Afgelopen woensdag voor het eerst in > 365 dagen nog eens geëftelingd. Zonnig en dus iets drukker dan op een doordeweekse dag te verwachten is.

Python was niet te reserveren (ik zie nergens een resevatieknop op de app, ter plaatse en met 4G en 'mijn locatie' op actief). En de schermen van de 2 ticket-boots waren wel opgelicht maar gaven geen krimp. En geen operator in de buurt. Dus was het 'gewoon' aanschuiven via de ingangspoorten waar je normaal je reservatie moet tonen.

Kort na de middag: 2 treinen in bedrijf op deze vernieuwde slang en ... verplicht aangewezen plaatsen in het station. Krijg nou tieten! Niet dat ik Python als een coaster-type ervaar waar je voor- dan wel achteraan een totaal andere beleving hebt, maar ik zit wel graag vooraan in een wagentje met m'n 8-jarige ernaast. Nu moesten we dus verplicht midden in de trein en op de achterste tweezit van een wagentje. Later op de avond: maar één trein, waardoor het wachten in een kalmer park langer duurde en ... vrije keuze in het station.

Bij JeDD waar het nooit > 10 min. wachten was, waren er gelukkig geen plaatsaanwijzende operatoren. zijn ze daarvan afgestapt of doen ze dat nog bij mer drukte?

BTW Python2.0 vond ik minder schudden, vooral in de laatste (360°) bocht. Jammer dat het kale statio en dito wachtrij geen upgrade hebben gekregen.