X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik begrijp niet goed hoe het klantvriendelijk kan zijn mensen te ontmoedigen een attractie te doen, al dan niet zonder betalende fastpass. Zeker om mensen die betalen voor een fastpass tevreden te houden is liegen over wachttijden toch gewoon misbruik maken van de goedgelovigheid van de bezoekers?
    Daar ben ik het zeker mee eens. Wat de Efteling doet kan ik begrijpen, maar de praktijk van Six Flags/Universal waarbij de verkoop van de voorkruipkaarten wordt gestimuleerd vind ik wel een brug te ver. Het is verre van klantvriendelijk, maar de klanttevredenheid leidt er volgens mij niet onder. Waarschijnlijk de reden waarom ze zich dit permiteren.

    Ik doelde eerder op je stelling dat wat de Efteling doet een 'toppark' onwaardig is. Want naar mijn ervaring zijn het met name de 'topparken' die het meest met geafficheerde wachttijden goochelen. Uiteraard mag je het nog steeds onwaardig vinden, maar het is wel een constante bij de topparken naar mijn gevoel.
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 27-06-18 om 08:19.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •