Hahaha, geniale actie van de Efteling!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik na een lange werkdag nogal moe ben en mijn aandacht werd ook nog eens afgeleid door mijn ouders die zitten te roepen dat het eten klaar is. En de eerste 15 seconden van het filmpje zijn uiteraard volledig correct. Maar desondanks vond ik het toch een erg bizar idee, baby's in een achtbaan zoals de Python .... en ergens iets over de helft van het filmpje besefte ik dat we vrij dicht tegen 1 april aan zitten. Bij het allerlaatste beeld - waar de datum 1 april verschijnt - begon ik al helemaal te twijfelen aan de geloofwaardigheid hiervan!

Ik zou het misschien iets eerder hebben doorgehad als ik niet moe en afgeleid was. Maar alsnog ben ik opgelucht dat ik er eigenlijk niet écht ingetrapt ben, want ik voelde dus wel dat er iets niet klopte ... en ik had gelijk

Maar die Maxi-Cosi in Pythonkarretjesstijl, die mogen ze wat mij betreft echt maken en in de souvenirwinkels van de Efteling verkopen. Zeer mooi kinderzitje! Zoals het mar niet dient om baby's echt in de Python te steken natuurlijk

@Talocan: Proficiat om in jouw post te doen alsof het om een "echt" bericht gaat, want zo hoort het ook bij 1 aprilgrappen!