X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Efteling] 2018

    Vandaag in de Efteling geweest. Gisteren zijn er nieuwe baandelen en supports toegeleverd voor de Python en is men richting de eerste kurkentrekker gegaan. Ik heb me door een Eftelingfan vandaag laten vertellen dat vandaag de eerste kurkentrekker gepland stond maar daar is totaal geen werk van gemaakt. Er zouden nl. problemen zijn.
    Men was vandaag druk bezig aan de eerste looping. Koorden waren opgespannen aan baandelen en supports en men was aan alle bouten bezig met hoogtewerkers. Onder de overgang van oude track naar nieuwe, het gat dat maar niet opgevuld wordt, ligt nu ook het verbindingsstuk. Blijkbaar zou het stuk niet passen en zijn ze aan het proberen de looping wat te verschuiven/forceren om hem toch te laten passen.
    Op het einde van de dag waren ze er nog steeds mee bezig en waren er geen nieuwe trackdelen geplaatst. Hopelijk lopen ze geen vertraging hiermee of gaan ze de baan niet forceren!
    Let op: ik heb het me maar laten vertellen en is dus een gerucht, maar het leek er effectief wel op dat er iets mis was met de eerste looping aangezien ze hier ineens terug constant mee bezig waren.

    Foto's en filmpje:













    Foto's en video: © Yelle Kleykens - Pretparken.be
    Laatst gewijzigd door yelle8; 09-02-18 om 23:26.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •