X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2018

    Ik werk zelf in een outdoorspullen-winkel en daar is sluitingstijd ook het tijdstip waarop de deuren toe gaan. Dat wil dus zeggen, iemand die 1 minuut voor tijd binnen komt kan nog beginnen met winkelen, alleen zal die snel merken dat we gaan sluiten doordat die de enige klant is. Wat wel een groot verschil is, een klant in een winkel heeft nog niets betaald, terwijl je in een pretpark wel al betaald hebt. Een bezoeker verwacht dus waar voor zijn geld en dus ook toegang tot de attracties tot sluitingsuur, in een winkel niet, daar kan die op elk ander moment terugkomen. Enkel indien hij/zij geen tijd heeft, maar die klanten weten meestal wat ze nodig hebben en staan snel terug buiten.

    Is dat aangenaam als werknemer? Nee. Is dat begrijpelijk dat mensen dat soms doen? Ja. Ben je klantvriendelijk en wacht je tot de klant buiten is? Ja, want elke bezoeker verdient het om evenwaardig geholpen te worden. Krijg je betaald (evt. overuren)? Duh, anders overtreedt de werkgever de wet. Wist je dit als werknemer op voorhand dat dit kon gebeuren? Hopelijk wel, maar normaal gezien wel.

    Ik heb minder respect voor parken die hun wachtrijen sneller sluiten/later openen om personeelskosten te sparen, terwijl ze wel met jouw geld aan de haal gaan. Parken die hun wachttijd verhogen ifv drukte en/of mensen ontraden om in de wachtrij te gaan staan begrijp ik wel en heb ik ook begrip voor. Maar ze verbieden niet om te gaan aanschuiven. Kleine nuance, maar gigantisch verschil in beleving/klantvriendelijkheid
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 27-06-18 om 13:29.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •