Ik heb er geen flauw benul van waar je het over hebt. Video volledig bekeken, niets vreemds gezien. Kun je aangeven wat er gebeurd? of waar in de video?

Waarom bepaalde delen track zijn blijven staan is voor ons eigenlijk ook een raadsel. De remsectie vangt normaal toch de kracht op om de trein tot stilstand te brengen, dus je zou wel verwachten dat daar de nodige slijtage aan is. Hetzelfde voor het laaste stuk van de first drop (het deel dat van drop naar recht gaat). Dat de aparte supportstructuur hiermee samen hangt, heb ik ook al gespeculeerd (zie eerder in dit topic). De nieuwe track lijkt me aanzienlijk zwaarder, wellicht dat de oude supports dat niet kunnen dragen? Maar dan nog: Voor de hele baan zijn ook de supports vervangen, dus waarom zou je dat rondom de first drop niet ook doen?

Dat de track is aangepast viel me ook op. Ook de ingang naar de kurketrekker ziet er vloeiender uit. Stel je zou door de kurketrekkers heen kijken, zou je vroeger een circel zien. Nu lijkt het meer ee omgekeerde U te zijn.

Of de loops echt anders zijn durf ik niet te zeggen. Zelf heb ik het idee dat ze enkel wat verder uit elkaar staan.