Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Het is dan wel nogal 'krachtig' verwoord van dusk, maar ik volg wel zijn mening.
Ik volg ook de mening van Dusk. In mijn vorige post kan je mijn argumenten hiervoor terugvinden. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn mening nogal beïnvloed is door persoonlijke ervaringen. Momenteel heb ik een vaste job waarin alles al een jaar of vier vlot verloopt. Maar als werknemer met arbeidshandicap heb ik in het verleden enkele dingen meegemaakt die we zonder al te veel overdrijving als horror kunnen omschrijven

Sindsdien vind ik het belangrijk dat werkgevers, waaronder dus ook pretparkdirecties, hun personeel correct behandelen. Zelfs als dat af en toe een klein beetje in het nadeel van de klant is. Ik voel me als bezoeker beter bij het idee dat een park een beetje 'foefelt' om de operators op een redelijk uur naar huis te laten gaan en zou me minder goed voelen bij het idee dat die mensen 's avonds nog een hele tijd onverwachts moeten doorwerken. Het zijn operators, geen slaven.

(Tussen haakjes: hoewel de meningen nogal sterk verschillen, wordt deze discussie tot mijn opluchting gevoerd zonder persoonlijke aanvallen maar een apart topic is misschien een goed idee.)