy cottage kunnen (waarom is dat eigenlijk, dat het aantal volwassenen beperkt is tot 2? Iemand?). Bedankt voor de tips :-)

  15. #15

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Al die reacties, dat zag ik niet aankomen.

    Ik zal de BJL Silver-pas dit weekend eens bekijken. Zie dat de promo maar tot 30 november loopt, help Spijtig dat er geen parking inzit, maar tot daar. Ook de overnachtingskorting in Slagharen zit hier natuurlijk niet in, maar we moeten sowieso nog bekijken wat we gaan doen gezien we volgend jaar niet meer in zo'n cowboy cottage kunnen (waarom is dat eigenlijk, dat het aantal volwassenen beperkt is tot 2? Iemand?). Bedankt voor de tips :-)
    Bij een BBJ Gold Pass heb je wel je parking erbij

  16. #16

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    ook in Bottrop doen ze mee: 49 EUR, incl een gratis bijkomend ticket voor een vriend...
    https://www.movieparkgermany.de/nl

  17. #17

    Re: [Slagharen] abonnement GOUD 2018 - €38,25

    We hebben dan uiteindelijk 3 BJL-abonnementen besteld, deze zijn vandaag toegekomen maar we staan er maar met een lang gezicht op... Letterlijk, de foto's zijn namelijk platgedrukt. voor een Golden Pass moet je een vierkante foto uploaden dus heb ik mijn pasfoto eens uitgebreid met een wit vlak links en rechts om mijn voorhoofd en kin niet te moeten afsnijden om toch aan een vierkant te geraken, dit keer hadden we, dat indachtig, ook weer vierkante foto's gebruikt maar blijkbaar moesten het nu rechthoekige portretfoto's zijn. Zeg dat dan!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •