Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 87 van de 87

Onderwerp: [Efteling] 2018

Re: [Efteling] 2018

Het onderhoud bij Sneeuwwitje is nu afgerond.
    Dit is het resultaat:

De laatste keer dat ik er was ontbrak er zoveel decoratie op de treinen dat het nauwelijks gaat opvallen als ze er een kale trein opzetten.

Wel positief dat ze aan de capaciteit proberen te werken van de baan.
    Laatst gewijzigd door Ignace; 09-06-18 om 23:33.
    Mit Liebe Gemacht!

De lichtjes in de Koningszaal werken nu. De complete belichting in de scene is aangepast: het begint donker, en zodra Pardoes zijn betovering uitspreekt begint de zaal te leven.

Hmm, toch spijtig denk ik. Ik snap niet vanwaar dit idee plots kwam? In welk paleis heeft de Efteling dit al zien hangen? Ook nu het nog eens donker is gemaakt, zie je veel minder de afwerking en details. Die moonflowers maakten het ook feestelijk en een echte 'dansvloer', spijtig dat dat allemaal plaats heeft moeten ruimen door de partyverlichting.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Ik ben er ook niet van gecharmeerd. Maar ik geloof wel dat ik begrijp waar het vandaan komt. Dat de slotscène van de attractie een beetje een anticlimax is, is een vaak gehoorde commentaar.
    Ik denk dat ze dat hiermee wilden recht trekken, maar ik geloof nooit dat je dat probleem met wat simpele partylichtjes kan verhelpen. :/

Enkele nieuwtjes op een rij:
    - De problemen bij de Bob blijven aanslepen, waardoor deze t.e.m. vrijdag gesloten blijft. Laten we hopen dat deze zaterdag heropent!
    - Enkele grote attracties krijgen een groter onderhoud dit jaar: Fata Morgana (03/09 - 19/10), Vogel Rok (17/09 - 09/11) en Carnaval Festival (12/11 - 21/12)
    - De reclameborden langs de toegangsweg naar de Efteling worden (eindelijk) weggehaald.
    - Verwacht wordt dat later dit jaar een nieuw restaurant opent aan de ingang van het park, op het Dwarrelplein. Dit restaurant zal uitgebaat worden door La Place en doet hopen op een restaurant dat ook na sluitingstijd maaltijden aanbiedt.
    - Intussen kan je al terecht bij de Corona Bar, nabij Piraña, waar je o.a. cocktails en nacho's kan bestellen.
    - De duiven in het Sprookjesbos worden niet langer gekleurd, maar zijn gewoon wit!
    - Sinds kort kan je met de 'Magische Kijker' met augmented reality naar de Siervijver kijken, waar draken overheen vliegen.
    - Nog meer magie komt tevoorschijn als het regent: een nieuwe, magische paraplu verkleurt als er regendruppels op vallen.
    - Voor Symbolica werd een nieuw interactief podium gebouwd waarop je als koppel elk een voet kan steken in een Pardoes-schoen, om zo een magisch hart te activeren.
    - Deze zomer kunnen gasten van de vakantieparken een gratis shuttlebus gebruiken om van hun vakantiepark naar het park gebracht te worden. Het is een proefproject, waarbij je ook op voorhand moet reserveren.

Ik ben zaterdag in de Efteling en ik hoop echt op een ritje bob, het is wegens al die technische problemen al ellenlang geleden dat ik er nog eens een ritje kon op maken!

Ik snap niet goed wat het probleem is met dat dwarrelpleinrestaurant. Dat plein is zo leeg en onaantrekkelijk. Waarom plaats de Efteling daar zelf niet eens een karaktervol restaurant? Polle's Keuken zit op sluitingstijd steeds vol, als je belt om te reserveren ben je er meestal aan voor de moeite! Veel gasten hebben dus blijkbaar echt wel zin om 's avonds nog in het park te tafelen. Een restaurant net aan de uitgang is dan toch ideaal? Hoewel la place wel fijne dingen voorschotelt, zal dat restaurant niet zo Eftelings aangekleed zijn, wat jammer is.

Die augmented reality ga ik zaterdag ook eens uitproberen. EftelWesley postte er al een video van. Die draken hebben wat weg van de Terzielers uit de Harry Potterfilms. Niet echt Eftelings, en al helemaal niet passend bij het Reizenrijk dat je vanuit de verrekijker ziet. Kan wel een fijne gimmick zijn, moesten ze er ten minste toepasselijke figuren invoegen.

Forum Rechten