Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Trauma is natuurlijk een groot woord ... maar er is inderdaad één en ander mis gelopen tussen mij en Phantasialand. Dat verhaal heb ik nooit helemaal van begin tot einde verteld omdat ik de andere forumleden er niet nodeloos mee wou lastigvallen. Maar nu iemand mij rechtstreeks de vraag stelt, zal ik een eerlijk antwoord geven.
...
Ik weet dat er véél ergere problemen zijn in de wereld. Maar het blijft toch wel jammer dat het zo is gelopen.
Wie zijn wij om over jouw 'auto-angst' (als ik het zo mag noemen) te oordelen? Respecteren hebben is het minste wat we kunnen doen misschien vermindert/verdwijnt het met de tijd, ik hoop het voor jou

Voor de rest: in het beleid van elk park zit wel een gat, of heel vaak zelfs veel meer dan één. Dit is een perfect voorbeeld van een gat in het beleid van Phantasialand. Maar desondanks vind ik het een geweldig park. Ik ken parken die veel minder hoog scoren, onder andere omdat er nog veel meer gaten in hun beleid zitten. Een perfect park bestaat niet, Phantasialand heeft dan wel tal van andere geweldige eigenschappen. Misschien moet je het zodra je de kans hebt gewoon eens proberen en daarna nog eens oordelen