Pffff,

Als ik bepaalde reacties zo zie vraag ik me af wat ik eigenlijk nog op dit forum kom doen...
Velen onder jullie zouden beschaamd moeten zijn. Zeker als je jezelf pretparkfan , of zelfs kenner wil noemen.

Een pretpark heeft zoals elke zelfstandige zaak een sluitingsuur, verwachten dat een wachtrij openblijft tot dat sluitingsuur getuigd al van weinig inzicht. Operatoren moeten deze wachtrij nog wegwerken en hoe langer deze is hoe later zij kunne beginnen aan hun taken na het afsluiten van de attractie. Wie een paar minuten voor tijd nog in een wachtrij gaat staan heeft me dunkt geen enkel respect voor deze operatoren (die dan , en zeker in Nederland onbetaald mogen overblijven).

Wat het aangeven van de wachttijden betreft : als die op het einde verkeerd worden weergegeven, wie zegt dat dat doelbewust is? Ik zie hier weer veel reacties van 'liegen' en 'not done', maar al bij stil gestaan dat die personen andere dingen hebben te doen vanaf een bepaald uur? Nog nooit gehoord van een planning? De rommel die jullie achterlaten opkuisen bvb? Zorgen dat er 's morgens al niet te veel kuiswerk meer is dag nadien...

Het park en de attracties hebben een sluitingsuur, punt! En het personeel verdient ook zijn rust zonder dat jullie die moeten gaan beoordelen. Ben beschaamd om lid te zijn van dit forum in jullie plaats.