X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Efteling] 2018

    Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het ze lukt om hem zonder problemen in elkaar te zetten. Stel dat hier ook weer zo'n fiasco optreedt zou dit toch een facepalm-moment van formaat zijn, eerlijk, dat park dat nooit eens iets speciaals probeert en daardoor ook in het verleden nog nooit problemen heeft gehad... aheum... Even een korte zijsprong en ik zweer het, dit is niet gezeverd: ik was op weekend van vrijdag tot zondag en ik was vrijdagavond nog aan mijn neef aan het vertellen over het DVH-gedoe en dat ze nu Python aan het vervangen zijn, volgens een niet geheel standaard procedure. Dat alles vertelde ik een klein beetje op spottende wijze, en na mijn vertelling deed ik dit forumtopic open om hem wat bouwfoto's te laten zien en toen las ik Yelle's post. Je kan je zijn (en mijn) reactie wel voorstellen, denk ik.

    Goed, terug ontopic - ik was net het nieuwe bouwfilmpje van Eftelwesley aan het bekijken van de voortgang van vandaag en ik zag dit: (edit, technische forumvraag: ik slaag er weer niet in de video vanaf 50 seconden te laten beginnen met de manier waarop dit forum de video's embedt, is er een manier waarop dit kan of is dit gewoon niet mogelijk?)



    Ik schrok me dood, niks gebeurd maar dat had slechter kunnen aflopen als je 't mij vraagt! Of overdrijf ik?

    Nog een hoopje dingen (sorry, maar elke video die ik bekijk levert meer vragen op ):
    - Het hele remsysteem wordt blijkbaar ook vervangen. Wat is dan eigenlijk de reden dat dat stuk baan is blijven staan?
    - Zou de speciale supportstructuur onder de first drop de reden zijn dat de baan pas onderin het dal van de first drop overgaat op de nieuwe (= de plaats waar volgens mij de meeste krachten worden opgebouwd, vreemd?)
    - De baan is een beetje vloeiender gemaakt dan de vorige, maar de aanpassingen zijn wel iets groter dan ik dacht. Zo gaat de bocht na de loopings bijvoorbeeld een stuk wijder dan de vorige (te zien aan de supports die vroeger recht waren en nu schuin, maar wel op dezelfde fundering staan). Ik word toch meer en meer fan van deze hele operatie, het zal gewoon een betere achtbaan zijn achteraf. Efteling had in mijn ogen van in het begin in hun communicatie beter gezegd dat de baan volledig geoptimaliseerd zou worden ipv alleen te benadrukken dat het ritverloop niet veranderde vind ik, maargoed. Ik vind het positief, maar ik hoop dat er nu niet te veel mensen teleurgesteld gaan zijn dat hij toch wel wat veranderd is.
    - Als je nu naar de twee loopings kijkt zijn ze zeer duidelijk verschillend. Ik weet dat die van de vorige baan ook niet identiek waren, de tweee stond altijd al lager dan de eerste, maar er is iets dat het nu veel opvallender maakt vind ik, maar wat? Is de tweede nu ronder dan de eerste? Of zijn al die foto's gewoon uit een perspectief genomen van waaruit de oude baan nooit gefotografeerd is geweest?
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 13-02-18 om 00:24.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •