X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

  1. #41

    Re: [Efteling] 2018

    De oude moeren die je kan kopen zaterdag zullen 30 euro kosten. (Brooon)

    Wel vervelend dat we nog altijd niet weten hoe ze eruit gaan zien. Hoe moet ik dan weten of ik moet gaan om er een te kopen?

  2. #42

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    De oude moeren die je kan kopen zaterdag zullen 30 euro kosten. (Brooon)

    Wel vervelend dat we nog altijd niet weten hoe ze eruit gaan zien. Hoe moet ik dan weten of ik moet gaan om er een te kopen?
    Dat weten we wel hoor, heeft het park onlangs gedeeld via facabook


  3. #43

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Dat weten we wel hoor, heeft het park onlangs gedeeld via facabook

    Helaas kun je deze moer alleen maar winnen bij een wedstrijd.
    De moer die te koop zal zijn in de Efteling is
    Naam:     650x370-winactie-python-moer.jpg
Bekeken:  1107
Groote:   19,4 KB

    bron:https://www.efteling.com/nl/blog/sou.../python-moeren

  4. #44

    Re: [Efteling] 2018

    Oh, dat heb ik gemist. Wat vreemd dat de ooo-vrienden hier geen artikel over geschreven hebben, of zouden ze toch af willen van het imago uit de dagen dat steeds de helft van de berichten op de homepage over de Efteling ging?

    Anyway, ik had eerlijk gezegd wel iets creatievers verwacht, maar ok

    Opmerking: even de post opgezocht en in de reacties lees ik (posts van het Efteling-account zelf):

    j€ kunt deze speciale moeren all€€n winn€n! (klik)

    We verkopen kleine(re) varianten (5x5x7cm) die je vanaf 31 maart kunt kopen voor 30,- De oplage is 500 stuks! (klik)

  5. #45

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Oh, dat heb ik gemist. Wat vreemd dat de ooo-vrienden hier geen artikel over geschreven hebben, of zouden ze toch af willen van het imago uit de dagen dat steeds de helft van de berichten op de homepage over de Efteling ging?
    Staat verscholen onder het artikel van de nieuwe python pins. Met een linkje naar een artikel uit januari.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  6. #46

    Re: [Efteling] 2018

    Je kind je eerste credit laten beleven, dat kan vanaf nu op dag 1 al. Maakt het principe van de babyswitch ook meteen overbodig.

    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  7. #47

    Re: [Efteling] 2018

    Haha fantastisch! Dit moet de beste 1 aprilgrap zijn die ik een pretpark ooit heb zien doen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #48

    Re: [Efteling] 2018

    Ocharme die medewerkers bij de Python, die gaan de eerste weken waarschijnlijk behoorlijk wat discussies krijgen met bezoekers die met hun baby willen instappen .

    Leuk gevonden, alleen jammer dat 1 aprilgrappen alleen maar echt grappig zijn op 1 april.

  9. #49

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Haha fantastisch! Dit moet de beste 1 aprilgrap zijn die ik een pretpark ooit heb zien doen.
    1 april of niet, dat stoeltje ziet er wel fantastisch uit!
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  10. #50

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    1 april of niet, dat stoeltje ziet er wel fantastisch uit!
    Dat zal ik niet ontkennen Efteling heeft er zeker tijd en moeite in gestoken. Onder andere door het stoeltje, maar ook de productie van de video.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  11. #51

    Re: [Efteling] 2018

    Jawadde, moet een dure 1 aprilgrap geweest zijn! Maar tegelijk wel een heel mooie promostunt voor de nieuwe Python ook, want het is toch wel hier en daar opgepikt in de media

  12. #52

    Re: [Efteling] 2018

    Hahaha, geniale actie van de Efteling!

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik na een lange werkdag nogal moe ben en mijn aandacht werd ook nog eens afgeleid door mijn ouders die zitten te roepen dat het eten klaar is. En de eerste 15 seconden van het filmpje zijn uiteraard volledig correct. Maar desondanks vond ik het toch een erg bizar idee, baby's in een achtbaan zoals de Python .... en ergens iets over de helft van het filmpje besefte ik dat we vrij dicht tegen 1 april aan zitten. Bij het allerlaatste beeld - waar de datum 1 april verschijnt - begon ik al helemaal te twijfelen aan de geloofwaardigheid hiervan!

    Ik zou het misschien iets eerder hebben doorgehad als ik niet moe en afgeleid was. Maar alsnog ben ik opgelucht dat ik er eigenlijk niet écht ingetrapt ben, want ik voelde dus wel dat er iets niet klopte ... en ik had gelijk

    Maar die Maxi-Cosi in Pythonkarretjesstijl, die mogen ze wat mij betreft echt maken en in de souvenirwinkels van de Efteling verkopen. Zeer mooi kinderzitje! Zoals het mar niet dient om baby's echt in de Python te steken natuurlijk

    @Talocan: Proficiat om in jouw post te doen alsof het om een "echt" bericht gaat, want zo hoort het ook bij 1 aprilgrappen!
    Once you sit back, you never go back.

  13. #53

    Re: [Efteling] 2018

    Inhoudelijk: geniaal!
    Timing (ik wik mijn woorden): debiel! 1 april = 1 april en niet 30 of 31 maart. En Paaszondag heeft daar niks mee van doen. Ik lees op de drie nullen dat de Bobbaan eerstdaags terug opent, is dat ook een 1 april grap? Of dat Vekoma door de Jappen is overgenomen?

  14. #54

    Re: [Efteling] 2018

    De python rijdt weer!

    Onride:


  15. #55

    Re: [Efteling] 2018

    En offride:


  16. #56

    Re: [Efteling] 2018

    De parkshow Raveleijn is weer vernieuwd. Vooral de gevechten zijn aangepast. Er worden nieuwe wapens gebruikt, bepaalde decorstukken zijn verplaatst (en de bijbehorende stunts van een aantal zijn meeverhuisd), en er is nu een gevecht op de poort.


    De show gezien vanuit rechts:




    De show gezien vanuit links:


  17. #57

    Re: [Efteling] 2018

    Gisteren de nieuwe Python gaan uitproberen en ik was echt stomverbaasd hoe smooth de baan is geworden.. Oorspronkelijk vond ik de ombouw het budget niet waard en had er van mij gerust een nieuwigheid mogen komen maar nu moet ik toch toegeven dat het een goeie keuze is geweest van de Efteling om d'oude (Python)pracht te bewaren voor het nageslacht.

    Gisteren vroeg ik me opeens wel af.. Nu 85% van de baan niet meer van Vekoma afkomstig is, mogen we dit nu nog wel een Vekoma noemen?

    Verder was het druk maar 'gezellig druk' en heb ik dankzij de Single Rider rijen toch redelijk wat wachttijden weten te skippen. Ook het hele Boarding Pass systeem heeft een positieve indruk nagelaten, al zie ik toch liever dat er ook nog een standby rij beschikbaar is.

  18. #58

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsoffers Bekijk Berichten
    Gisteren vroeg ik me opeens wel af.. Nu 85% van de baan niet meer van Vekoma afkomstig is, mogen we dit nu nog wel een Vekoma noemen?
    DAn is Pulsar ook geen Mack Ride

  19. #59

    Re: [Efteling] 2018

    Ik heb gister de mogelijkheid gehad de virtuele Droomvlucht te beleven.

    Er mogen drie begeleiders mee, maar twee daarvan moeten via de wachtrij. Eerst moet de hele groep zich aanmelden (1x per groep, niet per persoon, want dan worden ze binnen gek...).

    De personen die via de wachtrij gaan, krijgen een pinkoord met een pasje met de regels. Zodra ze het station binnen lopen, zien de medewerkers dat aan het pasje, en worden de virtuele reizigers klaargezet. In het station krijgt men een headset op, en zodra zij het station verlaten wordt de film aangezet. Deze hele flow moet nog verder uitgewerkt worden, op dit moment proberen ze nog uit wat het beste werkt.

    Omdat wij maar met twee personen waren (en er een lege kamer was), konden wij gelijk gebruik maken van de VR-ruimte. De VR-ruimte bestaat uit twee kamers die met gordijnen afgesloten kunnen worden. Er zijn twee stoelen per kamer: een met armleuningen en een zonder. Er is ook een 'beugel', waaraan je je vast kunt houden.
    Je krijgt hier de bril op. Indien je al een bril op had, krijg je de VR-bril er gewoon overheen. Hoe strakker hij zit, hoe scherper het beeld wordt, maar het is geen HD. Nog niet tenminste... De film is in de zomer opgenomen.
    Er wordt uitgelegd hoe het werkt: als je misselijk wordt moet je niet de bril op de grond gooien, maar op je voorhoofd zetten. Daarna spelen ze de film verder af op het scherm.
    Als een deel van de groep via de gewone rij gaat, kun je via de headsets met elkaar praten. Wij waren met twee, en dan kunnen ze dat ook aanzetten. Medewerkers kunnen meeluisteren, in de kamer (logisch) en in de voertuigen.

    De film begint met een scherm met het Droomvluchtlogo, met daaronder in vier talen een tekst. Ik weet niet meer precies welke tekst. Daarna start je, ongeveer in de bocht naar het Kastelenrijk. De camera lijkt vóór het voertuig te hangen, daardoor lijk je overal dichterbij te komen en lijkt het soms sneller te gaan dan de fysieke rit. In de eerste ruimte leek ik wat te ruiken, maar later later rook ik duidelijkere dingen (bloemengeur). De tunnels tussen de scenes zijn in de film gehouden. De tunnel tussen de Hemelburchten en Zompenwoud is vervangen door (ik geloof) de tunnel vanaf het Kastelenrijk naar het Wonderwoud, maar dan achteruit. In het Zompenwoud voel je de wind waaien. Dit is een stuk dat misselijkmakend kan zijn, het voelt raar om de beelden snel zijwaarts te zien gaan, wind van voren te krijgen en gewoon stil te zitten.
    Na de blauwe lichten hoor je een stem: "Dit is het einde van de virtuele Droomvlucht. Houd de bril op, wij doen hem voor u af." Ik weet niet of die stem in te stellen is voor andere talen.

    De Efteling heeft trouwens niet al te veel bekendheid gegeven aan dit systeem. Ik vermoed vanwege mogelijke kinderziektes en de beperkte capaciteit. Wel staat het in het park en de app aangegeven, en staat de info ook op de nieuwe plattegrond voor mensen met een (mobiele) beperking.


    Naam:     tumblr_p76v3tllfb1tqxmleo8_1280.jpg
Bekeken:  425
Groote:   295,4 KB

    Naam:     tumblr_p76v3tllfb1tqxmleo1_1280.jpg
Bekeken:  451
Groote:   153,6 KB

    Naam:     tumblr_p76v3tllfb1tqxmleo2_1280.jpg
Bekeken:  447
Groote:   109,5 KB

    Naam:     tumblr_p76v3tllfb1tqxmleo4_1280.jpg
Bekeken:  455
Groote:   201,1 KB

    Naam:     tumblr_p76v3tllfb1tqxmleo7_1280.jpg
Bekeken:  367
Groote:   282,9 KB

    Naam:     tumblr_p76v3tllfb1tqxmleo3_1280.jpg
Bekeken:  452
Groote:   177,3 KB

    Naam:     tumblr_p76v3tllfb1tqxmleo5_1280.jpg
Bekeken:  445
Groote:   253,8 KB

  20. #60

    Re: [Efteling] 2018

    Er is meer nieuws uit het park:

    Betere beelden van het nieuwe poortgevecht bij Raveleijn, aangezien dat niet goed te zien was vanuit andere plekken.




    Onderhoud bij Aquanura:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •